Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΤΕΡΕΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
Οι εξελίξεις στην ενέργεια Η Ευρώπη μπροστά σε μεγάλες αποφάσεις
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Δρ. Γεώργιος Παπαρσένος
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Έργο «ΠΡΑΣΙΝΟ ΝΗΣΙ» Αϊ-Στράτης ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 19ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος Πικέρμι Τηλ ,
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Επιλογές Marketing & Logistics
ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
«Επιχειρώντας μέσα στην Κρίση: Στρατηγικός επενδυτής & προετοιμασία για την «Επόμενη Μέρα» Κωνσταντίνος Μπακάλμπασης Managing Partner Emerging Markets.
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ιωάννης Βαβουλές Technical Director ANEK
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
1 Μέγιστη αξιοποίηση χώρων συγκέντρωσης αποβλήτων Μεικτή διαχείριση αποβλήτων - χώροι συγκέντρωσης αποβλήτων (ΧΣΑ)‏
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Τι είναι η Επιχειρησιακή Έρευνα
Νόμος Boyle π ί ε σ η (P) ό γ κ ο ς (V) Μικρός όγκος, Μεγάλη πίεση Μεγάλος όγκος, Μικρή πίεση (θερμοκρασία σταθερή)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΥΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ «ΝΟΤΙΟΣ ΚΑΒΑΛΑ» ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Υπουργείο.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος INCOTERMS (INternational COmmercial TERMS)  Σκοπός τους είναι η παροχή ενός συνόλου διεθνών κανόνων για την ερμηνεία των συνηθέστερων.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ Ιορδάνης Παραδεισιάδης Πρόεδρος ΕΒΗΕ ΤΕΕ Λάρισας Οκτώβριος 2011.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ AΣΚΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΚΤΕΣ Ονοματεπώνυμο: Βλάχος Δημήτριος Α/Μ: Παρουσίαση Ροομέτρου Τύπου VORTEX.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
«Ενεργειακές ανάγκες του παραγωγικού τομέα»
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΝΕΕΣ ΔΙΑΤΙΜΗΣΕΙΣ από την 1η Σεπτεμβρίου 2017
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
6ο Forum Ενέργειας – Πάτρα 3-4 Φεβρουαρίου 2017
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Λογισμικό παρουσιάσεων
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Αθήνα 22 Σεπτεμβρίου 2017 Ημερίδα »Προς μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» «Οι Νέες Προκλήσεις στην Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο Ρόλος της.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΒΕΝΖΙΝΗ.
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
2nd EcoMobility Conference 22 Ιανουαρίου 2019
ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ADR
Προστασία του Περιβάλλοντος. Προστασία του Περιβάλλοντος.
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών Φυσικό Αέριο – CNG - LNG Ιωσήφ Φλωρεντίν, Δ/ντής Εταιρικής Ανάπτυξης Fernando Kalligas, Enagas Country Manager, Greece, Μέλος ΔΣ ΔΕΣΦΑ 22.01.2019 2nd Εcomobility Conference

Περιεχόμενα Επιλογές για τη χρήση ΦΑ στις μεταφορές Περιπτώσεις εφοδιαστικής αλυσίδας Σημερινή κατάσταση – Προοπτικές CNG / LNG Η περίπτωση των θαλάσσιων μεταφορών Επιχειρηματικά μοντέλα στην Ισπανία

LNG -> χαμηλή θερμοκρασία (< - 160 ⁰C) Χρήση CNG / LNG στις μεταφορές Μείωση όγκου: CNG ~250 φορές LNG ~600 φορές LNG CNG Συνθήκες: CNG -> υψηλή πίεση LNG -> χαμηλή θερμοκρασία (< - 160 ⁰C) Συνεπώς: CNG: Μικρά οχήματα ως φορτηγά LNG: Βαρέα φορτηγά

Περιπτώσεις εφοδιαστικής αλυσίδας Υγροποιητής CNG Δίκτυο Μεταφοράς Δίκτυο Διανομής Συμπιεστής Ρυθμιστής πίεσης Αγωγός αερίου Δεξαμενή σταθμού LNG LNG Δεξαμενή type C CNG

TLS Προοπτικές για την οδική μεταφορά LNG Χρόνος πλήρωσης 1 h Χρόνος πλήρωσης με θαλάσσια μεταφορά 1h.50’ Απόσταση από προβλήτα φόρτωσης 2,5 nm TLS Όγκος δεξαμενής βυτιοφόρου: 50 m3 -> ωφέλιμος ~45 m3 ισοδύναμος με ~27.000 lt πετρελαίου Κόστος υπηρεσίας: ~ 500 € (βάσει benchmarking) Εκτιμώμενος χρόνος θέσης σε λειτουργία: μέσα 2020 Παρούσα φάση: αξιολόγηση τεχνικών προσφορών

Σημερινή κατάσταση στην Ευρώπη 37 E 31 I 27 F 26 NL 13 GB 120 σταθμοί LNG σε 15 χώρες >2.500 σταθμοί CNG σε σχεδόν όλες τις χώρες Συμμετοχή βιοαερίου στο Φ.Α. καύσιμο οχημάτων 9 κατασκευαστές προτείνουν επιβατικά οχήματα CNG και αντίστοιχος αριθμός, επαγγελματικά, λεωφορεία και φορτηγά 3 κατασκευαστές προτείνουν φορτηγά LNG Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Blue Corridors 2013-18 για χρήση LNG στις μεταφορές: 100 βαρέα φορτηγά >32 εκατ. Km >115.000 γεμίσματα 1240 Ι 850 D 180 S, CZ >100 5 χώρες 50% NL 25% D, CH 15% F

To LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο Περιβαλλοντικοί περιορισμοί το 2020 Τρείς λύσεις: Πετρέλαιο χαμηλού θείου Scrubbers Χρήση LNG Το LNG: Είναι καταλληλότερο για νεότευκτα πλοία Θα κατακτήσει μέρος μόνο της αγοράς Θα αποτελέσει καύσιμο γέφυρα ως την επόμενη γενιά πλοίων Σήμερα υπάρχουν: > 100 πλοία σε λειτουργία > 100 πλοία σε παραγγελία

Συνέργειες – Η περίπτωση της Πάτρας Δορυφορικός σταθμός LNG για: Τροφοδοσία πλοίων Τροφοδοσία βυτιοφόρων (και οχημάτων) Τροφοδοσία δικτύου διανομής Οι συνέργειες θα βοηθήσουν την εξάπλωση του δικτύου διανομής LNG για χρήση στις μεταφορές TLS Bunker vessel unloading Αεριοποίηση

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας fakalligas@enagas.es j.florentin@desfa.gr