Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 3.
Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω
« Ηλεκτρονικό Εργαστήριο Φυσικής » Συνέδριο ACSTAC Μάρτιος 2011 Αναστασίου Χρίστος, Βασδέκης Μιχάλης, Μακεδών Νίκος, Σεϊτάνη Μαριάννα, Τσάμη Λυδία Επιβλέποντες.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Διδακτικά σενάρια.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
Ανακεφαλαίωση προηγούμενου μαθήματος
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Ενότητα 3: Χρήση Εργαλείων Έκφρασης& Δημιουργίας
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΘΩΝ
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Διδακτική Πληροφορικής
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Πληροφορική - εισαγωγή ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄ ΩΡΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 120 (Θ: 45 – Ε: 75) 5 ώρες / βδομάδα = εργαστήριο Η/Υ.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Διερεύνηση του 2ου νόμου του Newton
Κάθε ένα από τα αντικείμενα λέγεται στοιχείο του πίνακα.
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Γ6.5 Εισαγωγή, Επεξεργασία και Διαγραφή εγγραφών σε πίνακα
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες ) Βάσεις Δεδομένων 27/4/2019 Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες ) Ο Δάσκαλος

27/4/2019 Ενότητα Γ6.14 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα, θα παρουσιάσει και θα συζητήσει τους στόχους του σημερινού μαθήματος (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για ενημέρωση και εμπέδωση των στόχων, συνεργαζόμενοι με τον δάσκαλο (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι (1’) Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μάθημα 23 (Προηγούμενο) 27/4/2019 Να δημιουργούμε και να διαγράφουμε σχέσεις μεταξύ δύο πινάκων. Να καταχωρούμε εγγραφές στο δεύτερο συσχετιζόμενο πίνακα. Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μάθημα 24 (Σημερινό) 27/4/2019 Στόχοι Μάθημα 24 (Σημερινό) Να δημιουργούμε ερωτήματα από δύο συσχετιζόμενους πίνακες. Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) 27/4/2019 Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) Ο Δάσκαλος

27/4/2019 Ο Δάσκαλος

27/4/2019 Ο Δάσκαλος

Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις ατομικά και σε συνεργασία με τον Δάσκαλο. (Φύλλα Εργασίας σελ (113-115) ασκήσεις (1-27)(25’) 27/4/2019 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 115-116 ) 27/4/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 115-116 ) Άσκηση 35,36 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 139-141) 27/4/2019 Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 139-141) Ο Δάσκαλος