* Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗ: ΠΟΛΙΤΗΣ-ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΠΑΙΔΕΙΑ Δρ Κωνσταντίνος Β. Ζορμπάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Gi-Cluster: in the name of the game Συνεργατικός Σχηματισμός Τεχνολογιών Παιγνίων και Δημιουργικού Περιεχομένου Δρ. Νίκος Βογιατζής Μέλος Συντονιστικού.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
Ευρωπαϊκή Ένωση όργανα και οργανισμοί.
Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας και η συμμετοχή της σε ευρωπαϊκά προγράμματα : Δημιουργικότητα, Καινοτομία και Πειραματισμός, Ιωάννης Τροχόπουλος.
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
3.5. Ο συνδικαλισμός Που αποβλέπει ο συνδικαλισμός και τι είναι τα εργατικά συνδικάτα; αποβλέπει κοινάεργασιακάσυμφέροντα Ο συνδικαλισμός αποβλέπει στη.
Ευρώπη, Ελλάδα, Νέοι : προοπτικές. Ευρωπαϊκή ένωση.
ερευνητική εργασία: Κινηματογραφική Συνάντηση
Η Δημοκρατία της Λετονίας ( λετονικά : Latvijas Republika ) είναι χώρα στη περιοχή της Βαλτικής στη Βόρεια Ευρώπη. Συνορεύει με την Εσθονία, τη Ρωσία,
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
ΜΑΡΤΙΟΣ. Ο Μάρτιος ή Μάρτης, είναι ο τρίτος μήνας του πολιτικού έτους κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο και έχει 31 ημέρες. Πήρε το όνομά του από το Ρωμαίο.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
Γιώργος Μαυρομμάτης.  In 2015, 244 million people, or 3.3 per cent of the world's population, lived outside their country of origin. The majority of.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Ελληνικό Αναπηρικό Κίνημα & Οικονομική Κρίση Φ. Ζαφειροπούλου Ε.Σ.Α.μεΑ. The Greek Disability Movement & Financial Crisis F. Zafeiropoulou NCDP.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.
H ευρωπαϊκή ενοποίηση. Από την ΕΟΚ στην ΕΕ
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
-Οικονομική Ιστορία- Διδάσκουσα καθηγήτρια: Ι.Πεπελάση
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Soft & Transversal Skills
Children’s Rights in.
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ
Τεχνολογία και Επιστήμη
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

* Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗ: ΠΟΛΙΤΗΣ-ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΠΑΙΔΕΙΑ Δρ Κωνσταντίνος Β. Ζορμπάς

H κρίση είναι καθολική και δεν είναι ελληνικό φαινόμενο…

Δημοκρατικό έλλειμμα… De la Démocratie en Europe… Reimagining democratic societies: a new era of personal and social responsibility (Council of Europe higher education series No. 18, Strasbourg 2013)

Commission presents new Rethinking Education strategy The European Commission has launched a new strategy called Rethinking Education to encourage Member States to take immediate action to ensure that young people develop the skills and competences needed by the labour market and to achieve their targets for growth and jobs. The new strategy calls for a fundamental shift in education, with more focus on 'learning outcomes' - the knowledge, skills and competences that students acquire. Basic literacy and numeracy still need to be significantly improved, while entrepreneurial skills and sense of initiative need to be developed or strengthened. The use of information and communication technologies and open educational resources should be encouraged in all learning contexts. Teachers need to update their own skills through regular training. The strategy also calls on Member States to strengthen links between education and employers and to give young people a taste of employment through increased work-based learning (…)

Α. ΠΟΛΙΤΗΣ

Elisabeth Kubler-Ross, Το πένθος  Πρώτο Στάδιο: Η άρνηση (Denial),  Δεύτερο Στάδιο: Ο θυμός (Aggresion),  Τρίτο Στάδιο: Η διαπραγμάτευση (Bergaining),  Τέταρτο στάδιο: Η κατάθλιψη (Depression) και το  Πέμπτο: Η αποδοχή (Acceptance).

Σαρώνει η κατάθλιψη στην Ευρώπη Προβλήματα ψυχικής υγείας αντιμετωπίζει ένας στους δέκα εργαζομένους στην ΕΕ.

Με την έναρξη του 2013, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά το Ευρωπαϊκό έτος των πολιτών, ένα έτος αφιερωμένο σε εσάς και στα δικαιώματά σας. Αυτό το Ευρωπαϊκό Έτος εγκαινιάζεται σε μια κρίσιμη περίοδο της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης – το 2013 είναι το έτος της 20ής επετείου της Ιθαγένειας της ΕΕ, που εισήχθη με τη Συνθήκη του Μάαστριχ το 1993 και είναι επίσης ένα έτος πριν από τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Β. ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

Γ. ΠΑΙΔΕΙΑ

Σήμερα η εικονική κοινότητα του Διαδικτύου αριθμεί πάνω από 1 δις μέλη. Εάν ήταν χώρα θα ήταν η Τρίτη μεγαλύτερη χώρα στην υφήλιο. Το σύνολο των μηνυμάτων που αποστέλλονται –καθημερινά- είναι μεγαλύτερο σε αριθμό από τον αριθμό του παγκόσμιου πληθυσμού.

