ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης1 Στατιστικά στοιχεία από έρευνα της Ευρωπαικής Ένωσης σχετικά με την χρήση υπολογιστών στην πρωτοβάθμια,δευτεροβάθμια και επαγγελματική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΔΙΚΤΥΑ Εισαγωγή - Τοπολογίες
Η Πληροφορική στη Δημοτική Εκπαίδευση Η πρόκληση μετά την πολιτική απόφαση Λεύκιος Δοράτης Συντονιστής Κλιμακίου Πληροφορικής Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 1 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Ένα δίκτυο για την εκπαίδευση Εισηγητής : Βουτριαρίδης Χριστόδουλος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Διδακτικη της πληροφορικης
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Μετάδοση Δεδομένων CD/DVD Σκληρός Δίσκος Ποντίκι Modem Η/Υ
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την Έρευνα. Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας (IST) Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την έρευνα.
Ποσοτική δειγματοληπτική έρευνα Ομοσπονδία Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδας Ιούνιος 2013.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ι2: Διερεύνηση και Καταγραφή Χρήσης Ιnternet Έρευνα έτους I2: Διερεύνηση και καταγραφή χρήσης Internet.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 4: Δίκτυα Υπολογιστών Λέξεις Κλειδιά: Δίκτυο υπολογιστών (Computer Network), πόροι δικτύου, τοπικό δίκτυο (LAN), δίκτυο ευρείας περιοχής.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Δημιουργία Λογαριασμού
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ.
2η εκπαιδευτική συνάντηση στη Γερμανία Νοεμβρίου 2017
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
Best practices - Benchmarking
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης1 Στατιστικά στοιχεία από έρευνα της Ευρωπαικής Ένωσης σχετικά με την χρήση υπολογιστών στην πρωτοβάθμια,δευτεροβάθμια και επαγγελματική εκπαίδευση.

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης2 Πότε και πώς πραγματοποιήθηκε η έρευνα •Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο και Μάιο του 2001 στις 15 χώρες της ΕΕ. •Τις ερωτήσεις απάντησαν οι διευθυντές των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που επιλέχθηκαν για να λάβουν μέρος στην έρευνα. •Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου.

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης3 Αριθμός σχολείων που χρησιμοποιήθηκαν ως δείγματα από κάθε χώρα

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης4 Ποσοστό συμμετοχής κάθε χώρας στην εξαγωγή γενικών ποσοστών

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης5 Που βρίσκονταν τα σχολεία από τα οποία πάρθηκαν δείγματα

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης6 Ερωτήσεις προς τους διευθυντές των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης7 Πόσους μαθητές έχει το σχολείο σας;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης8 Πόσους εκπαιδευτικούς έχει το σχολείο σας;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης9 Χρησιμοποίηση υπολογιστών στην εκπαίδευση;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης10 Πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης11 Χρήση του διαδικτύου στην εκπαίδευση;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης12 Κατοχή διευθύνσεων ;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης13 Σελίδα στο διαδίκτυo;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης14 Εσωτερική Δικτύωση των Υπολογιστών;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης15 Πόσους υπολογιστές χρησιμοποιεί το σχολείο σας για εκπαιδευτικούς λόγους;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης16 Αριθμός υπολογιστών που χρησιμοποιούνται απο 100 άτομα

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης17 Αριθμός υπολογιστών που χρησιμοποιούνται απο 100 εκπαιδευτικούς

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης18 Απο τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση, ποιοί απο αυτούς έχουν αγοραστεί τα τελευταία 3 χρόνια;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης19 Ποιό ποσοστό υπολογιστών έχει δωρηθεί απο ιδιωτικές πηγές;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης20 Που βρίσκονται οι υπολογιστές; Σε ένα εργαστήριο;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης21 Που βρίσκονται οι υπολογιστές; Στις αίθουσες διδασκαλίας;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης22 Που βρίσκονται οι υπολογιστές; Στην βιβλιοθήκη;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης23 Που βρίσκονται οι υπολογιστές; Έχετε Laptops;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης24 Που βρίσκονται οι υπολογιστές; Κάπου αλλού;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης25 Τι ποσοστό των υπολογιστών είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης26 Με ποιόν τρόπο είναι συνδεδεμένοι οι υπολογιστές σας στο διαδίκτυο; Με τηλεφωνική γραμμή;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης27 Με ποιόν τρόπο είναι συνδεδεμένοι οι υπολογιστές σας στο διαδίκτυο; Με γραμμή ISDN;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης28 Με ποιόν τρόπο είναι συνδεδεμένοι οι υπολογιστές σας στο διαδίκτυο; Με γραμμή ADSL;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης29 Με ποιόν τρόπο είναι συνδεδεμένοι οι υπολογιστές σας στο διαδίκτυο; Με Television cable;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης30 Με ποιόν τρόπο είναι συνδεδεμένοι οι υπολογιστές σας στο διαδίκτυο; Με δορυφορική σύνδεση;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης31 Το σχολείο σας έχει «αυτονομία» αποφάσεων στην αγορά Hardware;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης32 Το σχολείο σας έχει «αυτονομία» αποφάσεων στην αγορά Software;

ΗΥ-302 Κωνσταντίνος Ξυνίδης33 Συμπεράσματα •Η Σουηδία και η Φιλανδία κατέχουν τις «πρώτες θέσεις» σε αυτή την έρευνα. •Αντίθετα,η Ελλάδα και η Πορτογαλία κατέχουν τις «τελευταίες θέσεις». •Χρειάζεται αρκετή δουλειά από την πλευρά της Ελλάδας εάν θέλει να μπορεί να συναγωνιστεί τις άλλες Ευρωπαικές χώρες.