ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Δημιουργία Διαφανειών
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δημιουργία Παρουσίασης
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Προφορική επικοινωνία
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Παρουσιάσεις με Αντίκτυπο (High Impact Presentations)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσιαστε το εργο σαΣ κεντριζοντασ το ενδιαφερον των ακροατΩν ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΙΡΜΠΑΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Αχαΐας - Ηλείας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ Σκοπός Σχεδίαση σωστής Δομής Μορφή Παρουσίασης Λεκτικοί κανόνες επικοινωνίας Φωνητικοί κανόνες επικοινωνίας Διαχείριση Χρόνου Πρακτικές συμβουλές Κάποια Λάθη Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

Σκοπός μιας παρουσίασης ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Σκοπός μιας παρουσίασης Εκπαιδευτικός Επιμορφωτικός Ενημερωτικός είναι η μεταφορά μιας σειράς ιδεών (μηνύματα) από τον εισηγητή στους ακροατές. Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

Σχεδίαση σωστής δομής (1) ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Σχεδίαση σωστής δομής (1) Επιλογή τίτλου που αντιπροσωπεύει το θέμα. Σταχυολόγηση των κυριότερων σημείων που θα αναπτυχθούν. Λαμβάνεται υπόψη η σύνθεση του ακροατηρίου. Εστιάζουμε σε πληροφορίες που αναμένουν οι ακροατές να ενημερωθούν. Σαφήνεια έκφρασης. Παραστατικότητα (σχήματα, πίνακες, εικόνες, …) Η διαδοχή των ιδεών γίνεται με λογικό τρόπο Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

Σχεδίαση σωστής δομής (2) ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Σχεδίαση σωστής δομής (2) Δομή με αρχή-μέση-τέλος – Σύντομη εισαγωγή (προεπισκόπηση των στόχων και των κυριότερων σημείων) – Θεματικό υλικό (περίπου το 80% του χρόνου) – Σύνοψη των ιδεών και των συμπερασμάτων – Χρόνος ερωτήσεων : 5-10 λεπτά Χρυσός Κανόνας : Το λιγότερο είναι και περισσότερο Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

Σχεδίαση σωστής δομής (3) ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Σχεδίαση σωστής δομής (3) Στην εισαγωγή θα πρέπει να κεντρίζεται το ενδιαφέρον των ακροατών. Να τονίζονται τα πρακτικά σημεία. Ποιοτικά συμπεράσματα και όχι παρουσίαση πολλών ποσοτικών αποτελεσμάτων. Κατανομή του χρόνου με βάση τη σημασία των στοιχείων. Πάντα σύνοψη των κυριότερων σημείων για την αποφυγή παρερμηνείας από το ακροατήριο Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Μορφή Παρουσίασης Χρυσός κανόνας : Διατήρηση απλότητας και συνοχής Αποφυγή συγκέντρωσης πολλών ιδεών σε μια διαφάνεια. Καθορισμός κατάλληλου αριθμού διαφανειών Θεωρητικά το ύψος γραμμάτων καθορίζεται από τις συνθήκες προβολής (μέγεθος αίθουσας, απόσταση προβολέα-οθόνης). Επιβάλλεται να υπάρχει μεγάλο κενό ανάμεσα στις γραμμές και όχι παραπάνω από 7 λέξεις ανά γραμμή. Να μην χρησιμοποιούνται περισσότερα από τρία χρώματα στην ίδια διαφάνεια. Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

Λεκτικοί κανόνες επικοινωνίας ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Λεκτικοί κανόνες επικοινωνίας Η δομή του λόγου και οι λέξεις που χρησιμοποιούνται Απλός και σύντομος. Κατάλληλος και ακριβής. Ζωντανός και παραστατικός. Εκφραστικός και υποβλητικός. Σωστά Ελληνικά (σύνταξη, γραμματική, ορθογραφία). Οι ενδείξεις των εικόνων και των σχημάτων πρέπει να είναι στα Ελληνικά Τα κείμενα στις διαφάνειες παρουσιάζονται τη χρονική στιγμή που ανακοινώνονται Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

Φωνητικοί κανόνες επικοινωνίας ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Φωνητικοί κανόνες επικοινωνίας Τα χαρακτηριστικά της φωνής τονικότητα, ένταση, ταχύτητα, έμφαση και παύσεις, Πρακτική του επιφωνήματος «Εμ..» Ανοίξτε της φωνή σας και χαλαρώστε Χρυσός κανόνας : Μιλάμε αργά και καθαρά Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Διαχείριση Χρόνου Η διάρκεια της παρουσίασης είναι προκαθορισμένη Απόλυτα σεβαστή από τον ομιλητή Προβλήματα Χρονικής Παραβίασης Κόπωση του ακροατηρίου Ακύρωση του χρονικού προγραμματισμού Ένδειξη μη επιστημονικής πληρότητας Χρυσός κανόνας : Μία ιδιαίτερα μακροσκελής ομιλία καταλήγει να απευθύνεται μόνο στον ομιλητή. Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Πρακτικές συμβουλές Πριν από την παρουσίαση προετοιμαζόμαστε: Για παρουσίαση του θέματος σε μικρότερο χρόνο. Για την απάντηση ερωτήσεων με σύντομες απαντήσεις. Έλεγχο λειτουργίας του εξοπλισμού μας Δεν υποθέτουμε ότι η παρουσίασή μας θα λειτουργήσει στο laptop κάποιου άλλου. Ελέγχουμε αν η ανάλυση του προτζέκτορα είναι ίδια με αυτή του δικού μας laptop. Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Κάποια λάθη !!! Δεν απολογούμαστε για τα ελαττώματά μας σαν ομιλητές ή για ελλιπή προετοιμασία. Δεν διαβάζουμε το κείμενο των διαφανειών. Δεν δίνουμε σημειώσεις πριν την παρουσίαση. Δεν κρύβουμε την οθόνη με το σώμα μας. Δεν γυρνάμε την πλάτη στο κοινό. Δεν έχουμε τα χέρια στις τσέπες. Αποφεύγουμε να παίζουμε ασυναίσθητα με μολύβια, αντικείμενα, το αφτί μας, την μύτη μας κλπ. Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ (χωρίς λόγια!!!) ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ (χωρίς λόγια!!!) «Πάω να κάνω μια μακρά ομιλία γιατί δεν είχα χρόνο για να προετοιμάσω μια πιο μικρή.» Winston Churchill «Το μυστικό για ένα καλό κήρυγμα είναι να έχουμε μια καλή αρχή και ένα καλό τέλος .... και να είναι αυτά τα δύο τόσο κοντά όσο είναι δυνατόν.» Λαϊκή ρήση Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Βιβλιογραφία Άβουρης , Ν. (2000). Εισαγωγή στην επικοινωνία του Ανθρώπου – Υπολογιστή Κανάκης Ι. (1989). Διδασκαλία και μάθηση με σύγχρονα μέσα επικοινωνίας . Αθήνα, Εκδόσεις Γρηγόρη. Κόμης Β.Ι (2004) Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών. Ράπτης, Α. & Ράπτη, Α, (2002). Μάθηση και διδασκαλία στην κοινωνία της πληροφορίας, Ολική προσέγγιση. Αθήνα Έκδοση συγγραφέων Σολομωνίδου, Χ. (1999). Εκπαιδευτική τεχνολογία. Μέσα , υλικά , διδακτική χρήση και αξιοποίηση. Αθήνα , Εκδόσεις Καστανιώτη. Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ Μπίρμπας Θεόδωρος Σχ. Σύμβουλος ΠΕ19 18/2/2014 Παρουσιάστε το έργο σας κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των ακροατών