ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΥΣΣΕΑΣ.
Advertisements

Black team B8 Μιχάλης Νατιώτης Ονησίφορος Παφίτης Μίκης Ανδρέου
A d e l e.
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
Μιχάλης Στυλιανού Δαμιανός Παναγιώτου Μιχαέλλα Μιχαήλ Άντρη Πηλαβάκη Λαμπρινή Σάββα.
Ο Naudet (αγοραστής), ο ιδιοκτήτης της γκαλερί Pere Malgras και ο κριτικός τέχνης Edouard Carton έχουν συνεργαστεί για να σκοτώσουν τον Αρμάντο Φερνάντο.
Τμήμα: Β’6 Σχ. Χρονιά: Γυμνάσιο Αποστόλου Παύλου
 Ένας ιμπρεσιονιστής ζωγράφος βρίσκεται νεκρός στο Γκραν Ζάτ.  Η αστυνομία ξεκίνησε έρευνες έπειτα από ένα ανώνυμο σημείωμα.  Ενώ ο πίνακας είχε τελειώσει.
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Νικόλαος Κοπέρνικος. Παιδική ηλικία και μόρφωση Αγαπημένε μου φίλε, Θα σου πω μια ιστορία για τον πιο ονομαστό και φημισμένο σε όλο τον κόσμο, πολίτη.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
Πολύκαρπος Κυπριανού. Μερικά λόγια για τους καταστροφικούς τυφώνες: Οι τυφώνες είναι καταστροφικοί γιατί κατασπαράζουν ότι βρουν μπροστά τους. Ένας.
Το Τουβλο.
Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Αν αφήνετε το νερό να τρέχει σαν να μην «τρέχει» τίποτα… σύντομα δεν θα τρέχει τίποτα!
Το Λιοντάρι, ο Κυνηγός και ο Λοτόμος (Αισώπου μύθοι)
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Στο νησί του Ήλιου, στο νησί της Καλυψώς και στο νησί των Φαιάκων
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Στιγμιαία ταχύτητα 0 10m 20m 30m 40m 50m 60m Τρεις κύριοι,εφοδιασμένοι με χρονόμετρα, παρατηρούν την διέλευση ενός αυτοκινήτου.
Το παραμύθι μας Γ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
« Το ασημένιο μενταγιόν » Κίρα Σίνου. Η ταυτότητα του βιβλίου τίτλος: Το ασημένιο μενταγιόν συγγραφέας: Κίρα Σίνου είδος βιβλίου :περιπέτεια Τόπος :Αθήνα,Κωνσταντινούπολη.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
ΟΙ ΤΥΦΩΝΕΣ ΚΑΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝΤΥ. Μάθημα: Γεωγραφία Η 29 η Αυγούστου 2005 ήταν μία καταστροφική ημέρα για την πολιτεία της Λουϊζιάνα, γιατί χτυπήθηκε από.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Από την Παρασκευή Σιδερά
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Ερευνητική εργασία (Project)
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αν αφήνετε το νερό να τρέχει σαν να μην «τρέχει» τίποτα… σύντομα δεν θα τρέχει τίποτα!
28η Οκτωβρίου 1940.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
Η Ζωή θα μπορούσε να είναι ωραία…
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά

Τα Πυθαγόρεια εγκλήματα είναι ένα ακόμα βιβλίο με μαθηματικό περιεχόμενο του Τεύκρου Μιχαηλίδη.

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ- ΔΕΥΤΕΡΑΓΩΝΙΣΤΕΣ  Οι πρωταγωνιστές στο μυθιστόρημα είναι δύο. Ο πρώτος είναι ο Μιχαήλ Ιγερινός ο οποίος στο μυθιστόρημα έχει το ρόλο του κολλητού του θύματος και παράλληλα όπως αποκαλύπτεται στο τέλος είναι και ο δολοφόνος. Ο Μιχαήλ Ιγερινός επίσης είναι και ο αφηγητής της ιστορίας. Ο δεύτερος πρωταγωνιστής είναι το θύμα, ο Στέφανος Κανταρτζής.  Δευτεραγωνιστούν ο αστυνόμος ο οποίος καλείται να λύσει την υπόθεση και η Μάρθα η οποία κάνει τη παραμάνα του Μιχαήλ.

Υπόθεση  Το μυθιστόρημα αρχίζει με την ανακοίνωση του φόνου του Στέφανου Κανταρτζή στο κολλητό του φίλο Μιχαήλ Ιγερινό. Ο Μιχαήλ καλείται από τις αρχές να πάει στον τόπο του εγκλήματος, το σπίτι του Στέφανου, όπου εκεί βρέθηκε νεκρός ο φίλος του για να αναγνωρίσει το πτώμα. Καθώς όμως ο Μιχαήλ αντικρίζει για πρώτη φορά το πτώμα αρχίζει να αναπολεί στιγμές που είχε περάσει με τον φίλο του.

