Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Coaching : Διαφορετική οπτική στην κρίση
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Συνεδρία Εργασίας: «Ζητήματα Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Σύγχρονων Συνεργατικών Συστημάτων Μάθησης με Υπολογιστές» 2/10/2004 ACT: Ένα Διαδικτυακό Προσαρμοστικό.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Επιστημολογική Επάρκεια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
O Ρόλος της Θεραπευτικής Σχέσης στη Γνωσιακή- Συμπεριφοριστική Προσέγγιση Ντιάνα Χαρίλα Ψυχολόγος- Δρ.Κλινικής Ψυχολογίας.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
John Dewey
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Βιολογία Γυμνασίου.
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Άκου τι είπαν.
Προσχολική Παιδαγωγική
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI Μαθήτρια: Δήμητρα Δεληβοριά Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
Επικοινωνία ….τι είναι;
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δ ι κ τ ύ ω σ η

Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες – δομές – ομάδες – άτομα που κατά τη διάρκεια της συνύπαρξής τους έρχονται σε επαφή, αναλαμβάνουν ρόλους, επικοινωνούν, συνεργάζονται, συντονίζονται και διασυνδέονται. Η δικτύωση στοχεύει στο να έχουν τα άτομα καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους και να αντιμετωπίζουν πιο αποτελεσματικά τα προβλήματά τους κατά τη διάρκεια της εργασίας ή της ζωής τους.

 Με άλλα λόγια μπορούμε να πούμε, ότι η δικτύωση είναι η ουσία και η ποιότητα των σχέσεων που έχουν τα άτομα και οι ομάδες μεταξύ τους με στόχο την προώθηση της εξέλιξης / ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα.  Η δικτύωση: Ένα νέο μοντέλο σχέσης που διευκολύνει τη διεργασία, την εξέλιξη, την πρόοδο, την αλληλεπίδραση.

Επίπεδα Δικτύωσης  Επικοινωνία  Συνεργασία  Συντονισμός  Διασύνδεση Το κάθε επίπεδο στηρίζεται στο προηγούμενο

 Σε αυτό το επίπεδο οι ομάδες ή τα άτομα απλά μοιράζονται σκέψεις, ιδέες, συναισθήματα και πληροφορίες. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία επιτυγχάνεται καλύτερη κατανόηση των προοπτικών που αναπτύσσονται στο νέο μοντέλο σχέσης. Η επικοινωνία επιτυγχάνεται με σεβασμό, αυθεντικότητα, κατανόηση. Επικοινωνία

 Επικοινωνώ σημαίνει ότι μαθαίνω να ακούω αυτό που ο άλλος θέλει να μου πει, σημαίνει να μπαίνω στη θέση του, να βλέπω με τα μάτια του να ακούω με τα αυτιά του χωρίς να ταυτίζομαι μαζί του.  Επικοινωνία υπάρχει σε κάθε περίπτωση, είτε αρνητική, είτε θετική. Η δικτύωση προωθεί την θετική επικοινωνία. Επικοινωνία

Συνεργασία  Είναι το επόμενο στάδιο της δικτύωσης. Η συνεργασία συμβαίνει, όταν δύο άτομα ή ομάδες συμφωνούν να βοηθούν και να υποστηρίζουν η μια την άλλη. Μέσα από τη συνεργασία τα άτομα ή οι ομάδες μπορούν να εξελιχθούν, να αναπτυχθούν, γιατί ανταλλάσσουν πληροφορίες, γνωρίζουν νέους τρόπους αντιμετώπισης, για να είναι πιο αποτελεσματικοί. Αυτό βέβαια μπορεί να δημιουργήσει άγχος μπροστά στο καινούργιο και το άγνωστο.

 Για να αντέξουν τα άτομα και οι ομάδες αυτό το άγχος απαραίτητες είναι οι δεξιότητες της προσαρμοστικότητας, της ευελιξίας, της ανοχής της αβεβαιότητας, του θάρρους, της πρωτοτυπίας και της καινοτομίας.  Ο δημιουργικός νους είναι από τη φύση του ατίθασος, τολμηρός και υπεύθυνος για τις πράξεις του.

Συντονισμός  Ο συντονισμός επιδιώκεται, όταν δύο ή περισσότερα άτομα ή ομάδες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουν καλύτερα τις ανάγκες των ανθρώπων που απευθύνονται σε αυτούς. Κάθε μια ενισχύει το ρόλο το δικό της και το ρόλο της άλλης.  Το σύνολο είναι παραπάνω από το άθροισμα των μερών του.

 Όταν οι ομάδες και τα άτομα συντονίζονται, ευαισθητοποιούνται σχετικά με τις προοπτικές και τις δυνατότητες του κάθε μέλους, με αποτέλεσμα να γίνονται δημιουργικότεροι, παραγωγικότεροι και πιο χαρούμενοι σε αυτό που κάνουν.

Διασύνδεση  Η διασύνδεση είναι το υψηλότερο επίπεδο της δικτύωσης. Εμφανίζεται, όταν δύο ή περισσότερες ομάδες ή άτομα συνεργάζονται για την επίτευξη μιας νέας / πρωτότυπης δραστηριότητας.

 Οι ομάδες ή τα άτομα μπορούν να εμπλακούν σε ένα ή περισσότερα από τα επίπεδα της δικτύωσης την ίδια χρονική περίοδο και με διαφορετικούς ανθρώπους. Για να μπορέσουν όμως να συνεργαστούν, πρέπει πρώτα να επικοινωνήσουν, για να μπορέσουν να συντονιστούν, πρέπει πρώτα να συνεργαστούν κ.ο.κ.