Steinmetz Είχε δεύτερο όνομα το Πρωτεύς, το όνομα ενός Θεού των Ελλήνων ο οποίος μπορούσε να αλλάζει την εμφάνισή του κατά βούληση Ο Steinmetz ήταν ο πρώτος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Steinmetz Είχε δεύτερο όνομα το Πρωτεύς, το όνομα ενός Θεού των Ελλήνων ο οποίος μπορούσε να αλλάζει την εμφάνισή του κατά βούληση Ο Steinmetz ήταν ο πρώτος.
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της Τεχνολογίας Επικοινωνιών
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Που και πως ψάχνουμε.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
στοWord 5 νέοι τρόποι εργασίας Συνεργασία με οποιονδήποτε, οπουδήποτε
περιεχόμενα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ;
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Steinmetz Είχε δεύτερο όνομα το Πρωτεύς, το όνομα ενός Θεού των Ελλήνων ο οποίος μπορούσε να αλλάζει την εμφάνισή του κατά βούληση Ο Steinmetz ήταν ο πρώτος που εισήγαγε τη χρήση των μιγαδικών αριθμών για την επίλυση προβλημάτων του εναλλασσόμενου ρεύματος.

Ο Steinmetz έστειλε την απάντησή του: $1 για το σημάδεμα της πλάκας με την κιμωλία και $999 επειδή ήξερε που να σημαδέψει!!! Κάποτε προσελήφθη για να επιδιορθώσει ένα μεγάλο ηλεκτρικό σύστημα που κανείς άλλος δεν μπορούσε να σταθεροποιήσει. Μετά από μια σύντομη μελέτη των σχεδίων, ανέβηκε σε μια σκάλα και σημείωσε με κιμωλία ένα x πάνω σε μια μεταλλική πλάκα. «Εκεί, κοίτα εκεί.» είπε κι έφυγε. Το σφάλμα ήταν εκεί. Μερικές μέρες αργότερα η εταιρεία εξεπλάγη από τον λογαριασμό των $1.000 που της έστειλε και του ζήτησε αναλυτική κατάσταση. Steinmetz

Κεφάλαιο 3 ο Οι επιπτώσεις της Τεχνολογίας Επικοινωνιών

Αξιολόγηση της Τεχνολογίας Όταν μελετάς τα αποτελέσματα μιας νέας τεχνικής συσκευής, προχωρείς σε αξιολόγηση της τεχνολογίας (Technology Assessment). H αξιολόγηση της τεχνολογίας μας επιτρέπει να δούμε τη συνολική εικόνα και όχι μόνο ένα τμήμα της.

Παράδειγμα  Για πρώτη φορά οι άνθρωποι μπορούσαν να συνομιλήσουν με τους φίλους τους στην πόλη, χωρίς να πρέπει να φύγουν από τα σπίτια τους  Πως θα μπορούσαν σήμερα να γίνονται οι εργασίες και να λειτουργούν οι επιχειρήσεις χωρίς τηλέφωνο;

 Πως θα άλλαζαν οι σχέσεις με τους φίλους μας στην περίπτωση που δεν θα μπορούσαμε να τους καλέσουμε με το τηλέφωνο;  Πόσοι άνθρωποι απασχολούνται σε τηλεφωνικές εταιρείες;

Τομείς Επιπτώσεων Κατατάσσουμε τις επιπτώσεις που συνδέονται με την Τεχνολογία Επικοινωνιών στους παρακάτω τομείς:  Πολιτικός (συνδέεται με την κυβέρνηση)  Κοινωνικός (αναφέρεται στον τρόπο ζωής των ανθρώπων)  Οικονομικός (αναφέρεται στην Οικονομία)  Περιβαλλοντικός (Συνδέεται με το Φυσικό Περιβάλλον)  Πολιτιστικός (αναφέρεται στις δεξιότητες και τις τέχνες)  Ηθικός (αναφέρεται στον ηθικό κώδικα που καθορίζει το σωστό και το λάθος)

Πολιτικές επιπτώσεις Αν μια τεχνολογία έχει πολιτικές επιπτώσεις, αυτές αφορούν την κυβέρνηση, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο έρχεται σε επαφή με άλλες κυβερνήσεις.

