Το σημαντικότερο χάρισμα ενός αποτελεσματικού ηγέτη είναι η επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1).
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ Διάρθρωση και Ιεραρχία: δύο κύρια οργανωτικά χαρακτηριστικά της επιχείρησης. Διάρθρωση: ο τρόπος συνδυασμού ή ο τρόπος ομαδοποίησης επί μέρους.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
Σεμινάριο Εισερχομένων Αξιωματούχων ΠΘ /16.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σημαντικότερο χάρισμα ενός αποτελεσματικού ηγέτη είναι η επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί την ποιότητα ζωής και στους δύο χώρους Καμία, πάντως, ανταπόκριση στις ανάγκες του κόσμου δεν είναι δυνατή αν η επιχείρηση δεν είναι κερδοφόρα Πρωταρχική, επομένως, φροντίδα κάθε εργαζόμενου είναι η αποτελεσματική ανταπόκριση του στους επιχειρηματικούς στόχους της επιχείρησης Η ανταπόκριση των εργαζομένων στους επιχειρηματικούς στόχους της επιχείρησης βρίσκει δικαίωση μόνον αν οι στόχοι αυτοί είναι θεμιτοί

ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ Π Ε Λ Α Τ Ε Σ Β Α Σ Η (Εμπροσθοφυλακή) ΗΓΕΣΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ (Έχει αρμοδιότητες και παίρνει πρωτοβουλείες για βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη) ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ (Εκχωρεί αρμοδιότητες και ικανοποιεί ανάγκες για βέλτιστη απόδοση της βάσης) Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΩΒΟΥΛΙΑΣ ΥΠΕΡΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ

Η απόδοση στην εργασία δεν είναι δεδομένη Για να αποδώσουν οι άνθρωποι πρέπει να είναι ικανοί (να γνωρίζουν την εργασία) και να αισθάνονται αυτοδεσμευμένοι (να θέλουν να την κάνουν) Οι άνθρωποι αισθάνονται αυτοδεσμευμένοι όταν τους ικανοποιεί η ποιότητα της εργασιακής τους ζωής Για να είναι ικανοποιημένοι οι άνθρωποι από την ποιότητα της εργασιακής τους ζωής πρέπει η ηγεσία να γνωρίζει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του

Αποτελεσματική ανταπόκριση του μάνατζερ στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν εξασφαλίζεται όταν οι διοικητικές του αποφάσεις διακρίνονται από σύνεση και όταν η διοικητική του συμπεριφορά παραμένει ευέλικτη

(Προσδιορίζει τι μπορεί να γίνει) (Προσδιορίζει τι πρέπει να γίνει) ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ (Προσδιορίζει τι μπορεί να γίνει) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (Προσδιορίζει τι πρέπει να γίνει) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ Απόδοση Αυτοδέσμευση Αγαθά Εξυπηρέτηση

Κατευθυντήριες Αρχές Μνημόνιο Διοικητικής ετοιμότητας Κατευθυντήριες Αρχές Μνημόνιο Διοικητικής ετοιμότητας Έχω καταλήξει σε κάποιο συγκεκριμένο όραμα; Έχω εναρμονίσει το όραμα αυτό με τις προσδοκίες του κόσμου που επηρεάζεται; Είμαι αφοσιωμένος ολόψυχα στο όραμα αυτό; Ενθαρρύνομαι από ανθρώπους στο άμεσο περιβάλλον μου, που σέβομαι και εκτιμώ, προκειμένου να προχωρήσω στην πραγματοποίηση του οράματος μου χωρίς ενδοιασμούς; Πιστεύουν όλοι οι συνεργάτες μου στο ίδιο όραμα; Έχουν όλοι τους τον ίδιο στόχο; Αποδέχονται όλοι τα ίδια πρότυπα δουλειάς; Είναι οι αξίες, που όλοι πρεσβεύουμε, σύμφωνες με το όραμα; Είναι η στάση μου θετική και η συμπεριφορά μου σωστή έναντι των υφισταμένων που μοχθούν να επιτύχουν το κοινό όραμα; Είμαι αποφασισμένος να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες του κόσμου που επηρεάζεται μέσα στα πλαίσια που επιβάλλει το όραμα;

Ανικανοποίητες ανάγκες γεννούν προσδοκίες Οι προσδοκίες οδηγούν σε οράματα Τα οράματα επιβάλλουν στόχους και αξίες Οι στόχοι ενεργοποιούν τη συμπεριφορά (δράση) Οι αξίες προσανατολίζουν τη συμπεριφορά Οι συνέπειες διορθώνουν τη συμπεριφορά Η σωστή συμπεριφορά πραγματοποιεί τα οράματα

Ο χαρισματικός ηγέτης αντλεί τη δύναμη που έχει με το να επηρεάζει άλλους με την προσωπικότητά του και όχι από τη θέση του Αν η δύναμη επιρροής του χαρισματικού ηγέτη πηγάζει από την προσωπικότητά του, τότε η ανταπόκριση και όχι ο εξαναγκασμός είναι το μέσον επιβολής του και το κλειδί της επιτυχίας του Η ανάθεση πρωτοβουλιών και η εκχώρηση αρμοδιοτήτων δίνει νόημα στην εργασία, προκαλώντας μεγαλύτερη ικανοποίηση λόγω της υψηλότερης απόδοσης.

