Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Pivot a time travel.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σενάριο.
Πρόγραμμα Kidspiration
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης στη Διδασκαλία με ΤΠΕ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Ανεξάρτητα από το θέμα που διαπραγματεύεται μια εφαρμογή πολυμέσων, συνήθως χρειάζεται λεκτική ανάπτυξη, ηχητική επένδυση και οπτική υποστήριξη. Τα κείμενα.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΑΡΩΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Multimedia.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τεχνικές κινηματογράφου
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ως εργαλεία έρευνας, δημιουργίας, επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και μάθησης στα πλαίσια όλων των μαθημάτων του σχολικού προγράμματος

Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Οι ΤΠΕ αποτελούν βασικό εργαλείο για το μετασχηματισμό του σχολείου, την υποστήριξη και ενίσχυση της μάθησης και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος. Τα νέα περιβάλλοντα των ΤΠΕ αλλάζουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συγκεντρώνουν, αναλύουν και παρουσιάζουν την πληροφορία, επικοινωνούν και συνεργάζονται μεταξύ τους.

Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Στόχος είναι οι ΤΠΕ να ενισχύσουν τη μάθηση και να προετοιμάσουν τη συνεχή ανάπτυξη των μαθητών, ώστε εκείνοι να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις αλλά και να αξιοποιούν τις ευκαιρίες της νέας εποχής (Κόμης, 2004).

Animation Animation στα γαλλικά σημαίνει δίνω πνοή, δίνω ζωή σε μια εικόνα, σε μια κούκλα, εμψυχώνω ένα άψυχο αντικείμενο. Η εμψύχωση λοιπόν εκτός από την έννοια της κοινωνικοποίησης και της ενθάρρυνσης του παιδιού, αποκτά για εμάς μια επιπλέον διάσταση. Εμψυχωτές γίνονται τα ίδια τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και τη δική μας καθοδήγηση, δίνουν ζωή σε άψυχα αντικείμενα, όπως ακριβώς δηλώνει και η έννοια του όρου εμψυχωτής (animateur).

Animation Τι είναι το animation (κινηματογράφος της εμψύχωσης) To animation είναι οτιδήποτε δεν είναι μια απλή λήψη της πραγματικής ζωής, αλλά κατασκευάζει ένα φανταστικό είδος ζωής, στο οποίο τα γεγονότα συμβαίνουν για πρώτη φορά στην οθόνη. Το animation είναι η εμψύχωση σταθερών εικόνων, οι οποίες προβαλλόμενες στη σειρά δημιουργούν κινηματογραφική συνέχεια.

Animation Όταν ο θεατής λαμβάνει μια σειρά από εικόνες που διαδέχεται η μια την άλλη με ταχύτητα 1/12 του δευτερολέπτου και μεγαλύτερη, δημιουργείται το αίσθημα της κίνησης και της συνέχειας, ενώ τα σκοτεινά μέρη δεν μπορεί να τα αντιληφθεί (θεωρία του μετεικάσματος της όρασης). Με απλά λόγια, είναι ο χρόνος που χρειάζεται ο εγκέφαλος να αποτυπώσει μια εικόνα και λόγω της μεγάλης ταχύτητας προβολής των εικόνων δεν προλαβαίνει να δει τα ενδιάμεσα στάδια. Εδώ στηρίζεται και ο κινηματογράφος και το κινούμενο σχέδιο (animation).

Τεχνικές animation Κίνηση με ηθοποιούς Animation αντικειμένων Κινούμενες κούκλες Animation με πλαστελίνη Ντεκουπαρισμένα υλικά Ζωγραφική κάτω από την κάμερα Animation στον υπολογιστή

Animation Ένα stop motion animation μπορεί να υλοποιηθεί σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης ακόμη και στην εκπαίδευση ενήλικων (Λαζαρίδης, 2008). Η διαδικασία παραγωγής είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, τόσο σε γνωστικό επίπεδο (χρήση εξοπλισμού, ειδικευμένες εργασίες που απαιτούνται στην οπτικοακουστική βιομηχανία), όσο και στο επίπεδο δημιουργίας νέων στάσεων, να μπορούν δηλαδή οι μαθητές να βλέπουν κριτικά τις τηλεοπτικές παραγωγές και να αντιλαμβάνονται την εκπαιδευτική αξία των νέων τεχνολογιών.

