Δρ Δημήτριος Σάμψων1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Τηλεργασία και «Εικονικές» Εταιρείες Παραγωγής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ Δημήτριος Σάμψων1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Τηλεργασία και «Εικονικές» Εταιρείες Παραγωγής και Διανομής Λογισμικού στο Διαδίκτυο : Εναλλακτικές Μορφές Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης στην Ελληνική Κοινωνία της Πληροφορίας Δρ Δημήτριος Σάμψων* Εντεταλμένος Ερευνητής Υπεύθυνος Εργαστηρίου Προηγμένων ηλεκτρονικών Υπηρεσιών για την Κοινωνία της Γνώσης Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεματικής (Ι.Π.ΤΗΛ.) Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.) Υπουργείο Ανάπτυξης * Ένας από τους περίπου 3 εκατομμύρια ευρωπαίους που έχουν επιλέξει την μερική τηλεργασία από το σπίτι (home-based telework).

Δρ Δημήτριος Σάμψων2 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Δομή Παρουσίασης  Περιβάλλον Δικτυακού «Επιχειρείν»  Κίνητρα για την Δημιουργία «Εικονικών» Εταιρειών Λογισμικού  Επιχειρηματικές και Τεχνολογικές Στρατηγικές «Ε»ΕΛ  Πλεονεκτήματα για την Ελληνική ΚτΠ  Σχέδιο Δράσης  Συμπεράσματα

Δρ Δημήτριος Σάμψων3 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Περιβάλλον «Δικτυακού Επιχειρείν» 1  Παραγωγική Διαδικασία  Κατανεμημένη παραγωγική διαδικασία, building blocks, επαναχρησιμοποίηση  Προϊόντα – Υπηρεσίες  Περισσότερο εξατομικευμένα και προσαρμοζόμενα στις ειδικές ανάγκες του χρήστη.  Νέοι τρόποι δημιουργίας «προστιθέμενων αξιών» από υπάρχοντα υποσυστήματα προϊόντων, επαναχρησιμοποίηση συστατικών, αναβάθμιση χαρακτηριστικών  Δυνατότητα Επιλογών στον τελικό χρήστη  Σχέση με τους Πελάτες:  Άμεση Πρόσβαση σε προϊόντα, υπηρεσίες και υποστήριξη πελατών  Αυτόματη Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και υποστήριξη

Δρ Δημήτριος Σάμψων4 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Περιβάλλον «Δικτυακού Επιχειρείν» 2  Σχέση με Προμηθευτές και Στρατηγικούς Εταίρους  Δημιουργία του Δικτυακού Προμηθευτή («Supply Web») με παγκόσμια πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες και δεδομένα (πχ βιβλιοθήκες προγραμμάτων, e-market for Java component)  Σχέση με Συνεργάτες  Προϋποθέσεις για σωστή επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη, διαθεσιμότητα-κατά-απαίτηση  Πωλήσεις  Ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικές αγορές, ηλεκτρονικές πληρωμές  Ηλεκτρονική κατάλογοι προϊόντων, ευφυείς μηχανισμοί αναζήτησης, σύγκρισης χαρακτηριστικών, επιλογής του κατάλληλου προϊόντος

Δρ Δημήτριος Σάμψων5 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 «Εικονικές» Εταιρείες Λογισμικού  Τυπικές Δραστηριότητες  Σχεδίαση, ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων λογισμικού  Πώληση και διανομή  Εκπαίδευση Χρηστών, Τεχνική Υποστήριξη Πελατών και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες  Σημερινή Κατάσταση  Διάθεση Λογισμικού μέσω του διαδικτύου (πχ McAfee, updates etc)  Χρήση του Διαδικτύου για διάθεση (πχ patches, bugfixes)  Υποστήριξη πελατών μέσω του διαδικτύου (on-line help desks, news groups)  … αποσπασματική χρήση …  Ζητούμενο  Πλήρης Αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών για την Λειτουργία «Εικονικών» Εταιρειών Ανάπτυξης και Διάθεσης Λογισμικού

Δρ Δημήτριος Σάμψων6 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Κίνητρα για την Δημιουργία «Ε»ΕΛ  Εύκολη Πρόσβαση σε Παγκόσμιες Αγορές  Πρόσβαση σε προμηθευτές (πχ βιβλιοθήκες λογισμικού, πηγαίος κώδικας, υποσυστήματα)  Πρόσβαση σε μετα-πωλητές προστιθέμενης αξίας  Πρόσβαση σε υποψήφιους αγοραστές-χρήστες  Άμεση Πρόσβαση σε κατάλληλα εκπαιδευμένους συνεργάτες  Σημαντική έλλειψη IT professionals στην Ευρώπη και στην Ελλάδα  Δυνατότητα συνεργασίας με ΙΤ «e-workers»  Δυνατότητα συνεργασίας με Ειδικούς, Συμβούλους κλπ  Μείωση Κόστους Παραγωγής  Ευέλικτη προσαρμογή στα νέα δεδομένα των αγορών  Μικρότερος Επιχειρηματικός Κίνδυνος (?)

