ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΑΓΑΠΗ.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Φιλία.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Καλωσήρθατε!!!.
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Το σώμα ως μια μηχανή.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Α’ ΕΠΑ.Λ. ΙΘΑΚΗΣ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ; Αναζητώντας τις αιτίες του κουτσομπολιού Ιθάκη Σχ. Έτος 2013 - 2014

Σαπφώ Νοταρά – Ντίνος Ηλιόπουλος στην ταινία “Να ‘τανε το 13 να ‘πεφτε σε μας” Μια ταινία της εταιρίας παραγωγής Καραγιάννης – Καρατζόπουλος, γυρισμένη το 1970, σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου

ΣΤΟΧΟΙ Γιατί οι φίλοι, οι συμμαθητές μας και οι συμπολίτες μας ασχολούνται τόσο πολύ με τις προσωπικές επιλογές των άλλων Θέλαμε να κατανοήσουμε τον βαθμό στον οποίο το καθημερινό κουτσομπολιό επηρεάζει τη ζωή μας. Θέλαμε να μάθουμε με ποιον τρόπο θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε την προσωπικότητά μας

Πότε η καθημερινή συζήτηση γίνεται κουτσομπολιό; Συζήτηση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων ονομάζεται η ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών για ένα θέμα καθώς και η ανάλυσή του. Μια πληροφορία για έναν άνθρωπο μετατρέπεται σε κουτσομπολιό όταν: 1. Αυτός που την μεταφέρει δεν γνωρίζει αν είναι 100% αληθινή 2. Δεν αναφέρεται σε κάποιο θετικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητας, του χαρακτήρα, της συμπεριφοράς ή της εμφάνισης του άλλου 3. Δεν είναι πραγματικά χρήσιμη για αυτόν που την μαθαίνει. Το κουτσομπολιό εκφράζει άμεσα την ανάγκη του ανθρώπου για κοινωνική ένταξη, επαφή και διασύνδεση. Σε μικρές κοινωνίες αποτελεί μια βασική μορφή ελέγχου του κοινωνικού ιστού. Οι πληροφορίες που μεταφέρονται από στόμα σε στόμα δεν είναι πάντοτε ψεύτικες αλλά μεγαλοποιημένες.

Γιατί κουτσομπολεύουμε; Το βασικότερο στοιχείο αποτελεί η ασυνείδητη ανάγκη του ανθρώπου να κρίνει τον εαυτό του συγκρίνοντάς τον με τους άλλους. Δημιουργούμε ομάδες τις οποίες “δένουμε” με συγκεκριμένους κανόνες συμπεριφοράς και οποιοσδήποτε τολμήσει να τους παραβεί σχολιάζεται και απομονώνεται. “κανένας δεν κουτσομπολεύει για τις κρυφές αρετές κάποιου” (Μπέρτραντ Ράσελ) Η έλλειψη ουσιαστικών ενδιαφέροντων.

Κουτσομπολιό & ΜΜΕ Είναι ανάγκη του τηλεθεατή: 1. Να ζήσει διαφορετικές και έντονες καταστάσεις από μια «απόσταση ασφαλείας». 2. Να συγκρίνει τη ζωή του με αυτή των ηρώων του. 3. Να τους «αποδώσει» τις αρνητικές πλευρές του εαυτού του σαν να πρόκειται για τον πιο στενό του φίλο! «Μα πώς φέρθηκε έτσι, είναι δυνατόν;»

Το κουτσομπολιό στο σχολείο Το σχολείο αποτελεί ένα ακόμη πεδίο δράσης του κουτσομπολιού και, μάλιστα, ιδιαίτερα έντονο! Το σχολείο δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια μικρογραφία της κοινωνίας. Σε οποιαδήποτε σχολική κοινότητα πάνω στη Γη και σε οποιαδήποτε εποχή, αντικείμενο σχολιασμού πέφτουν τόσο οι μαθητές, όσο και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές.

Σε ποιον βαθμό οι κάτοικοι της Ιθάκης επηρεάζονται από τα κουτσομπολιά; Σε μικρές κοινωνίες όπως είναι η κοινωνία της Ιθάκης, το κουτσομπολιό είναι πάγια πρακτική.

Τα κορίτσια τα επηρεάζει πιο πολύ η γνώμη τις οικογένειας τους για την συμπεριφορά τους στο σχολείο σε σχέση με τα αγόρια. Τα αγόρια επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι τα κορίτσια σε σχέση με τις φιλικές τους σχέσεις. Οι γυναίκες δείχνουν να επηρεάζονται περισσότερο σε σχέση με τους εφήβους.

Οι άντρες απάντησαν ότι τους επηρεάζει λιγότερο η οικογένεια στις φιλικές σχέσεις σε αντίθεση με τις γυναίκες που τις επηρεάζει σε πιο μεγάλο βαθμό. Τα κορίτσια επηρεάζονται περισσότερο από την οικογένεια τους από ότι τα αγόρια στο θέμα σπουδές – αγορές.

Τα κορίτσια δίνουν λιγότερη σημασία στην γνώμη των συμμαθητών τους στις προσωπικές τους σχέσεις, ενώ τα αγόρια περισσότερο. Το αντίθετο συμβαίνει για τα ενδιαφέροντά τους. Τα κορίτσια υπολογίζουν περισσότερο τη γνώμη των καθηγητών τους σε σχέση με τα αγόρια.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Βασιλόπουλος Γεράσιμος, μαθητής της Α’ τάξης ΓΕΛ Ιθάκης Λεκατσάς Διονύσης, υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Ιθάκης

Πώς να προστατευτούμε από τα σχόλια και τους ψίθυρους; “Ποτέ δεν αναρωτήθηκες για το αν οι σκέψεις σου είναι λαθεμένες. Αντί γι’ αυτό, αναρωτιόσουν τι θα πει ο γείτονάς σου” (Βίλχελμ Ράιχ) “Δεν πιστεύεις ότι ο δικός σου φίλος μπορεί να κάνει κάτι σπουδαίο. Μυστικά περιφρονείς τον εαυτό σου ακόμα και όταν – ή ιδιαίτερα όταν – κάνεις φανταχτερή επίδειξη της αξιοπρέπειάς σου. Και αφού περιφρονείς τον εαυτό σου δεν είναι δυνατόν να τρέφεις εκτίμηση για τον φίλο σου.” (Βίλχελμ Ράιχ) “Όταν υπάρχει χαμηλή αυτοεκτίμηση, υπάρχει και το πιστεύω πως «δεν είμαι αρκετά καλός». Αυτό συνήθως συνοδεύεται από αρνητικά συναισθήματα.” (Κάρολιν Μ. Μπολ) “Αν η χαμηλή αυτοεκτίμηση βασίζεται σε διαφορετικές εκφράσεις του πιστεύω ότι «δεν είμαι αρκετά καλός», τότε είναι προφανές ότι η υγιής αυτοεκτίμηση βασίζεται στο πιστεύω πως «είμαι αρκετά καλός».” (Κάρολιν Μ. Μπολ) “Αυτοεκτίμηση είναι να το να πιστεύεις χωρίς όρους ότι έχεις μεγάλη αξία και να νοιώθεις πως αγαπάς τον εαυτό σου χωρίς όρους.” (Κάρολιν Μ. Μπολ)

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Τα μεγάλα μυαλά μιλούν για ιδέες, τα μέτρια μυαλά μιλούν για γεγονότα, τα μικρά μυαλά μιλούν για ανθρώπους.

“Το Τραγούδι της Κουτσομπόλας” Τραγουδάει η Άννα Παναγιωτοπούλου Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης