Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρόγραμμα πλαίσιο για την Ανταγωνιστικότητα και την Καινοτομία (2007 – 2013) Competitiveness and Innovation Framework Programme CIP (2007 – 2013) Γενική.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
«Υποστηρίζοντας το μέλλον σου!» - “Supporting your Future” dasta.teilar.gr Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (Δ.Α.ΣΤΑ.) Τ.Ε.Ι. Λάρισας CAREER AND EMPLOYMENT.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας ΔΑΣΤΑ Ημερίδα Ενημέρωσης
Ιφ. Σωτηροπούλου, Κ. Παπαχριστόπουλος,
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΟΠΣ της δομής ΔΑΣΤΑ Ιφιγένεια Φουντά, ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Οριζόντιες Δραστηριότητες Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας Κρήτης Πέμπτη 17 Μαίου 2007.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ

Αποστολή και Δομή Έτος πρώτης λειτουργίας: 1997 Αποστολή του ΕΑΠ είναι η εξ αποστάσεως παροχή προπτυχιακής και μεταπτυχιακής εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, με την ανάπτυξη και αξιοποίηση κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού και μεθόδων διδασκαλίας Τέσσερις Σχολές: Ανθρωπιστικών Σπουδών Εφαρμοσμένων Τεχνών Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Κοινωνικών Επιστημών Ανεξάρτητες Μονάδες: Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας Εσωτερικής Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης Διασφάλισης Ποιότητας 25 Ιανουαρίου 2013

Ταυτότητα Προπτυχιακοί φοιτητές: Μεταπτυχιακοί φοιτητές: Προπτυχιακοί φοιτητές:  Εγγεγραμμένοι 17.786, Ενεργοί 14.720 Μεταπτυχιακοί φοιτητές: Εγγεγραμμένοι 13.330, Ενεργοί 11.741 Υποψήφιοι διδάκτορες: 76 Αποφοιτήσαντες: Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών: 8.035 Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών: 13.448 Διδακτορικά: 35 25 Ιανουαρίου 2013

Σύνολο εκδοθέντων βιβλίων από το ΕΑΠ: 727 Αριθμός μελών ΔΕΠ: 41 Προγράμματα σπουδών: 31 Προπτυχιακά 6, Μεταπτυχιακά 25 Θεματικές ενότητες: 203 Σύνολο εκδοθέντων βιβλίων από το ΕΑΠ: 727 Αριθμός μελών ΔΕΠ: 41 Αριθμός μελών ΣΕΠ: 1.317 Διοικητικό Προσωπικό: 210 Μέση αναλογία Διδασκόντων - Διδασκομένων 1/20 25 Ιανουαρίου 2013

Εκπαίδευση από απόσταση: εμπλεκόμενοι και ανάγκες Στο περιβάλλον της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων εμπλέκονται οι: Φοιτητές Καθηγητές-σύμβουλοι Εκπαιδευτικό ίδρυμα και υπηρεσίες Παρέχοντες εξωτερικές υπηρεσίες Παρέχοντες εκπαιδευτικό περιεχόμενο Οι βασικές ανάγκες που πρέπει να εξυπηρετηθούν περιλαμβάνουν: Οργάνωση μελέτης και σπουδών Επικοινωνία Πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο 25 Ιανουαρίου 2013

Χρονοδιάγραμμα σπουδών ΟΚΤ-ΝΟΕ ΔΕΚ - ΙΑΝ ΦΕΒ - ΜΑΡ ΑΠΡ - ΜΑΙ ΙΟΥΝ - ΙΟΥΛ ΑΥΓ - ΣΕΠ ΟΣΣ#1 Έναρξη ΟΣΣ#2 Βαθμολόγηση Γραπτής Εργασίας #1 ΟΣΣ#3 Βαθμολόγηση Γραπτής Εργασίας #2 ΟΣΣ#4 Βαθμολόγηση Γραπτής Εργασίας #3 Παράδοση Γραπτής Εργασίας #1 #2 Γραπτές Εξετάσεις Επαναληπτικές Γραπτές Εξετάσεις Βαθμός Γραπτών Εργασιών ≥ 5 ? #3 #4 Βαθμός Γραπτών Εξετάσεων   ΟΣΣ#5 Βαθμολόγηση Γραπτής Εργασίας #4 ΝΑΙ ΙΧΟ 25 Ιανουαρίου 2013

Επικοινωνία Πρέπει να υποστηρίζεται ανάμεσα σε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, αλλά κυρίως ανάμεσα σε φοιτητές, καθηγητές-συμβούλους και ίδρυμα Είναι διαφόρων μορφών Σύγχρονη και ασύγχρονη Πρόσωπο με πρόσωπο ή από απόσταση Τυπική ή όχι τυπική Μπορεί να αφορά Ανακοινώσεις Φοιτητικά / οργανωτικά θέματα Αποστολή / παραλαβή γραπτών εργασιών Ερωτήσεις / απαντήσεις Τηλε-εκπαίδευση 25 Ιανουαρίου 2013

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Οι ΤΠΕ αποτελούν το πλέον σύγχρονο μέσο υποστήριξης των υπηρεσιών εκπαίδευσης Χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας, της επικοινωνίας και της πρόσβασης στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο Περιλαμβάνουν ΕΑΠ portal & forums, ΘΕ web sites Class management, Υποβολή ΓΕ Tele-conferencing & tele-lecturing Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, content management Υποστήριξη αξιολόγησης και υπηρεσιών μητρώου 25 Ιανουαρίου 2013

