ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
«Η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μέσα από το μάθημα της Τεχνολογίας» Γιάννης Ευθυμίου Πρώτος Λειτουργός Εκπαίδευσης 28 Μαρτίου 2009.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
1 2 ος Στόχος Σχολικής Χρονιάς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Εύα Νεοφύτου ΕΜΕ Οικιακής Οικονομίας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Διδακτική της Πληροφορικής
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ο στόχος αυτός εντάσσεται στις δράσεις που αναλαμβάνει το Υπουργείο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Δημιουργικότητας και Καινοτομίας. Ως γνωστόν το έτος 2009 κηρύχτηκε ως «Έτος Δημιουργικότητας και Καινοτομίας», επειδή οι δύο έννοιες αυτές συνδέονται με την κοινωνία της γνώσης, στην οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει. Σκοπός του Έτους είναι να προάγει και αναδείξει τη δημιουργικότητα και την ικανότητα για καινοτομία ως βασικές ικανότητες για όλους.

Όλα τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν ως σταθερούς στόχους στα αναλυτικά τους προγράμματα την καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης και τη δημιουργία ενός μαθησιακού περιβάλλοντος που θα αναπτύσσει καινοτόμες ιδέες και θα αφυπνίζει την εφευρετικότητα των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί έχουν καθοριστικό ρόλο να διαδραματίσουν για την επίτευξη των στόχων αυτών και καλούνται να χρησιμοποιήσουν μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης που προάγουν την απελευθέρωση του νοητικού και δημιουργικού δυναμικού των μαθητών. Η κυπριακή πολιτεία υιοθετεί το στόχο του έτους, αφού η ίδια στοχεύει σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα αναπτύσσει τον ενεργό, δημιουργικό και νοητικά ευέλικτο πολίτη, που προάγει την επιστήμη, την τεχνολογία, την τέχνη, τον πολιτισμό και την οικονομία, με νέες ιδέες και λύσεις χρήσιμες για το κοινωνικό σύνολο.

Στα πλαίσια των δράσεων για το «Έτος Δημιουργικότητας και Καινοτομίας», το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού προγραμματίζει, μεταξύ άλλων, τις πιο κάτω κύριες δράσεις: 1) Γνωριμία με δημιουργούς, ερευνητές και εφευρέτες 2) Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών 3) Ημέρα Δημιουργικότητας στα σχολεία 4) Σχολικές Εκθέσεις με δημιουργίες μαθητών 5) Παγκύπρια Έκθεση με θέμα τη δημιουργικότητα και καινοτομία 6) Υλοποίηση της δημιουργικότητας μέσα στην τάξη

Μέσα στα πλαίσια του στόχου σχολεία έχουν πραγματοποιήσει (ή προγραμματίζουν) επισκέψεις μαθητών στα εργαστήρια δημιουργών, ερευνητών και εφευρετών, ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν τέτοια πρόσωπα στο χώρο δραστηριοποίησής τους και σε ώρα δημιουργικής δράσης. Λειτουργοί του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού έχουν ετοιμάσει κατάλογο με Κύπριους καινοτόμους, δημιουργούς, ερευνητές, ακαδημαϊκούς και εφευρέτες που δραστηριοποιούνται στον τομέα τους, ο οποίος παραδόθηκε στους εκπαιδευτικούς για αξιοποίηση.

Έχουν γίνει (κάποια προγραμματίζονται) σεμινάρια, από καθηγητές Πανεπιστημίων σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και από καινοτόμους δημιουργούς και εφευρέτες. Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όλους τους εκπαιδευτικούς και οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί, έχοντας αναπτύξει δεξιότητες που τους επιτρέπουν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις δραστηριότητες και τα προγράμματα που σχετίζονται με το στόχο της «προαγωγής της δημιουργικότητας και της καινοτομίας», λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές στις σχολικές μονάδες σε συνεργασία με τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους.