Δρ Δημήτριος Σάμψων7 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Επιχειρηματική Στρατηγική : Ανάλυση 1  Προϊόντα Λογισμικού  Βασικό προϊόν: πηγαίος και εκτελέσιμος κώδικας που εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες  Επιπλέον υπηρεσίες: Εκπαίδευση Χρηστών, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες (συμπληρωματικές της πώλησης ενός προϊόντος) και Υποστήριξη Χρηστών (μετά-την-πώληση)  Στοιχεία Διαφοροποίησης Προϊόντων Λογισμικού  Μέθοδος ανάπτυξης, Πολυπλοκότητα  Απαιτήσεις υποστήριξης και εκπαίδευσης χρηστών  Δυνατότητες παραμετροποίησης (customization)

Δρ Δημήτριος Σάμψων8 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Επιχειρηματική Στρατηγική : Ανάλυση 2  Κατηγοριοποίηση Προϊόντων Λογισμικού  Πλήρως παραμετροποιήσιμο λογισμικό προκειμένου να ικανοποιεί τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου πελάτη (fully customised SW) πχ ERP. Έχει υψηλές απαιτήσεις συνεργασίας, επικοινωνίας και υποστήριξης του πελάτη Απαιτείται εξειδικευμένη και εκτενής εκπαίδευση των χρηστών  Λογισμικό Ανοικτής Αρχιτεκτονικής που μπορεί να παραμετροποιηθεί και επεκταθεί από τον πελάτη και τους χρήστες του (πχ Oracle). λιγότερες απαιτήσεις εκπαίδευσης υποστήριξης του πελάτη Η εκπαίδευση των χρηστών μπορεί να γίνει μέσω on-line courses και η υποστήριξη μέσω on-line helpdesk, faq’s και news groups  Λογισμικό Μαζικής Παραγωγής (πχ, παιχνίδια, εφαρμογές γραφείου κλπ) που συνήθως διατίθεται από Καταστήματα Λιανικού Εμπορίου (retail stores). Δεν απαιτεί σχεδόν καμία προσαρμογή στον χρήστη, διαθέτει self-explained help, προγράμματα επίδειξης και τυπική εκπαίδευση χρήσης.  Λογισμικό Ψηφίδων (component-based) που τυπικά δεν αποτελεί ξεχωριστή εφαρμογή, αλλά ξεχωριστές οντότητες των οποίων η σύνθεση δημιουργεί πολλαπλές εφαρμογές (πχ Java Beans, DCOM,CORBA), όπως το περιβάλλον ανάπτυξης εκαπιδευτικών εφαρμογών ΑΒΑΚΙΟ (ΙΤΥ) Είναι ο πλέον κατάλληλος τύπος λογισμικού για ανάπτυξη μέσω «δικτυακών – κατανεμημένων» ομάδων ανάπτυξης και υποστηρίζει σύγχρονα επιχειρηματικά μοντέλα εφαρμογών μέσω του διαδικτύου (application service provision).

Δρ Δημήτριος Σάμψων9 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Επιχειρηματική Στρατηγική : Ανάλυση 3  Δραστηριότητες μίας «Εικονικής» Εταιρείας Λογισμικού  Σχεδίαση και Ανάπτυξη Λογισμικού Το λογισμικό σχεδιασμένο για τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου πελάτη απαιτεί την συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τον πελάτη Το λογισμικό για την μαζική αγορά, η σχεδίαση και η ανάπτυξη «οδηγείται» από την ανάλυση της αγοράς Σε κάθε περίπτωση κοινά εργαλεία ανάπτυξης (πχ CASE tools, Programming Platforms) χρησιμοποιούνται για την σχεδίαση και την ανάπτυξη, ενώ υπάρχει περίπτωση το τελικό προϊόν να ενσωματώνει ψηφίδες ή άλλα προϊόντα λογισμικού. Αυτό δημιουργεί την ανάγκη συνεργατικής σχεδίασης και ανάπτυξης μεταξύ ομάδων που μπορεί να μην βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο ή ακόμη και να μην ανήκουν στον ίδιο οργανισμό.  Διαφήμιση, Πώληση και Διανομή Προϊόντων Λογισμικού Διαφήμιση και Προβολή προϊόντων μέσω ηλεκτρονικών καταλόγων (πιθανά ευφυών) Διάθεση και Πώληση Προϊόντων Λογισμικού μέσω ηλεκτρονικών αγορών: είτε μέσω του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος (μέρος της παρουσίας της εταιρείας στο διαδίκτυο), είτε μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων λιανικού εμπορίου, (πχ, Amazon, e-ΠΛΑΙΣΙΟ κλπ), είτε μέσω μετα-πωλητών προστιθέμενης αξίας, (πχ για προϊόντα που απαιτούν εξειδίκευση στις ανάγκες συγκεκριμένων πελατών)