Νέες σχέσεις…νέοι ρόλοι!

Living Together. Combining Diversity and Freedom in 21st Century Europe, Report of the Group of Eminent Persons, Council of Europe, Strasbourg  Την αυξανόμενη αδιαλλαξία,  Την αυξανόμενη υποστήριξη για τα ξενόφοβα και λαϊκιστικά Κόμματα,  Τις διακρίσεις,  Την παρουσία ενός εικονικού πληθυσμού χωρίς δικαιώματα,  Τις παράλληλες κοινωνίες,  Τον ισλαμικό εξτρεμισμό,  Την απώλεια των δημοκρατικών ελευθεριών και  Την διαφωνία μεταξύ της θρησκευτικής ελευθερίας και της ελευθερίας της έκφρασης.

Σας ευχαριστώ πολύ!

19ου αιώνα και την τυποποίηση των μέτρων και σταθμών μέσα στα πλαίσια της βιομηχανικής επανάστασης, έγινε σαφές πως ο πόλεμος θα άλλαζε ριζικά την παραδοσιακή μορφή του. Αμήχανοι οι στρατιωτικοί πειραματίστηκαν με τις ζωές των υφισταμένων τους προκειμένου να βρουν τον καλύτερο τρόπο για να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες που τους προσέφεραν οι βιομηχανίες. Μα οι εφευρέτες βρίσκονταν πάντα ένα βήμα πιο μπροστά και τα συντηρητικά μυαλά ποτέ δεν κατάφερναν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις, κάτι που μοιάζει να συμβαίνει και σήμερα. Το πρώτο αυτόματο πολυβόλο εμφανίστηκε ήδη στα 1885 και η δημιουργία ενός ανάλογου φορητού όπλου ήταν καθαρά θέμα χρόνου. Τα αρχικά σχέδια απέτυχαν κυρίως λόγω πρακτικών προβλημάτων, αλλά ήδη μέχρι τις αρχές του νέου αιώνα κάποια πρώτα αυτόματα τυφέκια (Madsen, Cei-Rigotti)είχαν εμφανιστεί αν και δεν μπήκαν σε υπηρεσία και πολύ δικαιολογημένα. Η τεχνολογία και η στρατιωτική φιλοσοφία της εποχής οδήγησε κατ’ αρχάς στη δημιουργία του οπλοπολυβόλου, ενώ στη Ρωσία το πρώτο αυτόματο τουφέκι (Fedorov Avtomat) μπήκε κιόλας σε υπηρεσία στα 1915.τυποποίηση1885οπλοπολυβόλουΡωσία1915

 Το αγγλικό ισοδύναμο του διαβόητου Μάουζερ υιοθετήθηκε από το βρετανικό στρατό το 1895 και αποστρατεύτηκε το 1957 πολεμώντας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης σε δύο παγκόσμιους πολέμους στο πόλεμο τον Μποερ και στην Ινδία. Ηταν το μοναδικό της εποχής του που με την κατάλληλη εκπαίδευση του στρατιώτη μπορούσε να εκτελέσει το περίφημο «τρελό λεπτό»: Τριάντα εύστοχες βολές σε 60 δευτερόλεπτα κάτι που απαιτούσε γέμισμα δύο φορές και την χειροκίνητη επαναφορά του κλείστρου σε μισό δευτερόλεπτο. Η μικρή κίνηση γεμίσματος και ο φλογοκρύπτης απέτρεπαν την αχρήστευση του όπλου λόγω σκόνης.  Mauser K98k Carbine   Η παραγωγή του ξεκίνησε στο τέλος του 19ου αιώνα και το Mauser 98 ήταν η επιτομή της τεχνολογίας στις αρχές του 20ου αιώνα: Άκαπνη πυρίτιδα, δέσμες που μπαίναν απευθείας στον γεμιστήρα και ο καταπληκτικός χειροκίνητος μηχανισμός που αποτελεί ακόμα και σήμερα την βάση για τα κυνηγετικά όπλα.  Το αρχικό μοντέλο 98 χρησιμοποιήθηκε στον Α΄ παγκόσμιο πόλεμο με πολύ καλά αποτελέσματα και άντεξε μέχρι και την εισβολή στη Ρωσία στο Β’ ΠΠ. Αναπόφευκτα με την εισαγωγή των αυτομάτων όπλων παραμερίστηκε, κερδίζει όμως επάξια μια θέση ανάμεσα στα κορυφαία όπλα που παρουσιάστηκαν.