1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ. Γ: Να με περιμένεις
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Μια αδελφή σκέτος μπελάς
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ελάτε να μάθουμε περισσότερα για τις προσκλήσεις!
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
3 o Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας Αθήνα. Σεπτέμβρης 2007 “ψαρωμένα” πρωτάκια έρχονται στο σχολείο…
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Τμήμα: 1 υποχρεωτικό πρωινό, τα νήπια που θα πάνε στην επόμενη βαθμίδα είναι 2  Χώρος: Δημοτικό σχολείο Ισώματος Η νηπιαγωγός Ράνια Σιλιντζήρη

Σκοπός και στόχοι Ο σκοπός των δράσεων μας είναι τα νήπια:  Να έχουν ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό.  Να γνωρίσουν το νέο περιβάλλον του Δημοτικού και να εξοικειωθούν με τα καινούργια αντικείμενα που τον απαρτίζουν.  Να συνειδητοποιήσουν ότι στον καινούργιο χώρο θα συνυπάρχουν με μεγαλύτερα παιδιά.  Να απομυθοποιήσουν αρνητικά στερεότυπα και προκαταλήψεις για το Δημοτικό και να νοιώσουν άνετα, οικεία, ήρεμα.

Δράση 1 η : επίσκεψη στην πρώτη τάξη του Δημοτικού  Απευθύνεται: στα παιδιά του νηπιαγωγείου  Χώρος υλοποίησης: η Α΄ τάξη του Δημοτικού  Επιμέρους στόχοι: τα νήπια να γνωρίσουν τον χώρο της Α΄ τάξης και να χρησιμοποιήσουν το καινούργιο υλικό που την απαρτίζει (να καθίσουν στις ψηλές καρέκλες και να ακουμπήσουν στα θρανία, να γράψουν με τον μαρκαδόρο στον πίνακα να δουν που θα τοποθετούν τις τσάντες και τα βιβλία), να νιώσουν άνετα και οικεία στον καινούργιο χώρο, να συνειδητοποιήσουν ότι θα συνυπάρχουν με μεγαλύτερα παιδιά, καθώς στο 3/θεσιο Δημοτικό θα κάνουν μάθημα μαζί με την Β΄ τάξη  Διάρκεια:30΄  Περιγραφή δράσης: πάμε στο διπλανό ακριβώς κτήριο από το νηπιαγωγείο που είναι το Δημοτικό μας σχολείο. Τα νήπια έχουν δημιουργήσει σε μεγάλο κάνσον χαρτόνι με τέμπερες μια ζωγραφιά που θα διακοσμήσει την καινούργια τάξη (αυτό το έχουμε συνεννοηθεί με την δασκάλα). Μας υποδέχονται τα πρωτάκια με χαρά και γέλια, αξίζει να σημειωθεί ότι και τα 2 νήπια έχουν τα αδέρφια τους στην Α΄ δημοτικού. Η δασκάλα του Δημοτικού ξεναγεί τα παιδιά στην τάξη. Τους αφήνει να κάνουν χρήση του καινούργιου υλικού, τα νήπια κάθονται στο ίδιο θρανίο με τα αδέλφια τους, κολλάμε την καινούργια ζωγραφιά στον τοίχο της Α΄ τάξης όπου θα τους περιμένει την επόμενη χρονιά. Φεύγουμε πολύ χαρούμενοι και νοιώθουμε ήδη μεγάλοι  Αξιολόγηση δράσης: θεωρώ ότι υλοποιήθηκαν και επιτεύχθηκαν οι προσδοκώμενοι στόχοι κι αυτό φαίνεται από τα πρόσωπα και τα χαμόγελα των νηπίων. Το γεγονός ότι τα νήπια έχουν αδέρφια στην Α΄ τάξη και γνωρίζουν την δασκάλα του Δημοτικού νομίζω ότι λειτουργεί καταλυτικά στην επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων για την ομαλή μετάβαση. Η συζήτηση στην τάξη μας έδειξε ότι τα νήπια όχι μόνο δεν έχουν συστολή αλλά ανυπομονούν να πάνε στο μεγάλο σχολειό.

Δράση 2 η : (κοινή χριστουγεννιάτικη γιορτή)  Απευθύνεται: Στα νήπια και τα παιδιά Α΄ και Β΄ τάξης δημοτικού  Χώρος υλοποίησης: Η τάξη του δημοτικού  Επιμέρους στόχοι: να αντιληφθούν τη συνύπαρξη και τη συνεργασία με τα μεγαλύτερα παιδιά, να ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση των νηπίων.  Διάρκεια: 45΄  Περιγραφή δράσης: Η γιορτή είχε θέμα «το ποντικάκι που ήθελε να πιάσει τ’ αστέρια». Τα παιδιά του νηπιαγωγείου υποδύονταν τα στρατιωτάκια, είχαμε κοινές πρόβες και καθοδηγούνταν και από τη νηπιαγωγό, αλλά και από την δασκάλα της Α΄ και Β΄ τάξης.  Αξιολόγηση δράσης: Ήταν μια επιτυχημένη δράση καθώς διαπιστώσαμε ότι τα νήπια ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά,δεν δυσκολεύτηκαν να συνεργαστούν και να συνυπάρξουν με τα παιδιά του Δημοτικού και υποδύθηκαν τα στρατιωτάκια με ιδιαίτερη αυτοπεποίθηση. Χάρηκαν όλοι τη γιορτή.

Αξιολόγηση  Σαν τελική αξιολόγηση των δράσεων της μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό θα ήθελα να προσθέσω ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στο σχολείο μας (κοινή αυλή με το Δημοτικό, αδερφάκια στην Α΄ δημοτικού, μικρός αριθμός νηπίων και ήδη υπάρχουσα σχέση με τη δασκάλα της Α΄ τάξης) ήταν αναμενόμενη η επίτευξη των στόχων κάθε δράσης.