Περιπλάνηση στον λαβύρινθο Παιχνίδι Arcade με MicroWorlds Pro
Δημιουργία μαθησιακού περιβάλλοντος με αναφορά σε οικείο παιχνίδι Μέσο για επίτευξη συγκεκριμένων διδακτικών στόχων Έννοιες – Διδακτικές τεχνικές Μαύρο κουτί Διερευνητική μάθηση Παιχνίδι ρόλων Αξιοποίηση Μελέτης περίπτωσης ως Παράδειγμα Αναφοράς
Διατήρηση ενδιαφέροντος μαθητριών – μαθητών Ικανοποίηση για επίτευξη στόχου Άμεση βίωση σύνδεσης Διαδικασίας – Κουμπιού Λέξεις κλειδιά Διαδικασία Κουμπί Μεταβολές
Α. Σκοπός και Στόχος του Μαθήματος Γενικός διδακτικός στόχος: Εξοικείωση μαθητών με τη σύνδεση : <κουμπιού> - εντολής ή διαδικασίας
Ειδικοί διδακτικοί στόχοι – Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας οι μαθητές θα είναι σε θέση: Να αντιστοιχούν ένα κουμπί σε μια διαδικασία Να χρησιμοποιούν τον μεταβολέα σε διαδικασία Να αποθηκεύουν αρχείο γραφικού σαν εικόνα και αντίστροφα να ανακαλούν γραφικό που δημιουργήθηκε με πρόγραμμα ζωγραφικής στο περιβάλλον της MWPro
Γνωστικά προαπαιτούμενα : Γνώση δημιουργίας κουμπιού, μεταβολέα, διαδικασίας Εξοικείωση με πρόγραμμα ζωγραφικής Γνώση εντολών: μπροστά (μπ), πίσω (πι), ανακοίνωση Νέες εντολές: συνεχώς, περίμενε, ΑρχικοποίησηΧρονσιτή, ΘέσεΚατεύθυνση, θέση, ολαστοπ
Διδακτικές τεχνικές / Προσεγγίσεις Εισήγηση, Επίδειξη, Μαύρο κουτί, Άσκηση σε Ομάδες Εργασίας, Β. Δομή διδακτικής περιόδου Γ. Μέθοδοι εκπαίδευσης
1η ώρα
2η ώρα
Αξιολόγηση Διαδικτυακό Ερωτηματολόγιο (π.χ. QUIZ BULDER)
Ευρήματα Αξιολόγησης Άμεση σύνδεσης Διαδικασίας – Κουμπιού Πρακτική εφαρμογή Μεταβολέα Εμπέδωση σύνταξης διαδικασιών Με την Εισαγωγή εικόνας από αρχείο στο περιβάλλον του Micro Worlds Pro και αποθήκευση γραφικού σε αρχείο γίνεται αντιληπτό ότι τα γραφικά της LOGO μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από άλλες εφαρμογές (MS Word, Power Point)