Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Advertisements

Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτική Ημερίδα Σχολικών Συντονιστών TALIS Ιανουαρίου 2013.
Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας
Open Discovery Space (
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΑΙΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135.
H εισαγωγική σελίδα του δικτυακού τόπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ( Επιλέξτε «Σχολικός Επαγγελματικός.
Ένα σύνολο ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά  Σταδιακά δημιουργούν μια κοινή ορολογία, κοινές απόψεις, αξίες, στάσεις και πρακτικές  Επικοινωνούν και συνήθως.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 4 : Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στην Ελληνική Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Γεωτεχνικός Χαρακτηρισμός Θέσης Πιλοτικού Σχεδιασμού Γεφυρών Γ. Χαλούλος Γ. Μπουκοβάλας Νοέμβριος 2015 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
« ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ » A.XA ΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK ΚΥΠΡΟΥ.
Διάλεξη 1 Μακροοικονομία. Η Μακροοικονομική ασχολείται με τη συμπεριφορά και τα προβλήματα της οικονομίας σαν σύνολο. Άθροιση: από τη μικροοικονομική.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Οικονομικά Μαθηματικά Δείκτης Κερδοφορίας Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #8: Μοντέλα γένεσης των μετακινήσεων. Generation models. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Μεταβολισμός και θερμορύθμιση Φυσιολογία ΙΙ 2014.
1 ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ. 2 Συμβουλευτική για τους μαθητές Γυμνασίου ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ: Την επιλογή τύπου σχολείου.
1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σημειώσεις για το μάθημα: Επιτόκια Συμεών Καραφόλας.
3 ο 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ.
Εισαγωγή 2. Το σύστημα φωσφαγόνων αναφέρεται σε μία μικρή ομάδα ουσιών που έχουν δύο χαρακτηριστικά: 1.Διαθέτουν φωσφορική ομάδα 2.Η υδρόλυση τους αποδίδει.
Πρόγραμμα Ευέλικτης Ζώνης Δημοτικό Σχολείο Καλαμωτής Συντελεστές: Σούτης Κορνήλιος και οι μαθητές της Ε’ και Στ’ Τάξης.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕ.Λ.
Εικόνες από το Αιγαίο της 2ης χιλιετίας π.Χ.
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
Θέμα: ''Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
Ας δούμε σε ποιο ενεργειακό επίπεδο μπορείς να φτάσεις!
Γεωργική Χημεία Ενότητα 8: Χημικές αντιδράσεις, θερμοδυναμική/κινητική
Καταγραφή των κυήσεων στις οροθετικές γυναίκες της ΜΕΛ του ΠΑΓΝΗ
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ιωάννα Βορβή Σχολ. Σύμβουλος ΠΕ02 Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Οργανική Χημεία… υδρογονάνθρακες.
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Λίνος Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02
ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μέσα από τις ΤΠΕ
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΜΑΘΗΜΑ 1
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Π Ένας μαγικός αριθμός.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Συνοικία Σαλματοβρουκίου Τρελές Πατρικίες.
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Μέτρα Πρόληψης της Λύσσας
SeismoPi Γιώργος Ντοκούτσης, Θεοδόσης Μορφίδης, Στέργιος Παγωνίδης,
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) 2014
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ: Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μεθόδοι και τεχνικές για επιστημονική επιλογή του προσωπικού
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
بازسازی داده های هواشناسی
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Πρόβλημα 6. Να σχεδιάσετε τις υποθετικές γραμμές υδραυλικής και ενεργειακής κλίσης στον αγωγό του παρακάτω σχήματος. Να υποθέσετε ότι υπάρχουν τριβές κατά.
Μέτρα Πρόληψης της Λύσσας
Πειράματα με οξέα, βάσεις και άλατα σε μικροκλίμακα.
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Υδατάνθρακες Ποιοι είναι οι βασικοί ρόλοι των υδατανθράκων;
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού

