Emotions 100 99 98 97 96 94 93 92 91 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 80 79 78 95 77 76 75 74 73 72 71 61 62 64 65 66 67 68 69 70 78 41 59 58 57 56 55 54.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Τζάκλιν Ουίλσον : Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
…από μικρούς συγγραφείς
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Πάσχα!.
Ο ΦΟΙΒΟΣ, Ο ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ
ΤΑΞΗ Γ-2 17ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Διαχείριση Θυμού και βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ «OΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ»
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Στην τάξη μου.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Τις διακοπές τις πέρασα…
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΟΥΡΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ, ΕΤΣΙ.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Από την Παρασκευή Σιδερά
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΛΟΜΑΤΙΑΝΩΝ
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
5. Ο Οδυσσέας στην Ιθάκη.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
Η Ζωή θα μπορούσε να είναι ωραία…
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
Μεταγράφημα παρουσίασης:

emotions 100 99 98 97 96 94 93 92 91 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 80 79 78 95 77 76 75 74 73 72 71 61 62 64 65 66 67 68 69 70 78 41 59 58 57 56 55 54 53 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 21 22 24 25 26 27 28 29 30 20 19 18 17 16 15 14 12 11 91 2 3 4 5 6 7 8 9 10

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πίσω στο παιχνίδι

emotions Πήγαινε στην αφετηρία. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Ξαναρίξε το ζάρι. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η Άννα χτύπησε στο σχολείο. Τι πρέπει να κάνει; α) Να φύγει από το σχολείο μόνη της β) Να το πει στον κύριο. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Ένα παιδί γράφει και ένα άλλο θέλει να αντιγράψει από αυτόν. Τι πρέπει να κάνει το παιδί που γράφει; α) Να του ρίξει μια μπουνιά β) Να το πει στον κύριο. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η Μιχαέλα φώναξε στην Αλεξάνδρα την ώρα του μαθήματος. Τι πρέπει να κάνει η Αλεξάνδρα; α) Να το πει στον κύριο. β) Να κλάψει μπροστά σε όλη την τάξη. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Ο Κώστας τρόμαξε το Νίκο στο διάλειμμα. Τι πρέπει να κάνει ο Νίκος; α) Να τον τρομάξει και αυτός. β) Να βάλει τα κλάματα. γ) Να το πει στους δασκάλους. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions H Μαρία δε θέλει να σηκωθεί το πρωί από το κρεβάτι. Η μαμά της είναι λυπημένη. Τι θα κάνει; α) Να προσπαθήσει να την ξυπνήσει με το καλό, ήρεμα β) Να ξαπλώσει πάνω της! Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η μαμά και ο μπαμπάς άφησαν τη Μιχαέλα στο σπίτι μόνη της. Η Μιχαέλα φοβάται. Τι πρέπει να κάνει; α) Να τους πάρει τηλέφωνο. β) Να ζητήσει από τη γιαγιά να της κάνει παρέα. γ) Να αρχίσει να κλαίει. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η ζακέτα του Κώστα σκίστηκε στο σχολείο. Ο Κώστας είναι λυπημένος. Τι πρέπει να κάνει; α) Να ζητήσει από τον πατέρα του να του αγοράσει ζακέτα β) Να σκεφτεί ότι δε θα του πάρει κανείς ζακέτα γ) Να βάλει τα κλάματα. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η Αλίκη έχει ένα μελεκούνι και η Αντονέλα θέλει το θέλει. Τι πρέπει να κάνει η Αντονέλα; α) Να το πάρει κρυφά β) Να της το ζητήσει ευγενικά. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η Ηλιάνα στενοχωριέται, επειδή οι γονείς δε μπορουν να την πανε στο πάρτι του Ανδρέα. Τι πρέπει να κάνει;  α) Να φωνάξει στους γονείς της και να τσακωθεί μαζί τους. β) Να ρωτήσει τους συγγενείς μήπως μπορούν να την πάνε αυτοί. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Ο Ανδρέας χτύπησε το Ματέο. Τι πρέπει να κάνει ο Ματέο; α) Να τον χτυπήσει και αυτός; β) Να το πει στον κύριο γ) Να φύγει από την τάξη. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Ο Δημήτρης που είναι νταής, απαιτεί από τον Κώστα να του αγοράσει κάτι από το κυλικείο. Τι πρέπει να κάνει ο Κώστας; α) Να του πάρει αυτό που θέλει. β) Να του πει ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Η Ειρήνη βρίζει το Μιχαήλ-Άγγελο και τον Πασχάλη. Τι πρέπει να κάνουν τα αγόρια; α) Να της πουν ότι δεν είναι σωστό αυτό β) Να τη βρίσουν και αυτοί. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι

emotions Ο Βασίλης μάλωσε με τον φίλο του τον Κωνσταντίνο και του είπε ότι δεν τον έχει φίλο. Τι θα κάνει ο Κωνσταντίνος; α) Θα θυμώσει και θα τον σπρώξει. β) Θα συζήσουν για να βρουν μια λύση. γ) Θα μιλήσει με κάποιον δάσκαλο. Σωστό: συνεχίζεις το παιχνίδι. Λάθος: χάνεις τον επόμενο γύρο. Πίσω στο παιχνίδι