Η πολιτική και τα μέσα επικοινωνίας « Η γραφίδα είναι ισχυρότερη από το σπαθί! » Τα γραπτά μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερες αλλαγές από ό,τι η βία και ο πόλεμος. Newton Freud Marx - Engels

Τα μέσα μαζικής Επικοινωνίας (Τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία) Έχουν αναμφισβήτητη επίπτωση στο πολιτικό μας σύστημα. Πόσοι και πόσοι από τους υποψηφίους πολιτικούς δεν προσέλαβαν έναν ή περισσότερους συμβούλους για τα μέσα επικοινωνίας;

Η δουλειά των συμβούλων αυτών είναι:  ο υποψήφιος πολιτικός να φαίνεται και να ακούγεται καλός κατά τις συνεντεύξεις του μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας (ΜΜΕ)  να βελτιώνουν μέσω προβών, τον τρόπο που θα εκφωνήσει τους λόγους ο υποψήφιος  να δίνουν οδηγίες ακόμα και για το ντύσιμο του υποψηφίου

Η δουλειά των συμβούλων αυτών είναι:  να επικεντρώνουν περισσότερο στο πώς θα εκφωνήσουν τους λόγους τους, παρά στο τι θα περιέχουν οι λόγοι.  να συμπυκνώσουν θέματα προεκλογικής εκστρατείας και να τα περιορίσουν σε μικρής εκτάσεως δηλώσεις που καθιερώθηκαν ως «ηχητικές βολές»  να επισημάνουν φράσεις για εκφώνηση που θα κάνουν ιδιαίτερη εντύπωση και που ενδέχεται να επιλεγούν για να παρουσιαστούν από τα ΜΜΕ.

Η δουλειά των συμβούλων αυτών είναι: να βελτιώσει την εικόνα του πολιτικού!

Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας επηρεάζουν έντονα τα πολιτικά πράγματα. Η δημοτικότητα των υποψηφίων επηρεάζεται άμεσα από την εικόνα που διαμορφώνουν τα ΜΜΕ.

Δορυφορικές Επικοινωνίες Παλαιότερα για να μεταδοθεί μια είδηση έπρεπε να μεσολαβήσει αρκετός χρόνος, ανάλογα με τα μέσα επικοινωνίας που διέθεταν. Σήμερα οι επικοινωνιακοί δορυφόροι μας επιτρέπουν να στέλνουμε μηνύματα ανά τον κόσμο σχεδόν στιγμιαία.

Δορυφορικές Επικοινωνίες Αξιωματούχοι της χώρας μας επικοινωνούν με αξιωματούχους άλλων χωρών σε ρυθμό ρουτίνας. Τα τηλεφωνήματα πραγματοποιούνται μέσω δορυφόρων. Τηλεοπτικά σήματα που στέλνονται μέσω δορυφόρων μας φέρνουν νέα από άλλες χώρες και μάλιστα τη στιγμή που αυτά συμβαίνουν. Μια τέτοια ραγδαία ροή πληροφοριών επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο έρχεται σε επαφή η μια κυβέρνηση με την άλλη.

Οι επικοινωνιακοί δορυφόροι χρησιμοποιούνται επίσης για κατασκοπεία. Δορυφόροι χαρτογραφήσεως φωτογραφίζουν περιοχές οι οποίες παρακολουθούνται λόγω στρατιωτικού ενδιαφέροντος. Η οποιαδήποτε κατασκευή που φαίνεται ύποπτη ή η οποιαδήποτε μετακίνηση στρατευμάτων γίνεται άμεσα αντιληπτή.

Κοινωνικές επιπτώσεις Ο τρόπος με τον οποίο ζουν μαζί οι άνθρωποι, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι σύγχρονες πολύπλοκες κοινωνίες έχει επηρεαστεί έντονα από την Τεχνολογία Επικοινωνιών.

