2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Step to Freedom The No Project. Τι είναι το “The NO Project” ; • Παγκόσμια μη κερδοσκοπική οργάνωση που αγωνίζεται για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του
Τρισδιάστατες κατασκευές
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑ Α2 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΚΕΙΜΕΝΑ.
Dευτέρα 23 Μαρτίου 2009 Ώρα 12:00 Παρουσίαση Γιορτής:
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
. Συνθετική Εργασία 4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Μυστικά της Ιστορίας - Μυστικά της Τάξης μου. Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
ΚΡΗΤΗ 9 Ιανουαρίου ΧΑΝΙΑ Αρχηγός: Κατερίνα Πορτελάνου Ομάδες: Χανιά & Ηράκλειο.
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
Βουτσά Βασιλική Βαξεβανίδη Δέσποινα Βαβουράκη Έλλη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ε ’ ΤΑΞΗ Ε 2 ΤΜΗΜΑ.
«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
ΚΟΥΛΑ, Η ΜΙΚΡΗ ΠΟΝΤΙΚΟΥΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ANIMATIONS Συνεργασία : 5 ου Νηπιαγωγείου Χρυσούπολης 1 ου Δημ. Σχολείου Καρδίας Β΄Τάξη Πρόγραμμα eTwinning ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ.
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας. Τραλαλί, τραλαλό, τι ωραία που είμαι εδώ ! Πρέπει να βιαστώ! Έρχεται βροχή και δεν θα προλάβω! Ουφφφ… Τελειώνω σε λίγο!
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ
Π ρ ό γ ρ α μ μ α Α γ ω γ ή ς Υ γ ε ί α ς
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
Πόσο πιστή στη πραγματικότητα είναι η εικόνα του κόσμου που προβάλλει ο κινηματογράφος ; Τουντακόβ Βλαδίμηρος Τμήμα Α 3 Σχολικό Έτος :
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Ευγένιος Τριβιζάς  Είναι το πιο ωραίο τσίρκο που υπάρχει στον κόσμο. Το λένε Φραμπουλίνο Φραμπουλόζο Φετουτσίνι.  Εκεί υπήρχε ένας μάγειρας που ήταν.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Νίκη Μιχαλακάκου Τάξη Δ’1 Δημοτικού.
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Το Σχολειό μου.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Ένα σύντομο κόμικ με θέμα τις ταινίες
3 o Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας Αθήνα. Σεπτέμβρης 2007 “ψαρωμένα” πρωτάκια έρχονται στο σχολείο…
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
ΗΡΘΕ ΝΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΥΔΑΤΑ… ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εικαστικά έργα: Σιαφάκας Σπύρος Γ4
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ

ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και των αρμοδιοτήτων του κάθε συμμετέχοντα  Αποφασίστηκαν οι χώροι των γυρισμάτων

ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά το δεύτερο στάδιο και μεγαλύτερο του προγράμματος, πραγματοποιήθηκε το γύρισμα της ταινίας Έλαβε χώρα στις εξής τοποθεσίες:  Στο σχολικό χώρο της Ιωνιδείου  Στην κατοικία μίας συμμετέχουσας

ΤΡΙΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά το τρίτο στάδιο έγινε το μοντάζ των σκηνών της ταινίας και σχηματίστηκε η τελική μορφή της ταινίας.

MAKING-OFF Φωτογραφικό υλικό

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  Πολύ ωραία εμπειρία... μάθαμε πολλά νέα πράγματα για το κινηματογράφο...  Τώρα πια όταν πηγαίνω στο cinema μπορώ να καταλάβω πως γυρίζεται μια ταινία.  Μετά από αυτά τα μαθήματα αγάπησα το κινηματογράφο ακόμα περισσότερο...

 Μου άρεσε πολύ που έμαθα περισσότερα για κάτι που μου αρέσει και που γνώρισα ανθρώπους αυτού του χώρου.  Έμαθα πολλά για τις ταινίες...  Μου άρεσε το γεγονός ότι ήρθα πιο κοντά στο αντικείμενο και ασχολήθηκα με κάτι το οποίο δεν είναι εκτός των προτιμήσεων μου.

 Δε μπορούσα ποτέ να πιστέψω ότι θα γύριζα με ειδικό ταινία και ότι θα ερχόμουν τόσο κοντά στο αντικείμενο.  Υπέροχα, μαγική εμπειρία …ήταν πάρα πολύ εντυπωσιακό και ενδιαφέρον.  Ήταν μια πρωτόγνωρη και πολύ όμορφη εμπειρία.  Με στιγμάτισε εσωτερικά αλλά και εξωτερικά.

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ Γιαννατσής Γιάννης Λάτση Ισμήνη Κοντονικολής Νίκος Κακαβέλου Μαρία Θεοδώρου Μαρία Φιλίππου Νίκος Φράγκου Μαρία Γιαννίρη Κατερίνα Ευθυμιάδης Νίκος Θεοφανόπουλος Παναγιώτης Κοτσιφάκη Βασιλική Κοντουδιού Σοφία Κατσάμπαλου Χριστίνα Κουκούλη Ισμήνη Μπαιράμογλου Βασιλεία Κοτρωνάκη Αθανασία Μπάρλα Εύα Σιδηροπούλου Μαριλένα Σιδηροπούλου Αναστασία Καλαφάτη Φωτεινή

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ! Επιμέλεια power point: Γιαννατσής Γιάννης Α1 Κοντονικολής Νίκος Α2