Πλατφόρμα Υπηρεσιών για τον Πολίτη Microsoft Citizen Service Platform Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas Αθήνα, 1/10/08 – ICT Forum.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
'Το Office 365 για μεγάλες επιχειρήσεις
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για την Παροχή Υπηρεσιών στον Πολίτη και στις Επιχειρήσεις.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Χρησιμοποιώντας το Visual Studio 2010 για την Ανάπτυξη Εφαρμογών Office Αντώνης Κορδατζάκης Software Developer - ALM Specialist 12/5/2011.
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ CARDISOFT AE ΔΙΠΛ
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
CONFIDENTIAL Ο ρόλος της Τεχνολογίας στην ανάκαμψη της οικονομίας Μάνος Ραπτόπουλος25 Ιουλίου 2012 Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SAP Hellas & Cyprus.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle
Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
1 Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ψηφιακών Έργων σε ΟΤΑ Πέτρος Καβάσαλης ( Greek ICT Forum Αθήνα, Τρίτη
1 Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework) Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Πανόπουλος Κώστας Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Microsoft BizTalk Server 2002 Αθανασίου Σπύρος Ιωάννης Κουβάρας.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
Τσιανάκα Ε¹, Σταματιάδης Ε², Βενιζέλος Μ².
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
¨ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ e-EΚΠΑΙΔΕΥΣΗ :
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Διδακτική της Πληροφορικής & των ΤΠΕ
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Χρήματο – οικονομικές κρίσεις: τα διδάγματα της ιστορίας
Windows Server 2008 R2 ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΟΛΦΕΤΑΣ SERVER BUSINESS GROUP LEAD
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πλατφόρμα Υπηρεσιών για τον Πολίτη Microsoft Citizen Service Platform Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas Αθήνα, 1/10/08 – ICT Forum

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο: •Πάνω από φορείς αυτοδιοίκησης •Πάνω από 40 εκατ. υπάλληλοι •Πάνω από 7.5 εκατ. εγκατεστημένα PC •Πάνω από 50 Μητροπόλεις υψηλού προφίλ •Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι προτεραιότητα της Ε.Ε. •Μεγάλος αριθμός εποπτευόμενων και εμπλεκόμενων φορέων •Προβλέψεις αύξησης ΙΤ επενδύσεων πάνω από 50% στην επόμενη τριετία σε σχέση με την αντίστοιχη αύξηση του υπόλοιπου Δημοσίου τομέα Η σημασία της τοπικής αυτοδιοίκησης για τη Microsoft

Action, not image is what counts.. “There is no Democratic, no Socialist, no Republican way to clean a street or to build a sewer, just a right way and a wrong way – Fiorella LaGuardia Mayor of New York

Καθοριστικά κριτήρια επιτυχίας “To στοίχημα για ένα φορέα τοπικής αυτοδιοίκησης είναι να δώσει αποτελεσματικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, έχοντας συντονίσει τους απαραίτητους εσωτερικούς μηχανισμούς του” Improving Customer Service 1 Increasing Operational Efficiency 2 Compliance & Accountability 3 Leveraging the Power of Technology 4 Caring for the Environment 5 Sustaining the Local Economy 6 Delivering Social Care 7 Raising Standards in Education 8 Collaborative Working & Shared Services 9

Microsoft Citizen Service Platform

Technologies & Products Solutions & Accelerators Business Processes Key Challenges Δομικά Στοιχεία του Microsoft Citizen Service Platform