Η σημερινή μέρα, 26 Φεβρουαρίου 2009 έχει οριστεί ως «Ημέρα Δημιουργικότητας». Την ημέρα αυτή το κάθε σχολείο έχει προγραμματίσει δραστηριότητες που προάγουν το στόχο «η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας». Κάθε σχολείο έχει καταρτίσει το δικό του πρόγραμμα που θα ακολουθήσει τη μέρα αυτή, ώστε να πετύχει, όσο το δυνατό καλύτερα, τους στόχους που έχουν τεθεί. Οι Διευθυντές των σχολείων και οι εκπαιδευτικοί έχουν πάρει σχετικές πληροφορίες μέσα από τις συντονιστικές – επιμορφωτικές συναντήσεις και τα σεμινάρια που έγιναν από τους Επαρχιακούς Επιθεωρητές και τους Επιθεωρητές των διαφόρων ειδικοτήτων. Αναμένεται από τους μαθητές των σχολείων να εκπονήσουν δημιουργικές δραστηριότητες τύπου project κατά θεματική ενότητα ή διαθεματικά, που θα προάγουν την καινοτομία και θα ενισχύουν τη σύνδεση του σχολείου με την οικονομία και την κοινωνία. Επίσης αναμένεται και σε κάποιες περιπτώσεις η ετοιμασία μικροκατασκευών από μέρους των μαθητών που μπορούν να εκτεθούν ή και να διατεθούν σε Σχολική Έκθεση ή και στην Παγκύπρια Έκθεση. Αρκετά σχολεία τη μέρα αυτή έχουν διευθετήσει επισκέψεις δημιουργών στα σχολεία, ώστε να παρουσιάσουν το πρωτοποριακό έργο τους ή να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες δημιουργικότητας σε συνεργασία με τους μαθητές.

Μέσα στα πλαίσια του στόχου, έχει γίνει εισήγηση στις Διευθύνσεις των σχολείων, ώστε κατά τη διάρκεια της τελικής γιορτής του σχολείου να οργανωθεί έκθεση με έργα και καινοτόμες ιδέες των μαθητών, για να προβληθεί το δημιουργικό έργο του σχολείου και των μαθητών σε τοπικό επίπεδο.

Θα πραγματοποιηθεί από τις 9-12 Απριλίου στο χώρο της Διεθνούς Κρατικής Έκθεσης παγκύπρια έκθεση με καινοτόμες δημιουργίες των μαθητών όλων των βαθμίδων. Στην εκπαιδευτική έκθεση θα εκτεθούν έργα μαθητών που διακρίνονται για τη δημιουργική σύλληψη και εκτέλεσή τους και ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία τους. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι μαθητές που θα λαμβάνουν μέρος θα είναι παρόντες για την παρουσίαση των έργων τους στο κοινό και στους άλλους μαθητές που θα επισκέπτονται την έκθεση. Η έκθεση θα είναι ανοικτή για τους μαθητές και το κοινό από τις 9-12 Απριλίου Τα σχολεία που θα λάβουν μέρος στην έκθεση έχουν αποστείλει προς την επιτροπή αξιολόγησης που έχει σχηματιστεί, εισηγήσεις – προτάσεις των δημιουργικών έργων που θα υποβάλουν. Το ενδιαφέρον των σχολείων ήταν αρκετά ικανοποιητικό, όπως και η ύπαρξη δημιουργικών ιδεών από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και από όλες σχεδόν τις ειδικότητες. Τόσο για τη διαχείριση των διαδικασιών ετοιμασίας της έκθεσης, όσο και για τη στήριξη των σχολείων σε τοπικό επίπεδο, έχουν σχηματιστεί επιτροπές από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Αναμένεται στα πλαίσια της υλοποίησης του 2 ου στόχου της σχολικής χρονιάς η υιοθέτηση και η εφαρμογή καινοτόμων προσεγγίσεων κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε επίπεδο τάξης (όπως μέθοδος λύσης προβλήματος, ανακάλυψης, ιδεοθύελλας, καλλιέργειας της αποκλίνουσας σκέψης, χρήσης μέσων ΤΠΕ ή πολυμέσων κ.ά.). Μπορούν ακόμη να συζητηθούν θέματα μεθοδολογίας σε κοινές συναντήσεις των διδασκόντων με τους οικείους Επιθεωρητές και να γίνουν δειγματικές διδασκαλίες μέσα στο πνεύμα της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.