Για τις καταγραφές στο Δημοτικό Ταυτότητα του Δημοτικού Συνοπτική περιγραφή του κτιρίου και του εξωτερικού χώρου, περιοχή στην οποία βρίσκεται (π.χ. μη προνομιούχα περιοχή του κέντρου της Αθήνας, περιοχή των βορείων προαστείων κλπ), ωράριο λειτουργίας και κάνετε αναφορά στο πλαίσιο της τάξης στην οποία πραγματοποιήθηκαν οι παρατηρήσεις και οι παρεμβάσεις σας (αριθμός παιδιών, αγόρια – κορίτσια, αλλόγλωσσα παιδιά) (Ενιαίο κείμενο)

Άξονας: 1. Ο χώρος ως μαθησιακό περιβάλλον (με τον τρόπο που έγινε στο Νηπιαγωγείο) Παρουσίαση στοιχείων του μαθησιακού περιβάλλοντος της Α΄ δημοτικού: υλικό αναρτημένο στους τοίχους και αν είδατε να αξιοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος, διάταξη θρανίων και θέση ή κίνηση του εκπαιδευτικού στο χώρο κατά την ώρα του μαθήματος, βιβλιοθήκη της τάξης και αν είδατε να αξιοποιείται (ενιαίο κείμενο που περιέχει περιγραφικά και ερμηνευτικά στοιχεία) Μπορείτε να εστιάσετε σε κάθε παρατήρηση σε κάποια σημεία του περιβάλλοντος και θα αξιοποιήσετε για τον σχολιασμό τους τα ερωτήματα- άξονες που αξιοποιήσατε και στο Νηπιαγωγείο για το χώρο. Αν εστιάσετε σε κάποιο σημείο μπορείτε να το περιγράψετε και να το σχολιάσετε σε δίστηλο.

Άξονας 2: 1-2 κρίσιμα συμβάντα για κάθε μέρα παρατήρησης Πριν τα κρίσιμα συμβάντα προηγείται η σύντομη περιγραφή της δραστηριότητας από την οποία αυτά προκύπτουν. Αυτό γίνεται σε ενιαίο κείμενο με σχολιασμό με βάση τα ερωτήματα: ποια η επιδίωξη; συνεργάστηκαν τα παιδιά; δούλεψαν σε ομάδες ή ατομικά; είχε δημιουργικό ή αναπαραγωγικό χαρακτήρα; είχε αξιολογικό χαρακτήρα; Υπήρχε απαίτηση ομοιόμορφου αποτελέσματος; είχε νόημα για τα παιδιά; ενεργοποίησε τη σκέψη τους; ποιο το είδος των ερωτήσεων; ποιοι οι τρόποι χειρισμού των απαντήσεων των παιδιών;…

Στη συνέχεια από τη δραστηριότητα που περιγράψατε εντοπίζετε 1 -2 κρίσιμα συμβάντα ανά ημέρα παρατήρησης Κρίσιμα συμβάντα σχετικά με διδασκαλία και μάθηση (Ποιες αντιλήψεις αντανακλούν σε σχέση με το πώς μαθαίνουν τα παιδιά;)* Μπορείτε να εστιάσετε στον ρόλο της ερώτησης στην εκπαιδευτική διαδικασία Κυρίως μας ενδιαφέρουν κρίσιμα συμβάντα που σχετίζονται με γλώσσα και μαθηματικά * Τα ερωτήματα είναι όμοια με τα αντίστοιχα για τη μάθηση στο Νηπιαγωγείο και αντλούν και από τους άξονες της παραπάνω διαφάνειας

Μπορείτε βοηθητικά να δείτε στην ιστοσελίδα www. pi-schools Μπορείτε βοηθητικά να δείτε στην ιστοσελίδα www.pi-schools.gr -> ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ Γλώσσα Α' Δημοτικού  Βιβλίο Μαθητή πρώτο τεύχος   Τετράδιο Εργασιών πρώτο τεύχος Βιβλίο Δασκάλου Μαθηματικά Α' Δημοτικού 

Επίσης δείτε τη βιβλιογραφία σχετικά με τη μάθηση την οποία έχετε ήδη μελετήσει.