Ο γενναίος νέος κόσμος “Brave New World” Πριν από μισό περίπου αιώνα ο Άγγλος συγγραφέας Aldous Huxley έγραψε το βιβλίο «Brave New World». Σε αυτό αναφερόταν σε έναν κόσμο όπου μια κυβέρνηση είχε πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούσαν όλους τους πολίτες. Αυτές λοιπόν οι πληροφορίες εξασφάλιζαν στην κυβέρνηση αυτή, ισχύ επί των πολιτών.

Οι περισσότεροι πολίτες θα συμφωνήσουν ίσως ότι η ζωή τους δεν ελέγχεται από την κυβέρνηση. Όμως η πραγματικότητα κάποιες φορές είναι λίγο πιο διαφορετική από αυτό που φανταζόμαστε!

Παράδειγμα 1 Σχεδόν κάθε πολίτης έχει έναν Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) Ο αρχικός σκοπός της χρήσης του ΑΦΜ ήταν η διευκόλυνση των κρατικών υπηρεσιών στην εφαρμογή του φορολογικού προγράμματος. Όμως ο αριθμός αυτός χρησιμοποιείται κάθε φορά που συμβαίνει μια αλλαγή στην περιουσιακή μας κατάσταση. Π.χ.  Αγορά ή πώληση ακινήτου  Αγορά αντικειμένων μεγάλης αξίας (αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα κ.α.)  Απόκτηση δανείων  Άνοιγμα επιχείρησης Οι άνθρωποι που εργάζονται σε συγκεκριμένες θέσεις κρατικών υπηρεσιών, μπορούν να μάθουν πολλά σχετικά με έναν πολίτη, με μια απλή πληκτρολόγηση του ΑΦΜ του.

Παράδειγμα 2 Όταν ξοδεύουμε χρήματα μέσω πιστωτικής κάρτας, αφήνουμε πίσω μας ίχνη που μπορεί κάποιος να τα ακολουθήσει.

Παράδειγμα 2 Αν χρησιμοποιούμε πιστωτική κάρτα ή υπογράφουμε μια προσωπική επιταγή, διατηρείται αρχείο σε έναν υπολογιστή στο οποίο φαίνεται πόσα χρήματα ξοδεύουμε και που τα ξοδεύουμε.

Όταν συνδυάζονται όλες αυτές οι πληροφορίες, σχηματίζεται η οικονομική κατανομή (προφίλ) ενός προσώπου, γνωστή ως πιστωτική αξιοπιστία. Όταν ζητούμε να δανεισθούμε χρήματα από μια τράπεζα, η τράπεζα ελέγχει την πιστωτική αξιοπιστία μας για να διαπιστώσει αν ενδείκνυται ο δανεισμός. Με τη βοήθεια των υπολογιστών είναι πολύ εύκολο κάποιος να τηρεί και να έχει πρόσβαση σε αρχεία, όπως αυτά για τον έλεγχο της πιστωτικής αξιοπιστίας υποψηφίων πελατών.

Εκπαίδευση και κατάρτιση Σήμερα πλέον όλα τα σχολεία διαθέτουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές τόσο για τη χρήση τους από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από τους μαθητές. Με αυτούς μπορούν:  να δημιουργήσουν έγγραφα κειμένου (Word)  να δημιουργήσουν παρουσιάσεις (PowerPoint)  να δημιουργήσουν λογιστικά φύλλα (Excel)  να «τρέξουν» άλλα πιο εξειδικευμένα προγράμματα (σχεδιαστικά κ.α.)

Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί η τηλεόραση ή βιντεοπροβολέας για να προβληθούν ειδικά εκπαιδευτικά τηλεοπτικά προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί για τις ανάγκες της εκπαίδευσης.

Η βιομηχανία χρησιμοποίησε κατά κόρον νέες τεχνολογίες για την κατάρτιση των εργαζομένων. Δημοφιλής είναι η χρήση του διαδραστικού βίντεο. Για παράδειγμα οι πιλότοι μαθαίνουν να διευθύνουν το αεροπλάνο παρακολουθώντας μια οθόνη όπου προβάλλεται βίντεο. Ένας υπολογιστής παρακολουθεί τη χρήση των χειριστηρίων και η εικόνα μεταβάλλεται ανάλογα.

