ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ ΝΑΓΙΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πα. Μακ.
Advertisements

A d e l e.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπ. Μακεδ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ CD/DVD
Ιστορίες Καθημερινής Επισφάλειας νο2.
ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ εργασία 1 Κοκκιασμένος Κωστής.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής-συνθέτης
Πολιτιστικό πρόγραμμα
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Οι Πυξ Λαξ (ονομασία προερχόμενη από την αρχαιοελληνική γλώσσα που σημαίνει με γροθιές και κλωτσιές) ήταν ελληνικό έντεχνο / εναλλακτικό συγκρότημα, που.
Κωνσταντίνος Καραντάκης
Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ Κωστής Δ.. Eminem ► Σήμερα θα σας μιλήσω για τον Eminem, ο οποίος είναι τραγουδιστής.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Διονύσης Σαββόπουλος
Pop μουσική Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Με αυτό τον όρο χαρακτηρίζονται ελαφριές μορφές ξένης μουσικής, ή αντίστοιχες ελληνικές δημιουργίες πάνω.
The Doors 21/8/2014 Παπαδόπουλος Θέμης1. Οι The Doors ιδρύθηκαν το 1965 από τους Τζιμ Μόρισον και Ρέι Μάνζαρεκ.Το όνομά τους το εμπνεύστηκαν από το μυθιστόρημα.
Μυρτώ Μιτοπούλου – Βαγγέλης Παναγιωτόπουλος
ΚΏΣΤΑΣ ΔΡΑΚΟΣ RAINBOW ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ.
Skrillex.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ιταλία Ισπανία Ελλάδα Θέμα: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
BEATLES JOHN LENNON PAUL MACARTNEY GEORGE HARRISON RINGO STARR.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Ιδεολογία τ ης …. Μουσικά στοιχεία της House Η House χαρακτηρίζεται από τα υψηλής συχνότητας beats. Όταν πρωτοεμφανίστηκε τα beats δεν ήταν τόσο υψηλά.Το.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
ΤΟ ROCK ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
ΟΠΕΡΑ.  Η όπερα αποτελεί μουσικό θεατρικό είδος, είναι δηλαδή μουσική σύνθεση που περιλαμβάνει συγχρόνως και σκηνική δράση. Οι διάλογοι των ηθοποιών.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιώργος Νταλάρας Τμήμα: ΣΤ΄1 Βασίλης Βρ. Βασίλης Β.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Στέλιος Καζαντζίδης Τμήμα: ΣΤ’1 Ορέστης Χ. Νίκος Κ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο
Θέμα: ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΤΣΙΛ ΜΠΕΡΕ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΙΜΠΕΛ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ.
Tα πρωτα βήματα Μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο, κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1940 το μπουζούκι έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των κατώτερων οικονομικά.
Συνηθισμένα όργανα ντραμς κιθάρα. Συνηθισμένα όργανα ντραμς κιθάρα.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πάριος
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Ομάδα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ● ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ● ΚΑΠΡΑΝΗ ΜΑΡΙΑ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Ο ιδρυτής του Rock ‘n’ Roll
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Αγγελικη σταθοπουλου δεσποινα μπιτσικωκου στελλα μπουλινη β1
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Χρήστος Λεοντής
Ελμπαχλαουάν Μαρουσώ,Δαρλής Μιχάλης,Καραγιάννη Λίνα,Καβέτσος Γιάννης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ ΝΑΓΙΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ

Η μουσική τους Τα Ξύλινα Σπαθιά ήταν ένα από τα δημοφιλέστερα μουσικά συγκροτήματα της Ελλάδας, που ξεχώρισαν για τον ιδιαίτερο -προσωπικό- ήχο τους, ο οποίος ήταν πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα της εποχής. Μαζί με τις Τρύπες, αποτέλεσαν τους δύο σημαντικότερους εκπροσώπους της ελληνόφωνης σκηνής της Θεσσαλονίκης, που τη δεκαετία του 1990 είχε γνωρίσει μεγάλη άνθιση. Το είδος τους είναι το Rock, Alternative Rock και Electronic Rock. Γενικότερα, στα τραγούδια των Ξύλινων Σπαθιών κυριαρχεί μια ατμόσφαιρα συναισθηματικής φόρτισης, που εκφράζεται άλλοτε με εξωστρέφεια και έντονους ρυθμούς και άλλοτε με μια ήρεμη εσωτερικότητα.