Provides information portal environment Electronic Forms and workflow for processing customer information Customer Relationship Management – essential for improving customer service Integrates and Orchestrates processes and information Data management platform providing Business Intelligence and reporting capabilities Τεχνολογία Υποδομής του Citizen Service Platform

eID – Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση Πολλαπλές μεθοδολογίες ταυτοποίησης και αυθεντικοποίησης επιτελικών χρηστών και πολιτών Πλεονεκτήματα: Εφαρμογή Know-how από αντίστοιχες λύσεις Απλή, εύχρηστη και ολοκληρωμένη λύση προσβασιμότητας με ενιαίο τρόπο σε επιμέρους πολλαπλά συστήματα Κεντρικοποιημένη ασφάλεια Μείωση διαχειριστικού κόστους (self service registrations) Ασφαλές περιβάλλον διατήρησης των δεδομένων ασφαλείας Technologies Windows Server ® Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Identity Integration Server Microsoft ® Certificate Lifecycle Manager

eForms Online παροχή των forms προς τους πολίτες Πλεονεκτήματα: Δημιουργία εύχρηστων eForms με δυνατότητες διαλειτουργίας με υφιστάμενες ετερογενείς πηγές Δυναμικές Forms Real-time validation XML structure Prepopulated fields & λίστες προκαθορισμένων τιμών Κεντρικοποιημένη διαχείρισή τους Δημιουργία preconfigured data connections και layouts Technologies Microsoft ® Office InfoPath ® Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® BizTalk ® Server Microsoft ® Office Enterprise Microsoft ® SQL Server ™ Windows Server ®

Portal - Electronic Document & Record Management Online, προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών Πλεονεκτήματα: Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση (citizen- centric services) Ένα κεντρικό σημείο εσωτερικής οργάνωσης και εξωτερικής διάδρασης με τους πολίτες Επιτάχυνση της διαδικασίας εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από τη φιλοξενία forms Αυτοματοποίηση διαδικασιών και ροών εργασίας Enterprise Search Μηχανή στα Ελληνικά με stemming και δυνατότητα αναζήτησης σε >200 file formats Κεντρικοποιημένος Έλεγχος της εκτέλεσης και της απόδοσης των διαδικασίων Μηχανισμοί συλλογής και ανάλυσης στατιστικών Technologies Microsoft ® BizTalk ® Server Microsoft ® SQL Server ™ Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Host Integration Server Windows Server ®

External THE CITIZEN POTAL - ON THE INTERNET

Citizen Relationship Management Πολιτο-κεντρική αντιμετώπιση της εξυπηρέτησης – Δημιουργία & διατήρηση πλήρους εικόνας για κάθε πολίτη ή επιχείρηση Πλεονεκτήματα Βελτίωση και συστηματοποίηση στην διαχείριση παραπόνων, αναφορά ζημιών, επιχειρηματικών δράσεων, επιδοτήσεων, δικαιωμάτων κλπ., διατήρηση εκλογικών καταλόγων κ.α. Συντονισμός και παρακολούθηση της εξέλιξης των αιτήσεων εξυπηρέτησης Συλλογή & Ανάλυση Στατιστικών Ανάλυση της συμπεριφοράς και πρόβλεψη νέων απαιτήσεων Συστηματικός τρόπος σχεδίασης και αποτίμησης προωθητικών ενεργειών για λογαριασμό του Δήμου ή μέσω των δυνατοτήτων του Δήμου. Technologies Microsoft Dynamics ™ CRM Windows Server ® Microsoft ® Internet Information Server Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Office system Microsoft ®.NET framework

Βασικές Αρχές/Πλεονεκτήματα της Πλατφόρμας… •Open standards •Υψηλή ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα της πλατφόρμας •Ευρύτατο φάσμα λειτουργικότητας •Προσαρμόσιμη πλατφόρμα στις εκάστοτε ανάγκες •Windows Live Services (Virtual Earth, Spaces, Skydrive…) •Βασίζεται στο ευρύτατο ecosystem συνεργατών για την επιτυχημένη υλοποίηση •Εξαιρετικά ώριμες και ολοκληρωμένες λύσεις/references: –Aalter, Βέλγιο- Porto, Πορτογαλία –City of London - Deventer, Ολλανδία –Cascais, Πορτογαλία- Camden, NJ, USA –Waterloo, Βέλγιο- Vastra, Σουηδία –Ζυρίχη, Ελβετία

© 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.