Επιχειρηματικό σχέδιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Advertisements

ΕπιχειρησιακΟ Σχεδιο (Business Plan)
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης.
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ιδέες για το παρόν και το μέλλον
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
Πρόταση μιας στρατηγικής
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρηματικό σχέδιο Επωνυμία εταιρείας Επιχειρηματικό σχέδιο

Δήλωση αποστολής Διατυπώστε με σαφήνεια την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε λέξεις που θα κατευθύνουν την ανάπτυξη της εταιρείας σας, αλλά να είστε όσο το δυνατόν πιο περιεκτικοί.

Η ομάδα Αναφέρετε ονομαστικά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τα κυριότερα στελέχη. Συμπεριλάβετε τα προηγούμενα επιτεύγματα για να δείξετε ότι πρόκειται για ανθρώπους με ιστορικό επιτυχιών. Συνοψίστε τον αριθμό των ετών εμπειρίας σε αυτό το πεδίο.

Σύνοψη αγοράς Συνοψίστε την αγορά σας στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Αναφέρετε τις αλλαγές στο μερίδιο αγοράς, την ηγεσία, τους παίκτες, τις μεταβολές της αγοράς, το κόστος, την τιμολόγηση ή τον ανταγωνισμό που παρέχουν την ευκαιρία για την επιτυχία της εταιρείας σας.

Ευκαιρίες Προσδιορίστε τα προβλήματα και τις ευκαιρίες. Αναφέρετε τα προβλήματα των καταναλωτών και καθορίστε τη φύση των ευκαιριών προϊόντων/υπηρεσιών που δημιουργούνται από τα προβλήματα αυτά.

Επιχειρηματική σύλληψη Συνοψίστε την κύρια τεχνολογία, σύλληψη ή στρατηγική στην οποία βασίζεται η επιχείρησή σας.

Ανταγωνισμός Συνοψίστε τον ανταγωνισμό. Περιγράψτε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας.

Στόχοι Αναφέρετε τους πενταετείς στόχους. Αναφέρετε συγκεκριμένους, μετρήσιμους στόχους για την επίτευξη των πενταετών στόχων σας. Αναφέρετε τους στόχους μεριδίου αγοράς. Αναφέρετε τους στόχους εσόδων/κερδοφορίας.

Οικονομικό σχέδιο Περιγράψτε ένα οικονομικό σχέδιο υψηλού επιπέδου που καθορίζει το οικονομικό μοντέλο και τις υποθέσεις τιμολόγησής σας. Αυτό το σχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει τις προσδοκώμενες ετήσιες πωλήσεις και κέρδη για τα επόμενα τρία έτη. Χρησιμοποιήστε αρκετές διαφάνειες για να καλύψετε αυτό το υλικό κατάλληλα.

Απαιτήσεις πόρων Αναφέρετε τις απαιτήσεις για τους παρακάτω πόρους: Προσωπικό Τεχνολογία Οικονομικά Διανομή Προώθηση Προϊόντα Υπηρεσίες

Κίνδυνοι και ανταμοιβές Συνοψίστε τους κινδύνους του προτεινόμενου εγχειρήματος και πώς θα αντιμετωπιστούν. Εκτιμήστε τις αναμενόμενες ανταμοιβές, ιδιαίτερα αν αναζητάτε χρηματοδότηση.

Κύρια ζητήματα Βραχυπρόθεσμα Μακροπρόθεσμα Προσδιορίστε τις κύριες αποφάσεις και ζητήματα που απαιτούν επίλυση άμεσα ή σύντομα. Δηλώστε τις συνέπειες της αναβολής των αποφάσεων. Μακροπρόθεσμα Προσδιορίστε τα ζητήματα που απαιτούν επίλυση στο μακροπρόθεσμο μέλλον. Εάν αναζητάτε χρηματοδότηση, αναφέρετε συγκεκριμένα τυχόν ζητήματα που απαιτούν οικονομικούς πόρους για την επίλυσή τους.