Πλατφόρμα Υπηρεσιών για τον Πολίτη Microsoft Citizen Service Platform Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas Αθήνα, 1/10/08 – ICT Forum
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο: •Πάνω από φορείς αυτοδιοίκησης •Πάνω από 40 εκατ. υπάλληλοι •Πάνω από 7.5 εκατ. εγκατεστημένα PC •Πάνω από 50 Μητροπόλεις υψηλού προφίλ •Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι προτεραιότητα της Ε.Ε. •Μεγάλος αριθμός εποπτευόμενων και εμπλεκόμενων φορέων •Προβλέψεις αύξησης ΙΤ επενδύσεων πάνω από 50% στην επόμενη τριετία σε σχέση με την αντίστοιχη αύξηση του υπόλοιπου Δημοσίου τομέα Η σημασία της τοπικής αυτοδιοίκησης για τη Microsoft
Action, not image is what counts.. “There is no Democratic, no Socialist, no Republican way to clean a street or to build a sewer, just a right way and a wrong way – Fiorella LaGuardia Mayor of New York
Καθοριστικά κριτήρια επιτυχίας “To στοίχημα για ένα φορέα τοπικής αυτοδιοίκησης είναι να δώσει αποτελεσματικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, έχοντας συντονίσει τους απαραίτητους εσωτερικούς μηχανισμούς του” Improving Customer Service 1 Increasing Operational Efficiency 2 Compliance & Accountability 3 Leveraging the Power of Technology 4 Caring for the Environment 5 Sustaining the Local Economy 6 Delivering Social Care 7 Raising Standards in Education 8 Collaborative Working & Shared Services 9
Microsoft Citizen Service Platform
Technologies & Products Solutions & Accelerators Business Processes Key Challenges Δομικά Στοιχεία του Microsoft Citizen Service Platform
Provides information portal environment Electronic Forms and workflow for processing customer information Customer Relationship Management – essential for improving customer service Integrates and Orchestrates processes and information Data management platform providing Business Intelligence and reporting capabilities Τεχνολογία Υποδομής του Citizen Service Platform
eID – Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση Πολλαπλές μεθοδολογίες ταυτοποίησης και αυθεντικοποίησης επιτελικών χρηστών και πολιτών Πλεονεκτήματα: Εφαρμογή Know-how από αντίστοιχες λύσεις Απλή, εύχρηστη και ολοκληρωμένη λύση προσβασιμότητας με ενιαίο τρόπο σε επιμέρους πολλαπλά συστήματα Κεντρικοποιημένη ασφάλεια Μείωση διαχειριστικού κόστους (self service registrations) Ασφαλές περιβάλλον διατήρησης των δεδομένων ασφαλείας Technologies Windows Server ® Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Identity Integration Server Microsoft ® Certificate Lifecycle Manager
eForms Online παροχή των forms προς τους πολίτες Πλεονεκτήματα: Δημιουργία εύχρηστων eForms με δυνατότητες διαλειτουργίας με υφιστάμενες ετερογενείς πηγές Δυναμικές Forms Real-time validation XML structure Prepopulated fields & λίστες προκαθορισμένων τιμών Κεντρικοποιημένη διαχείρισή τους Δημιουργία preconfigured data connections και layouts Technologies Microsoft ® Office InfoPath ® Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® BizTalk ® Server Microsoft ® Office Enterprise Microsoft ® SQL Server ™ Windows Server ®
Portal - Electronic Document & Record Management Online, προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών Πλεονεκτήματα: Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση (citizen- centric services) Ένα κεντρικό σημείο εσωτερικής οργάνωσης και εξωτερικής διάδρασης με τους πολίτες Επιτάχυνση της διαδικασίας εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από τη φιλοξενία forms Αυτοματοποίηση διαδικασιών και ροών εργασίας Enterprise Search Μηχανή στα Ελληνικά με stemming και δυνατότητα αναζήτησης σε >200 file formats Κεντρικοποιημένος Έλεγχος της εκτέλεσης και της απόδοσης των διαδικασίων Μηχανισμοί συλλογής και ανάλυσης στατιστικών Technologies Microsoft ® BizTalk ® Server Microsoft ® SQL Server ™ Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Host Integration Server Windows Server ®
External THE CITIZEN POTAL - ON THE INTERNET
Citizen Relationship Management Πολιτο-κεντρική αντιμετώπιση της εξυπηρέτησης – Δημιουργία & διατήρηση πλήρους εικόνας για κάθε πολίτη ή επιχείρηση Πλεονεκτήματα Βελτίωση και συστηματοποίηση στην διαχείριση παραπόνων, αναφορά ζημιών, επιχειρηματικών δράσεων, επιδοτήσεων, δικαιωμάτων κλπ., διατήρηση εκλογικών καταλόγων κ.α. Συντονισμός και παρακολούθηση της εξέλιξης των αιτήσεων εξυπηρέτησης Συλλογή & Ανάλυση Στατιστικών Ανάλυση της συμπεριφοράς και πρόβλεψη νέων απαιτήσεων Συστηματικός τρόπος σχεδίασης και αποτίμησης προωθητικών ενεργειών για λογαριασμό του Δήμου ή μέσω των δυνατοτήτων του Δήμου. Technologies Microsoft Dynamics ™ CRM Windows Server ® Microsoft ® Internet Information Server Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Office system Microsoft ®.NET framework
Βασικές Αρχές/Πλεονεκτήματα της Πλατφόρμας… •Open standards •Υψηλή ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα της πλατφόρμας •Ευρύτατο φάσμα λειτουργικότητας •Προσαρμόσιμη πλατφόρμα στις εκάστοτε ανάγκες •Windows Live Services (Virtual Earth, Spaces, Skydrive…) •Βασίζεται στο ευρύτατο ecosystem συνεργατών για την επιτυχημένη υλοποίηση •Εξαιρετικά ώριμες και ολοκληρωμένες λύσεις/references: –Aalter, Βέλγιο- Porto, Πορτογαλία –City of London - Deventer, Ολλανδία –Cascais, Πορτογαλία- Camden, NJ, USA –Waterloo, Βέλγιο- Vastra, Σουηδία –Ζυρίχη, Ελβετία
© 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.