1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων. Διαφορές θεωρητικών-εργαστηριακών μαθημάτων Μαθήματα Θεωρητικά Εργαστηριακά Σε σχολική αίθουσα Σε εργαστήριο Ένας διδάσκων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Το νηπιαγωγείο Βασιλικού έχει:  1 Τμήμα με 24 παιδιά (14 νήπια – 10 προνήπια).  1 αίθουσα που συστεγάζεται με το Δημοτικό Σχολείο Βασιλικού.

Σκοπός:  Η διασφάλιση ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό με τη συνεργασία γονέων, εκπαιδευτικών και παιδιών. Στόχοι:  Να έχουν τα νήπια βιωματική επαφή και να εξοικειωθούν με τις διάφορες εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες της Α΄ Δημοτικού.  Να απομυθοποιήσουν τα αρνητικά στερεότυπα που επικρατούν και φορτίζουν τα νήπια με προκαταλήψεις για το Δημοτικό.  Να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους.

Δράση 1 η : «Επίσκεψη στην Α΄τάξη»  Επισκεφτήκαμε την Α΄ τάξη του Δημοτικού την ώρα των Μαθηματικών, είδαμε τα βιβλία τους, γνωρίσαμε τους ήρωές τους και παρακολουθήσαμε το μάθημα, που είχε ως θέμα «βάρος, λειτουργία ζυγαριάς». Είχαμε πάρει τη ζυγαριά μας από το μπακάλικο του Νηπιαγωγείου και ζύγισαν διάφορα αντικείμενα, απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με το βάρος ζώων από τις εικόνες του βιβλίου. Ήταν ένα μάθημα που ήταν οικείο στα νήπια μιας και είχαν ήδη διδαχθεί την έννοια του βάρους και στο Νηπιαγωγείο. Επίσης έκαναν και το φύλλο εργασίας που είχε ετοιμάσει και προσαρμόσει η εκπαιδευτικός της τάξης, ένιωσαν ότι μπορούν να τα καταφέρουν, ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή τους και ήταν πολύ χαρούμενα. Πήραν το φύλλο εργασίας να το δείξουν στους γονείς τους. Συνειδητοποίησαν ότι υπάρχουν ομοιότητες και διαφορές με την Α΄ Δημοτικού στα γνωστικά αντικείμενα, γνώρισαν το χώρο και πως αυτός είναι διαφορετικά οργανωμένος. Το εκπαιδευτικό προσωπικό τους ήταν ήδη οικείο μια και είμαστε μέσα στο ίδιο κτήριο με το Δημοτικό.

Δράση 2 η «Γυμναζόμαστε και παίζουμε» Στη διδακτική ώρα της Γυμναστικής, τα νήπια μαζί με τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού έκαναν γυμναστική και έπαιξαν κάποια παιχνίδια. Συνειδητοποίησαν ότι στο Δημοτικό υπάρχουν και άλλες ειδικότητες και αλλά μαθήματα πέρα από αυτά που γίνονται στη τάξη, ακολούθησαν συγκεκριμένα παραγγέλματα, συνεργάστηκαν άψογα και διασκέδασαν.

Δράση 3 η : «Ζωγραφίζουμε»  Τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού ήρθαν στο Νηπιαγωγείο μαζί με την εκπαιδευτικό των εικαστικών και αφού χωριστήκανε σε δύο ομάδες, φτιάξανε δύο μεγάλες αφίσες που θα διακοσμούσαν τα ταμπλώ για την καλοκαιρινή γιορτή. Συνεργαστήκανε πολύ καλά μεταξύ τους και ακολούθησαν κάποιες τεχνικές που είχε διδάξει η εκπαιδευτικός των εικαστικών. Υπήρξε ενθουσιασμός για το αποτέλεσμα.

Δράση 4 η : «Μαζί στην καλοκαιρινή γιορτή»  Στη φετινή καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου, που είχε θέμα «Το Ουράνιο Τόξο και τα χρώματά του», όλα τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου μαζί με τα Νήπια χόρεψαν το τραγούδι του τέλους με κινήσεις που τους είχε διδάξει η θεατρολόγος του Δημοτικού Σχολείου. Τα Νήπια συνειδητοποίησαν ότι ανήκουν σε μία μεγαλύτερη εκπαιδευτική κοινότητα από αυτή της τάξης τους και ότι μπορούν να συνεργάζονται και να έχουν βοήθεια από τα μεγαλύτερα παιδιά. Το κλείσιμο της γιορτής ήταν θεαματικό απολαυστικό και συγκινητικό και τα παιδιά και οι γονείς πήραν το μήνυμα ότι είμαστε μια σχολική μονάδα που συνεργάζεται άψογα.

Αξιολόγηση  Εκπληρώθηκαν πλήρως ο σκοπός και οι στόχοι των δραστηριοτήτων της μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.  Τα παιδιά γνώρισαν τον καινούργιο χώρο, ένιωσαν άνεση και ασφάλεια, αποκόμισαν τις καλύτερες εμπειρίες και συναισθήματα με τη συνεργασία των παιδιών του Δημοτικού, πέτυχαν την αποβολή του φόβου και ανασφάλειας και με το αίσθημα της σιγουριάς ότι μπορούν να τα καταφέρουν, έδειξαν ανυ- πομονησία να γίνουν μαθητές του Δημοτικού, με το οποίο είχαμε εξαιρετική συνεργασία.