Royal FrieslandCampina

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

2000 – 2012 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Φ ωτοβολταϊκά : Η Στρατηγική για την Ελληνική αγορά Η τρέχουσα κατάσταση και προτάσεις βελτίωσης Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών (ΣΕΦ) Δρ.Σωτήρης Καπέλλος.
Φυσικοί Πόροι & Ελληνική Οικονομία: η εξελικτική πορεία της S&B
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
TIENS Η φιλοσοφία των 5 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ TIENS Η φιλοσοφία των 5 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ TIENS.
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΗΣ Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς μπαταριών Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
Οικονομικές Επιπτώσεις κινητής τηλεφωνίας
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Σχολείο:10ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης Τομέας: Υγείας Πρόνοιας Τάξη:Βυπ3
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
1 Οικοδεσπότης φορέας της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας για την Ελλάδα. Εθνικό μέλος της Πανευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Νέων Επιχειρηματιών. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Νουνού Calciplus Έξυπνη και καλοφτιαγμένη θεωρώ τη διαφήμιση του γιαουρτιού νουνού calciplus.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
H αιγοπροβατοτροφία στην περίοδο 2004 – 2010 ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑ & ΛΙΒΑΔΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ – 16&17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 (Κυριάκος Ζέρβας – Ιάκωβος Ορφανίδης – Δημήτρης Τσώκος)
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
ΤΟΜΕΑΣ Μαριλένα Ωραιοπούλου Β 5 β Ο ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ.
Ενοτητα 6. χωρεσ υποδοχησ και προελευσησ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Samsung.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Καταναλωτής, περιβάλλον και γεωργία στην ΕΕ Δ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΑΓΝΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Royal FrieslandCampina 80 ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΥΝΟΥ Με σεβασμό στην ελληνική οικογένεια

Ίδρυση Η Royal FrieslandCampina ιδρύθηκε το 1871 από έναν τοπικό συνεταιρισμό γαλακτοκομικών (μία ομάδα κτηνοτρόφων) στην Ολλανδία & φτάνει μέχρι το σήμερα που αποτελούμε το μεγαλύτερο συνεταιρισμό γαλακτοκομικών στον κόσμο.

Ποιοι είμαστε (στον κόσμο) Πραγματοποιούμε τις εμπορικές μας δραστηριότητες μέσω τεσσάρων επιχειρηματικών ομίλων: Καταναλωτικά Προϊόντα Ευρώπης Καταναλωτικά Προϊόντα Μέσης Ανατολής Καταναλωτικά Προϊόντα Αφρικής Καταναλωτικά Προϊόντα Ασίας Στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων δραστηριοποιούμαστε: Σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες Στην Ασία Στην Αφρική Οι πωλήσεις σε βιομηχανικούς πελάτες λαμβάνουν χώρα: Σε όλο τον κόσμο.

Στόχος μας Η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του γάλατος & η μετατροπή του σε: Τρόφιμα Ποτά Συστατικά υψηλής ποιότητας Προσφέροντας παράλληλα: Φυσική διατροφή Ζωτικότητα Υπέροχη γεύση

Δεδομένα & Στοιχεία 8,2 δισ. ευρώ ετήσιος κύκλος εργασιών (2009) 30+ εδραιωμένες μάρκες 22.000 εργαζόμενοι σε 100 τοποθεσίες παραγωγής & πώλησης σε 25 χώρες 10,8 δισ. λίτρα γάλακτος επεξεργάστηκαν 15.300 παραγωγοί-μέλη, που παρέχουν 8,6 δισ. κιλά γάλα ετησίως Νο. 1 συνεταιρισμός γαλακτοκομικών στον κόσμο

Ποιοι είμαστε (στην Ελλάδα) H FrieslandCampina Hellas  δραστηριοποιείται στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, καλύπτοντας τις διατροφικές ανάγκες όλων των μελών της ελληνικής οικογένειας. Με την επωνυμία ΝΟΥΝΟΥ, η εταιρία  διαθέτει στην Ελληνική αγορά: Βρεφικά γάλατα Παιδικές τροφές Γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης Γιαούρτια Κρέμες γάλακτος Κίτρινα τυριά Παράλληλα, διακινεί προϊόντα για επαγγελματική χρήση και με άλλες επωνυμίες της μητρικής εταιρείας.

Μεγάλος κύκλος εργασιών-Μεγάλος τζίρος Τα προϊόντα στην ελληνική αγορά φέρουν το εμπορικό όνομα ΝΟΥΝΟΥ, το οποίο για 80 χρόνια αποτελεί εγγύηση ποιότητας και θρεπτικής αξίας στη διατροφή της ελληνικής οικογένειας. Το ΝΟΥΝΟΥ, έχει γίνει συνώνυμο του γάλακτος, ενώ το ποσοστό αναγνωσιμότητας του Brand αγγίζει το 100%. Με ετήσιο τζίρο άνω των 260 εκατ. ευρώ, η FrieslandCampina Hellas με το ΝΟΥΝΟΥ κατέχει ισχυρή ηγετική θέση.

Οργάνωση Απασχολούμε περισσότερους από 470 εργαζόμενους. Τα εμπορεύματα εισάγονται απευθείας από τα εργοστάσια παραγωγής στην Ολλανδία και τη Γερμανία κάθε εβδομάδα, αλλά & από το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Πάτρας, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη των αναγκών της αγοράς με προϊόντα που μόλις έχουν παραχθεί και συσκευασθεί. Όλες οι μεγάλες αλυσίδες εξυπηρετούνται απευθείας, ενώ 65 περίπου συνεργάτες καλύπτουν την υπόλοιπη Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των μικρών επαρχιών και των νησιών. Η διανομή καλύπτει σχεδόν το σύνολο των 20.000 καταστημάτων τροφίμων που υπάρχουν στην Ελλάδα, πολλά φαρμακεία & τις μεγαλύτερες μονάδες στην επαγγελματική αγορά (ξενοδοχεία, εστιατόρια, catering κλπ.).

Αξιοπιστία Η ασφάλεια των τροφίμων είναι θέμα υπέρτατης σημασίας για τη FrieslandCampina Hellas. Για το σκοπό αυτό η εταιρεία έχει θεσμοθετήσει προδιαγραφές ασφάλειας (Corporate Food Safety Standards) οι οποίες ενσωματώνουν πλήρως τις απαιτήσεις της διεθνούς και εθνικής νομοθεσίας και θέτουν ακόμη αυστηρότερα όρια. Η εταιρία εφαρμόζει αυστηρότατους ελέγχους & την πιο σύγχρονη τεχνολογία για την αποτροπή κινδύνων μόλυνσης του περιβάλλοντος, ενώ η βέλτιστη χρήση πολύτιμων πόρων όπως το νερό και η ενέργεια είναι μία συστηματική επιδίωξή της.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Η FrieslandCampina Hellas κοινωνικά υπεύθυνη, ενισχύει ποικιλοτρόπως, με χορηγίες, δωρεές και διάθεση προϊόντων, πολυάριθμους κοινωνικούς φορείς, δίνοντας έμφαση στις ανάγκες της οικογένειας και του παιδιού. Υποστηρίζουμε συστηματικά -ως επίσημος χορηγός: Το Ελληνικό Ίδρυμα Οστεοπόρωσης Τον  Ελληνικό Σύλλογο Υποστήριξης Ασθενών με Οστεοπόρωση Την κοινότητα των Ελλήνων Πολυτέκνων Την Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδας (ΑΣΠΕ) Την Ένωση Πολυτέκνων Αθηνών (ΕΠΑ)

Σας ευχαριστούμε!