H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
Στόχος του προγράμματος
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
PhiloxeniaPlus / forum Thessaloniki-Drama/ June 2013 Dr.Ευδοκία Μπαλαμόυ Υπεύθυνη Ομάδας Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Αναπτυξιακή Εταιρεία Επαρχίας Λάρνακας.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΣΕΒΕ – ΕΛΟΤ – ΣΜΗΒΕ INFACOMA 2009 Ευρωπαϊκά Πρότυπα, Δόμηση- Κατασκευή και Εποπτεία της Αγοράς Β. Θωμαΐδης Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Οριζόντιες Δραστηριότητες Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας Κρήτης Πέμπτη 17 Μαίου 2007.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
PROJECT BUILDING A HOUSE Kαλογεροπούλου Καπόγιαννης Κουφός Κοροπούλης
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007

Στρατηγικοί Στόχοι ΟΠΕ Οι εθνικοί στρατηγικοί στόχοι του ΟΠΕ είναι: Η ανάδειξη μιας ανταγωνιστικής Ελλάδας Η υιοθέτηση της επιχειρηματικότητας σε όλο το φάσμα των εξαγωγικών δραστηριοτήτων Η προώθηση «επώνυμων» προϊόντων Ο εξωστρεφής προσανατολισμός στο εμπόριο και τις υπηρεσίες Η προβολή ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών Eπιχειρηματικότητα Ανταγωνιστικότητα Εξωστρέφεια

Πρόγραμμα Δράσης 2007 Εστίαση: Στη δημιουργία προγραμμάτων προβολής και προώθησης για επιλεγμένα προϊόντα και υπηρεσίες Στον «επαναπροσδιορισμό» της στρατηγικής τοποθέτησης (positioning) συγκεκριμένων ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών, σε αγορές - στόχους Στην πληροφόρηση, την υποστήριξη και την καλλιέργεια της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων

Πρόγραμμα Δράσης 2007 Εστίαση: Στην προώθηση και ανάπτυξη της ελληνικής εξαγωγικής δραστηριότητας σε μεγάλες αγορές - στόχους Στη στήριξη κλάδων υψηλής προστιθέμενης αξίας, σε προϊόντα και υπηρεσίες που ενσωματώνουν ποιότητα, καινοτομία και νέες τεχνολογίες Στη δημιουργία εικόνας για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες

Κεντρικοί Άξονες Πολιτικής 2007 Στοχευμένες δράσεις σε 18 μεγάλες αγορές Συντονισμένη και συνδυασμένη παρουσία της χώρας στο εξωτερικό Ολοκληρωμένα κλαδικά προγράμματα Έμφαση σε niche κλάδους και προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, χημικά, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, ηλεκτρολογικό υλικό, δομικά υλικά, μηχανολογικό – βιομηχανικό εξοπλισμό, ένδυση, πληροφορική, νέες τεχνολογίες, καινοτομία, υπηρεσίες Εξωστρέφειας Εθνικό Πρόγραμμα Έμφαση στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών Σύνδεση στόχου και αποτελεσματικότητας κάθε δράσης Αξιοποίηση της γνώσης και της μέχρι σήμερα εμπειρίας

Το ζητούμενο για τον κλάδο Δομικών Υλικών Κατασκευών και Υπηρεσιών Δημιουργία ολοκληρωμένης στρατηγικής προώθησης για τον κλάδο των Δομικών Υλικών, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών. Αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζουν οι ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού Δικτύωση των ελληνικών επιχειρήσεων με τους σημαντικούς των αγορών - στόχων Ώθηση των επιχειρήσεων του κλάδου να διεθνοποιήσουν τις παραγωγικές – εμπορικές δραστηριότητές τους και να αναδείξουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα

Αγορές - Στόχοι ΗΠΑ Ρωσία και ευρύτερη περιοχή Κίνα Ινδία Αραβικές χώρες Βαλκάνια

Προϊόντα και Υπηρεσίες που εντάσσονται στην πρωτοβουλία: Κατασκευαστικές εταιρίες Μάρμαρο Αλουμίνιο, Πυρίμαχα, Γρανίτης, Χημικά, Πλαστικά, Ηλεκτρολογικό υλικό, Τσιμέντο, Τούβλα, Κεραμίδια κ.α. Εξοπλισμός κατοικίας & κτιρίων (εντοιχιζόμενες κουζίνες, είδη υγιεινής, εξοπλισμός μπάνιων, πόρτες, παράθυρα, πατώματα, κουφώματα, τζάκια, φωτισμός, υδραυλικά συστήματα, θέρμανση– ψύξη, συστήματα ενδοεπικοινωνίας κ.α.) Μηχανήματα – εργαλεία, Μηχανολογικός εξοπλισμός Γραφεία Μελετών - Συμβούλων, Συντήρησης κτιρίων