 Με την αναπόληση στιγμών του παρελθόντος λοιπόν αρχίζει να τοποθετείται χρονικά η ιστορία. Μπορούμε λοιπόν να πούμε ότι χρονικά τοποθετούμαστε αναμέσα στον Ελληνοτουρκικό πόλεμο (1897) μέχρι τη Μικρασιατική καταστροφή (1922).  Οι δύο πρωταγωνιστές γνωρίζονται για πρώτη φορά στο Παρίσι, την Τετάρτη 8 Αυγούστου του 1900 όπου και οι δύο έχουν πάει να παροκολουθήσουν μία μαθηματική διάλεξη.

 Μετά τη πρώτη τους επαφή οι δύο φίλοι άρχισαν να πηγαίνουν βόλτες, να επισκέπτονται αξιοθέατα στο Παρίσι και να κάθονται σε καφετέρειες να συζητούν. Έπειτα από το ταξίδι στο Παρίσι ο θάνατος του πατέρα του Μιχαήλ τον αναγκάζει να γυρίσει πίσω στην Αθήνα όπου εκεί παντρεύεται αναγκαστικά την Άννα Δελλαπόρτα.  Ακολουθεί μία πολύ εκτενής αφήγηση γεγονότων από τον αφηγητή και έπειτα αποκαλύπτεται ο δολοφόνος.

 Όλο το μυστήριο είναι να βρεθεί ο δολοφόνος..  Στο τελευταίο κεφάλαιο λοιπόν ο συγγραφέας επιλέγει να μας τον αποκαλύψει.

 Τελικά αποδεικνύεται ότι δολοφόνος είναι ο Μιχαήλ Ιγερινός ο κολλητός φίλος του θύματος.

Γιατί να σκοτώσει τον αγαπημένο του φίλο όμως;;;;

 Ο ίδιος ο δολοφόνος σαν αφηγητής μας διηγείται έπειτα γιατί και πώς σκότωσε τον φίλο του. Όπως αποκαλύπτει όλα άρχισαν από την στιγμή που ο Στέφανος ανακοίνωσε στον Μιχαήλ όταν έφτασε σπίτι του ότι επιτέλους κατάφερε να αποδίξει το πρόβλημα το οποίο είχε τραβήξει και στους δύο το ενδιαφέρον στο συνέδριο στο Παρίσι. Ο Μιχαήλ όμως θεώρησε ότι με την απόδειξη αυτή το τίμημα για την επιστήμη των επιστημών θα ήταν βαρύ αφού θα σήμαινε το τέλος των δημιουργικών μαθηματικών.

 Έτσι άρχισε να σχεδιάζει την ίδια κιόλας στιγμή το φόνο του Στέφανου. Αφού άφησε την Μάρθα να αποκοιμηθεί ο ίδιος έφυγε αργά τη νύχτα γνωρίζοντας ότι ο Στέφανος θα λείπει από το σπίτι του και αφού έφτασε, μπήκε και άδιασε υπνοτικό στη κανάτα που είχε ο Στέφανος για να πίνει νερό καθώς πήρε και τα χαρτιά όπου υπήρχε η απόδειξη και τα έκαψε σπίτι του. Όπως αποδείχθηκε ήταν πολύ εύκολο να βρούν ότι εκείνος ήταν ο δολοφόνος αφού τελικά και η Μάρθα άκουσε την πόρτα το βράδυ αλλά και παρατήρησε την απουσία των υπνοτικών από το ντουλαπάκι αλλά και ένας γείτονας του Στέφανου τον είδε να μπαίνει στο σπίτι το βράδυ.

 Το μυθιστόρημα τελειώνει αφήνοντας τους αναγνώστες με μία στεναχώρια και ένα μεγαλό γιατί αφού στο τέλος ο Μιχαήλ αποκαλύπτει ότι διαβάζοντας ένα μαθηματικό περιοδικό διαπιστώνει ότι σκότωσε άδικα το φίλο του διότι τελικά αποδείχθηκε από έναν άλλο νέο μαθηματικό η ακριβώς ανάποδη απόδειξη. Αυτό σήμαινε ότι ο Στέφανος λογικά είχε κάνει κάποιο λάθος στην απόδειξη του γιατί δεν υπήρχε τρόπος να αποδειχθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.