Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδική αγωγή και εκπαίδευση Θεσμικό πλαίσιο-εκπαιδευτική παρέμβαση
Advertisements

Η διαδικασία αξιολόγησης μαθητών σχολικής ηλικίας στο Κ.Δ.Α.Υ. Έβρου
Χ. Σκαλούμπακας – Αν. Κατσούγκρη
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Σχολική Ετοιμότητα Πρώιμη Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών
Παρουσίαση με θέμα: Ο ρόλος του ΚE.Δ.Δ.Υ. Στην Εκπαίδευση αυτιστικών ατόμων 7 Νοεμβρίου 2008 Ξενοδοχείο Alexander Beach Αλεξανδρούπολη.
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ο ρόλος του ψυχολόγου στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Επισκόπηση του θεσμικού πλαισίου της Ειδικής Αγωγής.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Εργαλείο ανίχνευσης και διερεύνησης των αναγνωστικών δυσκολιών στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ & Β΄ Δημοτικού Γεσθημανή Κούφτα 12/4/2017.
Σεμινάριο Καβάλας.
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Βασικές λειτουργιές Συστήματος Δρ. Βασίλης Τσέτσος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
Ο Ρόλος του Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕΔΔΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Συχνότητα και κατηγορίες των μαθησιακών δυσκολιών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανιχνεύοντας και εκπαιδεύοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης του ΥΠ.Ε.Π.Θ. Ε.Δ.Ε.Ε.Α. Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης που συγκροτείται σε κάθε ειδικό σχολείο για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της προόδου των μαθητών που φοιτούν σε αυτά. Ι.Π.Δ. του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. (πρώην Κ.Δ.Α.Υ. ) αξιολογεί μαθητές που δεν έχουν συμπληρώσει το 22ο έτος της ηλικίας τους . Η Αξιολόγησή τους γίνεται από πενταμελή έως και τριμελή διεπιστημονική ομάδα που απαρτίζεται από έναν εκπαιδευτικό προσχολικής, πρωτοβάθμιας, ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έναν παιδοψυχίατρο ή παιδίατρο με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία ή νευρολόγο με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία, έναν κοινωνικό λειτουργό, έναν ψυχολόγο και έναν λογοθεραπευτή .

Το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. έχει τις εξής αρμοδιότητες: Την ανίχνευση και τη διαπίστωση του είδους και του βαθμού των δυσκολιών των μαθητών της προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Την εισήγηση για την κατάρτιση προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων. Την εισήγηση για την κατάταξη εγγραφή και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα. Την παροχή συνεχούς συμβουλευτικής υποστήριξης και τη διοργάνωση ενημερωτικών ημερίδων.

Το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. έχει τις εξής αρμοδιότητες: Τον καθορισμό του είδους των εκπαιδευτικών βοηθημάτων και των τεχνικών οργάνων. Την εισήγηση για την αντικατάσταση των γραπτών δοκιμασιών των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με προφορικές δοκιμασίες. Εισηγείται τους εναλλακτικούς τρόπους εξέτασης των κωφών, τυφλών, με χαμηλή όραση και αυτιστικών μαθητών.

Το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. έχει τις εξής αρμοδιότητες: Την εισήγηση για την ίδρυση, κατάργηση, ή μετατροπή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και των Τ.Ε., την προσθήκη τομέων και τμημάτων ειδικοτήτων στις μονάδες της Β/βάθμιας εκπαίδευσης. Τη σύνταξη εκθέσεων – προτάσεων για ενδεχόμενες κτιριακές παρεμβάσεις. Την σύνταξη εξατομικευμένων εκθέσεων. Την εφαρμογή προγράμματος πρώιμης παρέμβασης όπου απαιτείται.

Διαδικασία παραπομπής - αξιολόγησης Γονέας Σχολείο (Αίτημα αξιολόγησης) (Άτυπη Εκτίμηση) Σχολικοί Σύμβουλοι ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Διαγνωστική Ομάδα Έκδοση Γνωμάτευσης

Πρόγραμμα Υποστήριξης Σχολείων Συμμετείχαν 9 Γυμνάσια – Λύκεια και 4 Δημοτικά, στα οποία παρευρισκόταν ψυχολόγος μια φορά την εβδομάδα. 130 μαθητές προσήλθαν για συμβουλευτική υποστήριξη. Έγιναν επισκέψεις σε άλλα 15 σχολεία εκτός προγράμματος για τη διαχείριση δύσκολων περιστατικών.

Έκτακτα περιστατικά 3 έφηβοι με αυτοκτονικό ιδεασμό 1 απόπειρα αυτοκτονίας Ξαφνικός θάνατος 2 εφήβων μαθητών Εγκατάλειψη έφηβης από τη μητέρα της Χρήση και διακίνηση ουσιών Επιθετική βίαιη συμπεριφορά μαθητή

ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΝΟΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΝΟΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2008 – 2009 Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν τις 13-5-2009

Στην Υπηρεσία μας προσήλθαν 188 μαθητές Στην Υπηρεσία μας προσήλθαν 188 μαθητές. Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της αξιολόγησης και έχει γίνει ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στους γονείς 126 μαθητών. Από αυτούς, οι 41 επαναξιολογήθηκαν. Αγόρια: 77 (61%) Κορίτσια: 49 (39%) Εκδόθηκαν 109 γνωματεύσεις

Κατανομή μαθητών ανά βαθμίδα εκπ/σης

Ειδικές εκπ/κές ανάγκες που διαγνώστηκαν

Νέες διαγνώσεις Δυσλεξίας ανά τάξη

Διαγνώσεις δυσκολιών μάθησης ανά τάξη

Προτάθηκαν

Ψυχομετρικά εργαλεία που χορηγήθηκαν

Εκπαιδευτικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν Ø      12 Ανιχνευτικά εργαλεία: 1. Δυσκολιών στην Ανάγνωση (Νηπιαγωγείου και Α΄ - Β΄ Δημοτικού) 2.   Δυσκολιών στο Γραπτό Λόγο (Γ΄ - Στ΄ Δημοτικού) 3.   Διαταραχών Λόγου (Προσχολικής ηλικίας) 4.   Διαταραχών Μνήμης (Νηπιαγωγείου – Δημοτικού) 5.   Διαταραχών της Διαδικασίας Μάθησης και Κατηγοριοποίησης (Νηπιαγωγείου – Δημοτικού) 6. Ψυχοκοινωνικής προσαρμογής παιδιών (Προσχολικής – Σχολικής ηλικίας)

7. Ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπ/κούς 8. Τεστ Ανάγνωσης 9.   Επιτελικών Λειτουργιών (Α΄ - Ε΄ Δημοτικού) 10.   Προσοχής και Συγκέντρωσης (Α΄ - Ε΄ Δημοτικού) 11.   Μαθησιακών Δυσκολιών Β΄ - Δ΄ Δημοτικού (Λογισμικό Λάμδα) 12. Μαθησιακών Δυσκολιών Ε΄ Δημοτικού - Β΄ Γυμνασίου (Λογισμικό Λάμδα)

Εργαλεία ψυχομετρικής – διαφορικής αξιολόγησης παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες. Ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας «Λατώ» Ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας Ψυχομετρικό κριτήριο μαθηματικής επάρκειας Detroit Test μαθησιακής επάρκειας DTLA-4 Ψυχομετρικό κριτήριο γνωστικής επάρκειας για παιδιά και εφήβους Ψυχομετρικό κριτήριο κοινωνικής επάρκειας για παιδιά και εφήβους