Στόχοι Επικοινωνίας Δημιουργία ισχυρής εικόνας και ταυτότητας για τα προϊόντα Επανατοποθέτηση των προϊόντων αυτών στις αγορές – στόχους με όρους διεθνούς marketing και επικοινωνίας Ανάδειξη της εικόνας των ελληνικών δομικών προϊόντων και υπηρεσιών και ενημέρωση των κοινών - στόχων για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά τους

Στόχοι Επικοινωνίας Συγκέντρωση – συντονισμός ελληνικών κλαδικών φορέων Άμεση επικοινωνία και δικτύωση των ελληνικών επιχειρήσεων με συγκεκριμένες ομάδες – στόχους, επαγγελματίες του χώρου που λειτουργούν ως opinion formers Διευκόλυνση επικοινωνίας, οργάνωση δραστηριοτήτων, αναζήτηση και ανταλλαγή πληροφοριών (από ελληνικές εταιρίες προς το εξωτερικό και από ξένες εταιρίες προς την Ελλάδα) Δημιουργία συμμαχιών και έμπρακτη υποστήριξη με ενεργή συμμετοχή των μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων στη νέα προσπάθεια

Κοινά - στόχοι στο εξωτερικό Ειδικοί-Υπεύθυνοι για τον ορισμό προδιαγραφών Πολιτικοί Μηχανικοί – Αρχιτέκτονες Κατασκευαστικές εταιρείες Αγοραστές - Διανομείς Δομικών Υλικών Μελετητικά Γραφεία και Εταιρείες Συμβούλων Δημοσιογράφοι Κατασκευαστικού ρεπορτάζ Κλαδικά ΜΜΕ, Δομικών Υλικών, Κατασκευών και συναφών κλάδων

Στρατηγική Επικοινωνίας TEXT Ενέργειες «Ώθησης» (push strategy) προς κανάλια διανομής και διαμορφωτές Κοινής Γνώμης Ενέργειες Ενίσχυσης «εικόνας» (profile strategy) Ενέργειες «Προσέλκυσης» (pull strategy) προς αγοραστές

Στρατηγική Επικοινωνίας Οχήματα Συμμαχίες Success Stories Πρεσβευτές

Στρατηγική Επικοινωνίας Συμμαχίες: Αναζήτηση και διαμόρφωση συμμαχιών σε Ελλάδα και εξωτερικό Ανάπτυξη συνεργιών μεταξύ των εταιριών και των φορέων Δημιουργία βασικού πυρήνα: «ομάδα έργου» Συμμετοχή κλαδικών φορέων των επιμέρους κατηγοριών των δομικών υλικών Συμμετοχή διακεκριμένων επιχειρήσεων που έχουν διεθνή παρουσία και επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα

Στρατηγική Επικοινωνίας Success Stories: Προώθηση συγκεκριμένων success stories ελληνικών επιχειρήσεων, που έχουν διακριθεί στον κλάδο τους σε διεθνές επίπεδο και αποτελούν σημείο αναφοράς για την ελληνική επιχειρηματικότητα παγκοσμίως Προβολή σημαντικών έργων όπου έχουν χρησιμοποιηθεί ελληνικά προϊόντα Προβολή της ελληνικής τεχνογνωσίας των Ολυμπιακών Αγώνων

Στρατηγική Επικοινωνίας Πρεσβευτές: Δημιουργία ομάδας «πρεσβευτών» της πρωτοβουλίας Αρχιτέκτονες - Επαγγελματίες διεθνούς φήμης που συνδέονται άμεσα ή και έμμεσα με τον κλάδο των δομικών υλικών Θα λειτουργούν ως endorsers –για την πρωτοβουλία προώθησης των ελληνικών προϊόντων –για την ποιότητα, τη μοναδικότητα και την αξιοπιστία των ελληνικών δομικών υλικών και των ελληνικών επιχειρήσεων

Πρόγραμμα ενημέρωσης Στις ενέργειες περιλαμβάνονται: Λειτουργία του ειδικού δικτυακού τόπου Δημιουργία ελληνικού ηλεκτρονικού Directory υλικών Παρουσίαση της πρωτοβουλίας σε όλες τις αγορές – στόχους έως το τέλος του Οργάνωση road shows Ενέργειες προβολής και διαφήμισης των ελληνικών προϊόντων Αναβαθμισμένη παρουσία σε σημαντικές Διεθνείς Εκθέσεις του χώρου Διοργάνωση κλαδικών επιχειρηματικών αποστολών Δημιουργία Παρατηρητηρίου διεθνών διαγωνισμών για τις αγορές προτεραιότητας

Η Ταυτότητα της Πρωτοβουλίας Ενιαία ταυτότητα – εικόνα κοινό brand name που θα λειτουργούν ως ομπρέλα προβάλλοντας κοινά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και brand values μέσα από συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης

Στοιχεία της Ταυτότητας Ποιότητα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα Εξαγωγική Επιτυχία

Η Ταυτότητα της Πρωτοβουλίας