Animation Οι μαθητές/τριες δηλαδή έχουν τη δυνατότητα να μυηθούν και να εξοικειωθούν με ορισμένες βασικές τεχνικές του κινούμενου σχεδίου (animation), χάρη σε κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στην τάξη και όπως τονίζει ο Μακράκης (2000, σ. 117) «η εικόνα με κίνηση παίζει σημαντικό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία, επειδή προκαλεί άμεσα την προσοχή και το ενδιαφέρον του χρήστη και μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο ενοποίησης των διαφόρων στοιχείων που ενσωματώνονται στην οθόνη του υπολογιστή».

Animation Ομάδες εργασίας Ομάδα σκηνοθεσίας: Η συγκεκριμένη ομάδα διαιρεί το σενάριο σε πλάνα και μελετά με ποιο τρόπο θα στηθεί το κάθε πλάνο. Η ομάδα περιγράφει αναλυτικά τις σκηνές και συνεργάζεται με την ομάδα του ήχου. Στήνει τα πλάνα (θέση κάμερας, φωτισμός, περάσματα).

Animation Ομάδα ήχου: Η ομάδα αποφασίζει την ηχητική επένδυση της ταινίας , αν θα υπάρχουν διάλογοι, ποιος θα είναι ο ρυθμός της ταινίας, κ.α. Ομάδα υπεύθυνη για τα σκηνικά (φόντα): Η ομάδα αυτή ασχολείται με την κατασκευή του «χώρου», μέσα στον οποίο θα διαδραματιστεί η κάθε δράση όπως αυτή προσδιορίζεται από το σενάριο. Ομάδα λήψης: Η ομάδα τραβάει τα πλάνα με φωτογραφική μηχανή (έχει προηγηθεί πειραματικός έλεγχος)

Animation Ομάδα μοντάζ: Τα παιδιά ενώνουν τα πλάνα στον υπολογιστή με το ειδικό πρόγραμμα (Cyberlink Power Director). Σκοπός είναι τα μέλη των ομάδων να αναλάβουν ευθύνες, να μοιράσουν δραστηριότητες, να συνεργαστούν και να περάσουν όλοι από όλα τα στάδια.

Τεχνικός Εξοπλισμός Για την υλοποίηση ενός κινούμενου σχεδίου με την τεχνική stop motion απαιτούνται: ένα ψηφιακό μέσο λήψης φωτογραφίας, βιντεοκάμερα ή φωτογραφική μηχανή, ένας τρίποδας για την εξασφάλιση σταθερότητας, συνθήκες ελέγχου του φωτισμού στο χώρο, ένας υπολογιστής στον οποίο θα αποθηκευτούν οι φωτογραφίες, το λογισμικό επεξεργασίας των εικόνων (Adobe Photoshop), το πρόγραμμα δημιουργίας βίντεο, ενσωμάτωσης ήχων και μοντάζ (Cyberlink Power Director) και ένα τραπέζι για να τοποθετηθεί το σκηνικό.

Στάδια παραγωγής → Σενάριο → Σκηνοθεσία → Ιστοριοπίνακας (Storyboard) Σε αυτό το στάδιο το προϊόν-κείμενο που έχει δημιουργηθεί θα εικονοποιηθεί → Κατασκευή σκηνών και πλάνων σύμφωνα με το storyboard (ζωγραφική και κατασκευές σύμφωνα με τις δεδομένες ανάγκες) → Φωτογραφική λήψη της δράσης → Συρραφή πλάνων σε πρόγραμμα μοντάζ