Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διοίκηση Επιχειρήσεων
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 30 Νοεμβρίου Οργάνωση Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Διοικητική των επιχειρήσεων
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις Ειρήνη Ράμφου, ΒΑ, ΜΒΑ, PhD Email: iramfou@unipi.gr Πανεπιστήμιο Πειραιώς Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης

Οργανωτικός σχεδιασμός επιχειρήσεων Πως οι επιχειρήσεις δομούνται, συντονίζουν τις δραστηριότητες τους και αναπτύσσουν τους κατάλληλους μηχανισμούς ελέγχου με στόχο την επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων. Αποφάσεις σχετικά με το: Πώς θα κατανεμηθεί η εργασία μεταξύ των μονάδων/τμημάτων της επιχείρησης; Πώς θα συντονίζονται και ελέγχονται οι στόχοι/ποσπάθειες των μονάδων/τμημάτων που δημιουργήθηκαν

Παράδειγμα δομής επιχειρήσεων

Εναλλακτικό μοντέλο οργάνωσης Ad hoc οργανωτικές ρυθμίσεις με σκοπό τη διαχείριση αποστολών (εξαγωγών) στο εξωτερικό, Δεν απαιτείται ξεχωριστή υπηρεσία ή τμήμα που να χειρίζεται τις δραστηριότητες της επιχείρησης στο εξωτερικό.

Ανάπτυξη τμήματος εξαγωγών - Export Department Model Ξεχωριστό τμήμα στην έδρα της εταιρείας στο οποίο έχει εκχωρηθεί ειδική αρμοδιότητα να διαχειρίζεται εξαγωγές προς το εξωτερικό Βρίσκεται στην χώρα της έδρας της επιχείρησης

Ανάπτυξη διεθνούς τμήματος - International Division Model Μεγαλύτερες και σημαντικότερες ευθύνες σε σχέση με το τμήμα εξαγωγών, Συνήθως βρίσκεται στο εξωτερικό κοντά στην κύρια παγκόσμια αγορά της επιχείρησης ενώ ντόπιοι εργαζόμενοι έχουν προσληφθεί και απασχολούνται σε αυτό, Προβλήματα: Οι διεθνείς δραστηριότητες γίνονται μεμονωμένα και δεν έχουν ενσωματωθεί σε άλλες λειτουργίες της επιχείρησης, δύσκολη η διαχείριση διαφορετικών τοποθεσιών

Σχέδια παγκόσμιας οργάνωσης Global Organisation Designs Βοηθούν την επιχείρηση στην κατανόηση: Της χώρας: κουλτούρα, οικονομικές, κοινωνικές συνθήκες, Του προϊόντος: καταναλωτικές απαιτήσεις, πιθανές αγορές για προϊόντα, Του πελάτη: κατανόηση των αναγκών των πελατών.

Παγκόσμια γεωγραφική δομή - Worldwide Geographic Structure Χώρες ή περιφέρειες γίνονται τα γεωγραφικά τμήματα της πολυεθνικής Κατάλληλη όταν Υπάρχουν διαφορές στα προϊόντα / υπηρεσίες στις διάφορες χώρες/ περιφέρειες, Το μέγεθος της αγοράς είναι μεγάλο, Οι στρατηγικές που ακολουθεί η επιχείρηση εστιάζουν στην τοπική προσαρμογή (ντόπιοι managers, τοπικές ανάγκες) Προβλήματα: Δύσκολος συντονισμός, επανάληψη εργασιών/λειτουργιών.

Παγκόσμια δομή προϊόντων- Worldwide Product Structure Διαίρεση της πολυεθνικής κατά μήκος των γραμμών προϊόντων όπου όλα τα τμήματα είναι υπεύθυνα για την παραγωγή και την πώληση των προϊόντων τους σε όλο τον κόσμο, Κατάλληλο για τις στρατηγικές που δίνουν έμφαση σε παγκόσμια προϊόντα και τον εξορθολογισμό, Προβλήματα: διπλές λειτουργίες και ανθρώπινοι πόροι

Worldwide Product Structure

Δομή μήτρας - Matrix Structure Μείγμα των παραδοσιακών ιεραρχικών δομών, που εστιάζουν στο προϊόν και τη γεωγραφική κάλυψη, όπου και τα δύο τμήματα έχουν ίση εξουσία, Κατάλληλο για επιχειρήσεις που επιδιώκουν τοπικές και παγκόσμιες στρατηγικές ταυτόχρονα, Οι γεωγραφικές διαιρέσεις εστιάζουν στην εθνική ανταπόκριση, Τα τμήματα βάσει προϊόντος επικεντρώνονται στην παγκόσμια αποτελεσματικότητα, Λειτουργεί καλά, όταν υπάρχουν ίσες απαιτήσεις για τοπική προσαρμογή και τυποποίηση των προϊόντων με οικονομίες της κλίμακας, Πολύ δύσκολο να διαχειριστεί.

Matrix Structure

Διεθνές δίκτυο - Transnational Network Συνδυάζει υπομονάδες βάσει της λειτουργίας, του προϊόντος και της γεωγραφικής κάλυψης, Δεν έχει καμία βασική μορφή, συμμετρία ή την ισορροπία Υπάρχει ανεξαρτησία μεταξύ φυσικών και ανθρώπινων στοιχείων του ενεργητικού, Η εξουσία είναι αποκεντρωμένη Οι ντόπιοι managers έχουν επιχειρηματική ελευθερία.

Philips

Ποια είναι η κατάλληλη δομή; Δεν υπάρχει μια βέλτιστη δομή, Η επιλογή εξαρτάται από την στρατηγική της επιχείρησης.