Μέλη και μουσικοί που πέρασαν από το συγκρότημα Το αυθεντικό line up των Ξύλινων Σπαθιών αποτέλεσαν οι: Παύλος Παυλίδης (φωνή, κιθάρα), Βασίλης Γκουνταρούλης (πλήκτρα, samplers), Χρήστος Τσαπράζης (μπάσο) και Πάνος Τόλιος (τύμπανα, κρουστά 1993-1997). Μέλη της μπάντας υπήρξαν επίσης οι: Σταύρος Ρωσσόπουλος (κιθάρα 1993-1994), Τάκης Κανέλλος (τύμπανα 1997), Γιάννης Μήτσης (τύμπανα 1998-2003), Κώστας Παντέλης (κιθάρα 2000-2003) και Νίκος Κυριακόπουλος (κρουστά, φωνητικά 2001-2003), ενώ συνεργάστηκαν δισκογραφικά με τους: Γιώργο Τόλιο (κρουστά), Γιώργο Παπάζογλου (κρουστά), Ρίτα Χατζηνικολή (κρουστά), Δήμο Γκουνταρούλη (τσέλο), Φώτη Σιώτα (βιολί) και Αριστείδη Χατζησταύρου (κλασική κιθάρα).

Βιογραφία Το 1989, ο Παύλος Παυλίδης, μετά τη συμμετοχή του στο μουσικό συγκρότημα Μωρά στη Φωτιά, πηγαίνει στη Γαλλία και συγκατοικεί με τον φίλο του Νίκο Καντάρη στο Mériel, μια περιοχή κοντά στο Παρίσι. Εκεί δημιουργούν το studio Βrancaleone και ο Παυλίδης ηχογραφεί τα πρώτα demos των τραγουδιών του. Στον Νίκο Καντάρη είναι αφιερωμένοι οι δύο πρώτοι δίσκοι των Ξύλινων Σπαθιών. Το 1992, ο Παυλίδης επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη και μαζί με τους Βασίλη Γκουνταρούλη, Χρήστο Τσαπράζη, Πάνο Τόλιο και Σταύρο Ρωσσόπουλο δουλεύουν πάνω στο υλικό που είχε ετοιμάσει κατά τη διαμονή του στη Γαλλία. Με αυτή τη σύνθεση εμφανίζονται, για πρώτη φορά, ζωντανά στην Καρδίτσα ως «Brancaleone». Αργότερα παίρνουν το όνομα «Τα Ξύλινα Σπαθιά» από το ομότιτλο παιδικό βιβλίο του Παντελή Καλιότσου. Το 1993, κυκλοφορεί το album «Ξεσσαλονίκη» από την Ano-Kato Records. Ο δίσκος περιλαμβάνει 12 τραγούδια που ηχογραφήθηκαν στο studio Magnanimοus στη Θεσσαλονίκη Ως σημαντικότερα από το album ξεχωρίζουν τα: «Αδρεναλίνη», «Τραίνο φάντασμα», «Ρόδες», και «Σιωπή», με κορυφαίο το «Ο Βασιλιάς της σκόνης» που έτυχε μεγάλης απήχησης και αποτελεί πλέον ένα από τα κλασικά τραγούδια της ελληνικής ροκ σκηνής. Μια κριτική του δίσκου από την ιστοσελίδα mic.gr το 2005 αναφέρει: «Το "Ξεσσαλονίκη" πρόκειται για κάτι πολύ πιο σπουδαίο από αυτό που φαινομενικά υπήρξε τότε: ένα νέο ρεύμα για το εγχώριο ροκ...» Το 1994, τα Ξύλινα Σπαθιά εμφανίζονται ζωντανά σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Τα τραγούδια της «Ξεσσαλονίκης» αρχίζουν να μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική, και το κοινό τους αρχίζει να μεγαλώνει. Εκείνη την εποχή αποχωρεί οριστικά από το συγκρότημα ο Σταύρος Ρωσσόπουλος, χωρίς να αντικατασταθεί από κάποιον άλλο κιθαρίστα.

