Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΓΥΝΑΙΚΟΚΑΣΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Ενισχυτική διδασκαλία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Τι είναι λεζάντες; Ποια τα χαρακτηριστικά τους;

Παραδείγματα με λεζάντες από τα βιβλία της Β’ τάξης

Γράφουμε τις δικές μας λεζάντες Την Παρασκευή πήγατε επίσκεψη στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης. Εκεί βγάλατε κάποιες φωτογραφίες. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα φωτογραφικό άλπουμ με λεζάντες για να παρουσιάσουμε τα εκθέματα του μουσείου στις τάξεις που δεν το επισκέφθηκαν.

Πορεία εργασίας Κάθε ομάδα θα πάρει από μια φωτογραφία. Θα συζητήσετε για να θυμηθείτε τι παρουσιάζει η φωτογραφία. Αν θέλετε βοήθεια ζητήστε από τη δασκάλα σας. Όλοι μαζί θα καταλήξετε σε μια ή δύο προτάσεις που θα περιγράφουν με συντομία τι βλέπουμε στην εικόνα δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες. Όταν τελειώσετε θα δώσετε το κείμενό σας να το διαβάσει μια άλλη ομάδα για να σας πει τη γνώμη της. Θα κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις. Στο τέλος, όλη η τάξη θα δει συνολικά την παρουσίαση και θα κάνετε τις τελικές διορθώσεις. Το κείμενο και οι φωτογραφίες μπορούν να περαστούν στον Η.Υ. και να εκτυπωθούν. Δώστε το φωτογραφικό σας άλπουμ να το μελετήσουν οι μαθητές της Γ’ τάξης.

Αξιολόγηση της εργασίας της άλλης ομάδας Τι να προσέξουμε: Ναι Όχι 1. Η λεζάντα είναι σύντομη; Αν όχι, σημειώστε εδώ τι πρέπει να αφαιρέσουν: 2. Έγραψαν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες; Αν όχι, σημειώστε εδώ ποιες άλλες πληροφορίες χρειάζεται να προσθέσουν: