2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τμημα αγγλικησ γλωσσασ και φιλολογιασ
Advertisements

SWOT ANALYSIS.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Αναλύονται : 1.Το εξωτερικό μακρό - περιβάλλον. 2.Τα στοιχεία του εξωτερικού μικρο - περιβάλλοντος. 3.Η κατάταξη των ανταγωνιστών.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Κωνσταντία Μηλίδη Ειδικός Παιδαγωγός για παιδιά με αυτισμό Western Autistic School Μελβούρνη Αξιολόγηση του προφίλ ενός μαθητή που.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
Η Γνωστική εξελικτική θεωρία του Jean Piaget
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ρ. ΚΑΛΟΥΡΗ
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Στρατηγική Επιχειρήσεων
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’

Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
"Fresh Ideas and Resources in
Anti-bullying Campaign
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Διοίκηση επιχειρήσεων
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Συγκριτική Αξιολόγηση των Δ.Ε.Υ.Α.
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
Επιστροφή από την εφορία!!!
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ <HAPPY SCHOOL - Positive Education for well-being and life-skills development.> Ζωγράφος Ιωάννης Φυσικός Παπαθεοδοσίου Καλλιόπη Βιολόγος ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018

Το πρόγραμμα με τίτλο <HAPPY SCHOOL - Positive Education for well-being and life-skills development> είχε ως σκοπό την εισαγωγή στις βασικές αρχές της θετικής ψυχολογίας στην οποία στηρίζεται η θετική εκπαίδευση. Η θετική ψυχολογία και η θετική εκπαίδευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες έννοιες. Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε στις θεωρίες αλλά και τις τεχνικές της θετικής εκπαίδευσης.

Η πρώτη θεωρία είναι η βιο-οικολογική θεωρία κατά Urie Bronfenbrenner (Bronfenbrenner ecological system theory)

Δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι το αναπτυσσόμενο άτομο είναι ενταγμένο σε μία σειρά από περιβαλλοντικά συστήματα τα οποία αλληλεπιδρούν μεταξύ τους καθώς και με το ίδιο το άτομο, με αποτέλεσμα να επιδρούν στην ανάπτυξή του. Στη εκπαιδευτική διαδικασία λοιπόν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο το άτομο αλλά και το περιβάλλον του.

Έπειτα ασχοληθήκαμε με την ανάλυση SWOT Κατά την ανάλυση SWOT μελετήσαμε τα δυνατά (Strengths) και αδύνατα (Weaknesses) σημεία μας ως εκπαιδευτικοί, καθώς και οι ευκαιρίες (Opportunities) και οι απειλές (Threats) που υπάρχουν.

Τα δυνατά και αδύνατα σημεία αφορούν το εσωτερικό περιβάλλον αφορούν δηλαδή τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά του ατόμου ή του οργανισμού Αντιθέτως οι ευκαιρίες και οι απειλές αντανακλούν μεταβλητές του εξωτερικού περιβάλλοντος. Σκοπός της μεθόδου είναι ο εκπαιδευτικός και ο μαθητής να βελτιώσει τις αδυναμίες του εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες του. Επιπλέον να αναγνωρίσει ποιες είναι οι ευκαιρίες που παρέχονται από το εξωτερικό περιβάλλον και να τις χρησιμοποιήσει κατάλληλα για να εξωραΐσει τις απειλές.

Μια άλλη μέθοδος που εφαρμόστηκε ήταν το Matrix Eisenhower, το οποίο είναι επίσης γνωστό ως Matrix Urgent-Important

Σκοπός της μεθόδου αυτής είναι να βοηθά να δοθεί προτεραιότητα στα καθήκοντά ενός ατόμου με βάση την αναγκαιότητα και τη σημασία τους. Επιτρέπει επίσης να προσδιοριστούν τα καθήκοντα που πρέπει είτε να μεταβιβαστούν είτε να τα μην υλοποιηθούν.

Μια ακόμη μέθοδος την οποία διδαχτήκαμε αλλά και πραγματοποιήσαμε ήταν το Cadáver exquisito Μια ομάδα ανθρώπων που γράφουν ή σχεδιάζουν μια σύνθεση σε σειρά. Κάθε άτομο μπορεί να δει μόνο το τέλος του τι έγραψε ο προηγούμενος παίκτης. Κάθε μέλος της ομάδας ξεκίνησε και σχεδίασε στην κορυφή ενός φύλου χαρτιού μία εικόνα. Στη συνέχεια το επόμενο μέλος της ομάδας σχεδιάζει ένα δικό του σχέδιο βλέποντας μόνο ότι έχει σχεδιάσει ο προηγούμενος και αυτό συνεχίζεται για όλα τα μέλη μέχρι το χαρτί να καταλήξει σε αυτόν που έκανε το πρώτο σκίτσο στο χαρτί. Τότε ο τελευταίος βάζει ένα τίτλο στο τελικό έργο. Η όλη διαδικασία είναι πολύ σημαντική γιατί ενθαρρύνει τους μαθητές να συνεργαστούν και να παράγουν ένα καλό αποτέλεσμα.

Έπειτα το πρόγραμμα εστιάστηκε στα συναισθήματα. Έγινε αναφορά στα γνωστικά, φυσιολογικά και τα στοιχεία συμπεριφοράς των συναισθημάτων. Εκπαιδευτήκαμε στην αναγνώριση των συναισθημάτων Οι εκπαιδευτικοί λειτουργούν ως μεταφραστές των συναισθημάτων και των σκέψεων των μαθητών. Για το λόγο αυτό οι εκπαιδευτικοί αρχίζουν να κατανοούν τη σημασία της συγκέντρωσης ( mindfulness).

Το πρόγραμμα εστίασε στις δεξιότητες της ζωής, ποιες είναι και πόσο σημαντικές είναι για το άτομο. Στην κορυφή όλων είναι η αυτογνωσία.

<The Perma model of well-being> το οποίο περιλαμβάνει τα θετικά συναισθήματα, τις σχέσεις, την εκπλήρωση, την προσήλωση και τέλος τη σημασία.