Δρ Δημήτριος Σάμψων10 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Επιχειρηματική Στρατηγική : Ανάλυση 4  Απαιτήσεις Αναγκών των Πιθανών Πελατών «Ε»ΕΛ  (Ευφυείς) Ηλεκτρονικοί Κατάλογοι Προϊόντων με εύκολη και φιλική στο χρήστη πρόσβαση σε πληροφορίες για τα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των προϊόντων  Εργαλεία Σύγκρισης Προϊόντων και Εργαλεία Ανάλυσης Αναγκών και αυτοματικοποιημένης επιλογής του κατάλληλου εργαλείου  Ηλεκτρονική Εκπαίδευση Χρηστών με χρήση πολυμέσων  Υποστήριξη Πελατών μέσω του Διαδικτύου και Δημιουργία Διικτυακών Κοινοτήτων Χρηστών του Προϊόντος  Ηλεκτρονική πρόσβαση σε αναβαθμίσεις, νέες εκδόσεις, συνεχώς ανανεωμένο και ενημερωμένο υλικό υποστήριξης (on-line helps, documentations κλπ)  Χρήση Ευφυών Πρακτόρων για την (πιθανά Εξατομικευμένη) καθοδήγηση χρήσης λογισμικού  … σε κάθε περίπτωση οι απαιτήσεις σε υπολογιστική δύναμη και διαθέσιμο bandwith πρέπει να είναι ρεαλιστικές … η πλειονότητα των οικιακών χρηστών απαιτεί download time λιγότερο από 15 λεπτά και demo run λιγότερο μέχρι 5 λεπτά !!!

Δρ Δημήτριος Σάμψων11 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Επιχειρηματική Στρατηγική : Συμπεράσματα  Σταδιακή μετάβαση …  Δημιουργία Υποδομής για Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Υποστήριξης Χρηστών (On-line training και Supporting) ως προστιθέμενη αξία στα διαθέσιμα προϊόντα  Συνεργασίες για την Ηλεκτρονική Προβολή και Διανομή των Προϊόντων (Προβολή από Ηλεκτρονικούς Κατάλογους, Διανομή από Ηλεκτρονικά Καταστήματα)  Προώθηση Δημιουργίας Δικτυακών Κοινοτήτων Χρηστών και Κατανεμημένων Πηγών Γνώσης με την δυνατότητα εξασφάλισης επιπλέον εσόδων μέσω συνδρομών  Ανάπτυξη υποδομής και αναδιοργάνωση μεθόδου σχεδίασης και ανάπτυξης λογισμικού προκειμένου να υποστηρίζεται η συνεργατική κατανεμημένη μέσω δικτύου ανάπτυξη ψηφίδων λογισμικού και η ολοκλήρωσή τους σε εφαρμογές.  Διερεύνηση στρατηγικών συνεργασιών μέσω του διαδικτύου με άλλες «Ε»ΕΛ

Δρ Δημήτριος Σάμψων12 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Πλεονεκτήματα για την Ελληνική ΚτΠ  Απασχόληση  Αξιοποίηση Επιστημονικού Δυναμικού της Περιφέρειας  Επιχειρηματικότητα Νέων  Μετατροπή του Τεχνολογικού Μειονεκτήματος σε Πλεονέκτημα, με την δημιουργία επιτυχημένων «Ε»ΕΛ  Σύγκλιση με τις ανεπτυγμένες Ευρωπαϊκές Οικονομίες

Δρ Δημήτριος Σάμψων13 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Σχέδιο Δράσης  Ενίσχυση Δημιουργίας «Εικονικών» Εταιρειών Ανάπτυξης και Διάθεσης Λογισμικού από το 3ο ΚΠΣ (πχ Εστιασμένο Πρόγραμμα στα πλαίσια του ΕΠΑΝ)  Εξειδίκευση Μοντέλων Λειτουργίας «Ε»ΕΛ και Μελέτη Προσαρμογής στο υπό διαμόρφωση περιβάλλον «δικτυακού επιχειρείν» της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Σε βάθος αξιολόγηση Κοινωνικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιπτώσεων (απασχόληση, επιχειρηματικότητα, σύγκλιση, ίσες ευκαιρίες)  Έμφαση στις νέες και μικρές επιχειρήσεις, ενίσχυση των ηλεκτρονικών συνεργασιών (e-clusters) και των ηλεκτρονικών θερμοκοιτίδων

Δρ Δημήτριος Σάμψων14 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης Ε&Τ Γνώσης Ημερίδα για την Τηλεργασία, Ξάνθη, 15 Μαρτίου 2001 Συμπεράσματα Τόσο οι επιχειρηματικές (e-commerce) και κοινωνικές (e-work), όσο και οι τεχνολογικές (component-based SW) εξελίξεις ευνοούν την δημιουργία «Εικονικών» Εταιρειών Ανάπτυξης και Διάθεσης Λογισμικού με βάση το Διαδίκτυο, ενισχύοντας την επιχειρηματικότητα Νέων Επιστημόνων και δημιουργώντας Νέες Θέσεις Εργασίας στην Περιφέρεια. Παρουσιάζει, λοιπόν, ενδιαφέρον να μελετηθούν μοντέλα ανάπτυξης τέτοιων επιχειρήσεων και η εξειδίκευσή τους στην ελληνική πραγματικότητα