Εκπαιδευτικό περιεχόμενο Αποτελεί τη βασική πηγή γνώσεων Αναπτύσσεται ειδικά για ΕΕ με βάση τις αρχές της ΑεξΑΕ Ανανεώνεται και επικαιροποιείται συνεχώς Πιστοποιείται από το ΕΕΥΕΜ Μπορεί να είναι διαφόρων μορφών Έντυπο (τόμοι, παράλληλα κείμενα, βιβλία κλπ) Ψηφιακό (υπερ-κείμενο, πολυμεσικές εφαρμογές κλπ) Μπορεί να διατίθεται μέσα από το Internet Οι γραπτές εργασίες, ερωτήσεις/απαντήσεις κλπ κάθε έτους ουσιαστικά προστίθενται στο εκπαιδευτικό υλικό 25 Ιανουαρίου 2013

Αποστολή Η Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας απευθύνεται στους φοιτητές ΚΑΙ αποφοίτους ΕΑΠ Με τη λειτουργία της: αφουγκράζεται τις ιδιαίτερες ανάγκες των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας του ΕΑΠ αναφορικά με την απασχόληση και σταδιοδρομία μελετά και θα αναλύει το γενικότερο περιβάλλον απασχόλησης και σταδιοδρομίας προτείνει σχέδια εκπαιδευτικής πολιτικής και (ανα) διαμόρφωσης των προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ ενισχύει την απασχολησιμότητα των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας του ΕΑΠ υλοποιεί δράσεις προώθησης της απασχόλησης, της σταδιοδρομίας, της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας αξιοποιεί με το βέλτιστο τρόπο τις νέες τεχνολογίες και τα κοινωνικά δίκτυα μεριμνά για τη δημοσιότητα, την προβολή, τη δικτύωση και τη μεταφορά βέλτιστων πρακτικών 25 Ιανουαρίου 2013

Ρόλος 25 Ιανουαρίου 2013

Παρατηρητήριο για την Απασχόληση & Σταδιοδρομία Δημιουργία εστιακού σημείου πληροφόρησης για την Σταδιοδρομία, την Απασχόληση, την Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα Εκπόνηση μελετών εστιασμένων στις ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας του ΕΑΠ Παραγωγή ετήσιας αναφοράς για την Απασχόληση και Σταδιοδρομία Σχεδιασμός μετα- δεδομένων Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας και παραγωγή σημασιολογικών αναπαραστάσεων Ανάπτυξη εφαρμογών Web 2.0 Σχεδιασμός πλαισίου προσόντων με βάση διεθνή και εθνικά πρότυπα Σύνδεση προσόντων με τα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ Προτάσεις σχεδιασμού εκπαιδευτικής πολιτικής και προγραμμάτων σπουδών 25 Ιανουαρίου 2013

Έρευνα διερεύνησης αναγκών - προφίλ δείγματος Προπτυχιακοί Μεταπτυχιακοί Ν= 218 (38% Α - 62% Γ) Ηλικία Μηλπ= 39.71 έτη (SD = 6.36) Σχολή ΣΑΣ -> 60% ΣΚΕ ->25% Επαγ. Κατάσταση Εργαζόμενοι: 77% (42% Α – 58% Γ) Άνεργοι: 23% (23% Α – 77% Γ) Περιοχή διαμονής περ. Αθήνας: 44.2% περ. Θεσ/νικης: 11.4% Υπόλοιπη Ελλάδα: 44.4% Ν= 227 (40% Α – 60% Γ) Ηλικία Μηλμ= 38.83 έτη (SD = 7.20) Σχολή ΣΑΣ -> 41% / ΣΚΕ -> 40% Επαγ. Κατάσταση Εργαζόμενοι: 94% Άνεργοι: 6% Περιοχή διαμονής περ. Αθήνας: 51.6% περ. Θεσ/νικης: 12.2% Υπόλ. Ελλάδα: 31.2% > 1πόλεις: 5% 25 Ιανουαρίου 2013

Επαγγελματική κατάσταση Στο ίδιο δείγμα των προπτυχιακών φοιτητών το ποσοστό ανεργίας αυξήθηκε από την περίοδο εγγραφής έως την περίοδο αποφοίτησης τους από το ΕΑΠ. 88% εργαζόμενοι - 12% άνεργοι (κατά την περίοδο εγγραφής) 77% εργαζόμενοι - 23% άνεργοι (κατά την αποφοίτηση) Οι άνεργοι στην πλειοψηφία τους και στις δύο χρονικές στιγμές ήταν γυναίκες Στην πλειονότητά τους αυτοί που ήταν πριν εργαζόμενοι και τώρα άνεργοι ήταν γυναίκες που κατά την εγγραφή τους στο ΕΑΠ ήταν απόφοιτοι Λυκείου 25 Ιανουαρίου 2013

Φύλο και Κίνητρα Το κίνητρο επιλογής προγράμματος σπουδών φάνηκε να επηρεάζεται σημαντικά από τα φύλο Η βελτίωση μορφωτικού επιπέδου αναδείχθηκε σαν σημαντικός παράγοντας ως προς το κίνητρο επιλογής προγράμματος σπουδών (προπτυχιακά & μεταπτυχιακά) για τις Γυναίκες Η εύρεση απασχόλησης αναδείχθηκε σαν σημαντικός παράγοντας ως προς το κίνητρο επιλογής προγράμματος σπουδών (προπτυχιακά & μεταπτυχιακά) για τις Γυναίκες 25/1/2013

Επικοινωνία Website: http://dasta.eap.gr/ Emails: info@dasta.eap.gr Newsletter: http://dasta.eap.gr/Ενημερωση/Newsletter.aspx 25 Ιανουαρίου 2013