Το 1995, κυκλοφορεί το album «Πέρα απ' τις πόλεις της ασφάλτου» από τη Virgin. Ως σημαντικότερα από το album ξεχωρίζουν τα «Ρίτα», «Ό,τι θες εσύ», «Φωτιά στο λιμάνι» και «Ατλαντίς» με κορυφαίο το «Λιωμένο παγωτό» το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του γκρουπ, που τους έκανε γνωστούς στο πλατύ κοινό. Το 1996, το «Πέρα απ' τις πόλεις της ασφάλτου» γίνεται χρυσό. Τα Ξύλινα Σπαθιά δίνουν συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και αποκτούν ένα ευρύ ακροατήριο. Το «Λιωμένο παγωτό» και το «Φωτιά στο λιμάνι» είναι τα super hits της ελληνικής νεολαίας. Το 1997, κυκλοφορεί το album «Μια ματιά σαν βροχή» από τη Virgin. Ως σημαντικότερα από το album ξεχωρίζουν τα «Βροχοποιός», «Δεν έχει τέλος», «Ένα παράξενο τραγούδι», «Στο βράχο» και «Αλλάζει πρόσωπα η θλίψη» με κορυφαίο το εκρηκτικό «Ρομπότ». Το «Μιά ματιά σαν βροχή» είναι το αρτιότερο album των Ξύλινων Σπαθιών και ίσως η σημαντικότερη -καλλιτεχνικά- από όλες τις κυκλοφορίες τους. Εδώ γίνονται πλέον ξεκάθαρες οι προθέσεις της μπάντας να πειραματιστεί σε πιο ηλεκτρονικά ηχητικά μονοπάτια και το synthesizer του Βασίλη Γκουνταρούλη αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στις συνθέσεις, τις οποίες υπογράφουν πλέον όλα τα μέλη του γκρουπ. Το 1998, ο «Πέρα απ' τις πόλεις της ασφάλτου» γίνεται πλατινένιο.Οι εμφανίσεις τους στα club «Ρόδον» της Αθήνας και «Μύλος» της Θεσσαλονίκης γίνονται sold out. Τον Ιούλιο εμφανίζονται στο Rockwave Festival '98 και το Σεπτέμβρη ανοίγουν τη συναυλία των Rolling Stones στο Ολυμπιακό Στάδιο. Το 1999, κυκλοφορεί το cd single «Τροφή για τα θηρία» από τη Virgin. Τα τραγούδια αυτά είναι ενδεικτικά της διπλής ηχητικής κατεύθυνσης που είχε πάρει πλέον η μπάντα. Από τη μία ήρεμες και ατμοσφαιρικές συνθέσεις και στον αντίποδα, εκρηκτικοί χορευτικοί ρυθμοί και ηλεκτρονικοί ήχοι.Το single αυτό ήταν ουσιαστικά ο προπομπός του επόμενου και τελευταίου studio album του συγκροτήματος που θα κυκλοφορούσε ένα χρόνο αργότερα.

Το 2000, κυκλοφορεί το album «Ένας κύκλος στον αέρα» από τη Virgin Το 2000, κυκλοφορεί το album «Ένας κύκλος στον αέρα» από τη Virgin. Το «Ένας κύκλος στον αέρα» είναι ίσως το πιο διχασμένο -δημιουργικά- album της μπάντας, καθώς εδώ γίνονται εντονότερες οι αντιφατικές μουσικές κατευθύνσεις που είχαν ακολουθήσει στο «Τροφή για τα θηρία». Την περίοδο 2001 - 2002, τα Ξύλινα Σπαθιά συνεχίζουν τις επιτυχημένες συναυλίες σε όλη την Ελλάδα παίζοντας καινούργια τραγούδια ενώ στη σύνθεση τους προστίθεται ένα έκτο μέλος, ο Νίκος Κυριακόπουλος που παίζει κρουστά και αναλαμβάνει τα φωνητικά. Το κλίμα δείχνει να είναι θετικό και φαίνεται πως έχει ανοίξει ένας νέος δημιουργικός κύκλος για το συγκρότημα. Ωστόσο η διάλυση βρίσκεται κοντά. Στα τέλη του 2003, τα Ξύλινα Σπαθιά διαλύθηκαν και τα μέλη της μπάντας ακολούθησαν διαφορετικές μουσικές διαδρομές. Η δουλειά τους όμως συνέχισε να αναγνωρίζεται και μαζί με τον Παύλο Σιδηρόπουλο και τις Τρύπες, συγκαταλέγονται πλέον ανάμεσα στους καλλιτέχνες που καθόρισαν το Ελληνικό Rock. Το 2005, δύο χρόνια μετά τη διάλυση του γκρουπ, κυκλοφορεί το άλμπουμ "The Best Of" από τη Virgin. Ο δίσκος περιλαμβάνει 16 τραγούδια από τις προηγούμενες δισκογραφικές δουλειές του συγκροτήματος, καθώς κι ένα remix του "Βασιλιά της σκόνης" με τον τίτλο "Wooden Swordz", από τους Viton & Stel, ως bonus track. Στο άλμπουμ αυτό δεν είχε συμβολή κανένα μέλος του συγκροτήματος.

«Η μουσική των Ξύλινων Σπαθιών μου δίνει ενέργεια, αδρεναλίνη… με κινεί, με κατευθύνει, μου δίνει ρυθμό. Μου αρέσουν γιατί έχει ηλεκτρικές κιθάρες και ντραμς. Έχουν δυνατά κομμάτια. Έχουν ήρεμα. Έχουν βιωματικούς στίχους. Έχουν αυτό το κάτι διαφορετικό στη μουσική τους που με κερδίζει. Με κάνουν να συνδυάζω το ρυθμό τους με τις πράξεις μου.» «Αλλάζει πρόσωπα η θλίψη, μαζεύει πίσω τα μαλλιά της, θυμίζεις μια μικρή κυρία που όλο ξεχνάω τ' όνομα της. Ποιός θα τα βάλει με τη θλίψη όσο αντιστέκεσαι νικάει, σ' όποιον τη ρίχνει από το θρόνο εσένα λέει θέλω μόνο.»      *ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ-ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ Η ΘΛΙΨΗ