Προσομοιωτής πιλοτηρίου

Με τον παρόμοιο τρόπο οι υποψήφιοι καπετάνιοι μαθαίνουν πώς να διευθύνουν ένα πλοίο, ακόμα και πώς να το αγκυροβολούν σε κάποιο λιμάνι. Έτσι στις οθόνες που βρίσκονται μπροστά τους εικονίζεται μια πιστή αναπαράσταση του συγκεκριμένου λιμανιού και εκείνοι χρησιμοποιώντας διάφορα χειριστήρια προσπαθούν να αγκυροβολήσουν το πλοίο.

Με τη χρήση παρόμοιων εκπαιδευτικών τεχνολογικών μέσων, η τάξη αλλάζει. Ο καθηγητής δεν αποτελεί το κυρίαρχο εκπαιδευτικό μέσο, εξακολουθεί όμως να είναι η καρδιά του όλου συστήματος. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί καλύτερα την πορεία καθενός μαθητή ξεχωριστά, αφού η χρήση των υπολογιστών τους διευκολύνει και τους εξοικονομεί περισσότερο χρόνο.

Αποθήκευση και ανάκτηση της πληροφορίας Η Τεχνολογία Επικοινωνιών αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αποθηκεύεται και ανακτάται η πληροφορία. Ενώ τους τελευταίους αιώνες οι πληροφορίες και γενικότερα η γνώση αποθηκευόταν σε βιβλία, στις μέρες μας πλέον οι πληροφορίες αποθηκεύονται κυρίως σε οπτικούς ή σκληρούς δίσκους.

Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνουμε:  εξοικονόμηση χώρου (μια πολύτομη εγκυκλοπαίδεια μπορεί να αποθηκευτεί σε ένα μόνο CD)  μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση, στον εντοπισμό και στην ανάκτηση των πληροφοριών  εξοικονόμηση χρόνου διότι δεν χρειάζεται να μεταβούμε σε μια βιβλιοθήκη για να αναζητήσουμε πληροφορίες. Αυτές μπορεί να μας σταλούν μέσω των τηλεφωνικών καλωδίων, με τη βοήθεια του υπολογιστή και του διαδικτύου.

 εξοικονόμηση χρημάτων διότι δεν χρειάζεται να έχουμε το βιβλίο, αφού μπορούμε να δούμε ένα απόσπασμά του στην οθόνη του υπολογιστή μας και αν επιθυμούμε, να εκτυπώσουμε μόνο το συγκεκριμένο απόσπασμα.  εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων στην περίπτωση που επιθυμείς να αγοράσεις ένα προϊόν μέσω διαδικτύου, αφού επιλέξεις το προϊόν, στη συνέχεια το κόστος του αφαιρείται αυτόματα από τον τραπεζικό σου λογαριασμό και το προϊόν αποστέλλεται σε εσένα ταχυδρομικώς.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να διευκολύνεται το έργο των ερευνητών – επιστημόνων αφού μπορούν να συγκεντρώσουν πληροφορίες πολύ πιο εύκολα. Από την άλλη μεριά οι διαθέσιμες πληροφορίες είναι στην εποχή μας τόσο πολλές που είμαστε υποχρεωμένοι να επιλέγουμε τι θα διαβάσουμε ή τι θα δούμε. Διαφορετικά κινδυνεύουμε να υποφέρουμε από υπερπληροφόρηση.

Τι θα κάναμε κατά τον ελεύθερο χρόνο μας αν δεν υπήρχε ο υπολογιστής και η τηλεόραση;  θα διαβάζαμε βιβλία  θα ακούγαμε ραδιόφωνο  θα συνομιλούσαμε με διάφορα πρόσωπα  θα αθλούμασταν  θα πηγαίναμε περιπάτους  θα γευματίζαμε με αγαπημένα πρόσωπα  θα ψυχαγωγούσαμε τον εαυτό μας με διάφορες ασχολίες Ελεύθερος Χρόνος

Στην εποχή μας η τηλεόραση και ο υπολογιστής έχουν γίνει τα κυριότερα μέσα ψυχαγωγίας του ανθρώπου.