Περιπλάνηση στον λαβύρινθο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Ευάγγελος Δημ. Μακρυβέλιος
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Δημιουργία σεναρίου.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Δομικά στοιχεία ολοκληρωμένου σεναρίου και το λογισμικό Hot Potatoes
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιπλάνηση στον λαβύρινθο Παιχνίδι Arcade με MicroWorlds Pro

Δημιουργία μαθησιακού περιβάλλοντος με αναφορά σε οικείο παιχνίδι Μέσο για επίτευξη συγκεκριμένων διδακτικών στόχων Έννοιες – Διδακτικές τεχνικές Μαύρο κουτί Διερευνητική μάθηση Παιχνίδι ρόλων Αξιοποίηση Μελέτης περίπτωσης ως Παράδειγμα Αναφοράς

Διατήρηση ενδιαφέροντος μαθητριών – μαθητών Ικανοποίηση για επίτευξη στόχου Άμεση βίωση σύνδεσης Διαδικασίας – Κουμπιού Λέξεις κλειδιά Διαδικασία Κουμπί Μεταβολές

Α. Σκοπός και Στόχος του Μαθήματος Γενικός διδακτικός στόχος: Εξοικείωση μαθητών με τη σύνδεση : <κουμπιού> - εντολής ή διαδικασίας

Ειδικοί διδακτικοί στόχοι – Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας οι μαθητές θα είναι σε θέση: Να αντιστοιχούν ένα κουμπί σε μια διαδικασία Να χρησιμοποιούν τον μεταβολέα σε διαδικασία Να αποθηκεύουν αρχείο γραφικού σαν εικόνα και αντίστροφα να ανακαλούν γραφικό που δημιουργήθηκε με πρόγραμμα ζωγραφικής στο περιβάλλον της MWPro

Γνωστικά προαπαιτούμενα : Γνώση δημιουργίας κουμπιού, μεταβολέα, διαδικασίας Εξοικείωση με πρόγραμμα ζωγραφικής Γνώση εντολών: μπροστά (μπ), πίσω (πι), ανακοίνωση Νέες εντολές: συνεχώς, περίμενε, ΑρχικοποίησηΧρονσιτή, ΘέσεΚατεύθυνση, θέση, ολαστοπ

Διδακτικές τεχνικές / Προσεγγίσεις Εισήγηση, Επίδειξη, Μαύρο κουτί, Άσκηση σε Ομάδες Εργασίας, Β. Δομή διδακτικής περιόδου Γ. Μέθοδοι εκπαίδευσης

1η ώρα

2η ώρα

Αξιολόγηση Διαδικτυακό Ερωτηματολόγιο (π.χ. QUIZ BULDER)

Ευρήματα Αξιολόγησης Άμεση σύνδεσης Διαδικασίας – Κουμπιού Πρακτική εφαρμογή Μεταβολέα Εμπέδωση σύνταξης διαδικασιών Με την Εισαγωγή εικόνας από αρχείο στο περιβάλλον του Micro Worlds Pro και αποθήκευση γραφικού σε αρχείο γίνεται αντιληπτό ότι τα γραφικά της LOGO μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από άλλες εφαρμογές (MS Word, Power Point)