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ Είναι η διοικητική μου συμπεριφορά αξιοκρατική, σύμφωνα με το επίπεδο ανάπτυξης κάθε υφισταμένου και υποβοηθητική ώστε να μαθαίνουν οι υφιστάμενοι να πέρνουν πρωτοβουλίες και να αυτενεργούν; Γίνονται τα σωστά πράγματα με το σωστό τρόπο, στο σωστό χρόνο και τόπο από κατάλληλα άτομα, οπλισμένα με τ ακατάλληλα μέσα και τις κατάλληλες αρμοδιότητες, κάτω βέβαια από το σωστό έλεγχο, για να προλαμβάνονται σοβαρά λάθη; Αν όχι, γνωρίζω τι πρέπει να αλλάξει, σε τι να αλλάξει, πόσο να αλλάξει, πότε να αλλάξει και πώς να αλλάξει; Είμαι ο τύπος του ηγέτη, που προσδιορίζει στόχους και πρότυπα απόδοσης από κοινού με τους υφισταμένους, που παρακολουθεί και αξιολογεί τα αποτελέσματα των υφισταμένων ενημερώνοντας τους σχετικά, που τους επαινεί, αν όλα πάνε καλά, που επιπλήττει τους έμπειρους, αν κάτι δεν πάει καλά, και που επαναπροσανατολίζει τους άπειρους όταν ξεφεύγουν από την επιλεγμένη πορεία;

Ο εργαζόμενος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας σε κάθε επιχείρηση Εφ’ όσον ο εργαζόμενος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας για την επιχείρηση, η υγεία του και η ασφάλεια του προέχουν της παραγωγικότητας, των εισπράξεων και του κέρδους Έργο της διοίκησης είναι να φροντίζει τον εργαζόμενο, διότι ο σκοπός της ανάπτυξης είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ο κυριότερος σκοπός μιας επιχείρησης και η ιδανική εξυπηρέτηση του η σπουδαιότερη της μέριμνα Εφόσον ο πελάτης είναι τελικά ο λόγος ύπαρξης της επιχείρησης, η ικανοποίηση του προέχει της παραγωγικότητας, των εισπράξεων και του κέρδους Έργο της διοίκησης είναι να φροντίζει τον πελάτη, διότι ο σκοπός της ανάπτυξης είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ Ανταποκρίνομαι σωστά: 1. Στις απαιτήσεις του πελάτη για υψηλή ποιότητα αγαθών και για ιδανική εξυπηρέτηση σε δελεαστικές τιμές; 2. Στις απαιτήσεις του συνόλου για κοινωνική ωφελιμότητα των αγαθών που προσφέρονται για κατανάλωση; 3. Στις ανάγκες των υφισταμένων για προστασία της σωματικής και ψυχικής τους υγείας; 4. Στις επιχειρηματικές προσδοκίες για υψηλό λόγο κόστους - οφέλους; 5. Στον κίνδυνο τραυματισμού του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος καθώς επίσης και στον κίνδυνο εξάλειψης των φυσικών πόρων; 6. Στις διακυμάνσεις της διεθνούς αγοράς και στους όρους της επιχειρηματικής δράσης σε τοπικό επίπεδο;

Υπάρχουν δύο ειδών αδικήματα: Το ένα είναι να προξενεί κανείς άμεσα κακό Το άλλο είναι να γνωρίζει ότι σχεδιάζεται ή προξενείται κακό από τρίτους και να μην προσπαθεί να το αποτρέψει

Κάθε παράνομη, ανήθικη ή άδικη πράξη δεν βλάπτει μόνο τους άλλους, αλλά θέτει και τον φταίχτη σε κίνδυνο να αποκαλυφθεί, να εκτεθεί και να τιμωρηθεί. Η ακεραιότητα και η αξιοπρέπεια κάθε υπαλλήλου προέχουν κάθε επιχειρηματικής σκοπιμότητας. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να εκβιάζει υφισταμένους με άμεσες ή έμμεσες απειλές ώστε να προδίδουν τις αρχές τους και να διαπράττουν αδικήματα. Η καλή φήμη είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο που διαθέτει μια επιχείρηση ή ένα άτομο.

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑΣ Είναι οι απόφασεις μου: 1. Νόμιμες; 2. Ηθικές; 3. Δίκαιες; 4. Τεκμηριωμένες;