Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΚΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ « ΜΑΪΣΤΩΡ » Δάφνη Χρονάκη 13η Εφορεία Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Ιστορία της Βυζαντινής Αρχιτεκτονικής (4ος – 15ος αι.)
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Αρχιτεκτονική:
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
διαπιστώσεις μαθήματος.
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Διδακτική της Πληροφορικής
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε.  ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ (κωδ. 306)  Χειμερινό εξάμηνο 2018 – 2019 1ο ΜΑΘΗΜΑ Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη

Σκοπός και Στόχος του μαθήματος Η θεωρητική και πρακτική προσέγγιση των μεθόδων αποτυπώσεως κτιρίων και της σχεδιαστικής απεικόνισής τους. Η εξοικείωση με τις διαδικασίες και τις πρακτικές μετρήσεων και ελέγχων των κτιρίων, και της σχεδιαστικής αναπαραστάσεως των κατασκευών.

Σκοπός και Στόχος του μαθήματος Η μορφολογική τυπολογική κατασκευαστική διερεύνηση ενός μνημείου ή ενός παραδοσιακού κτίσματος, η οποία αποτελεί τη βάση και την αφετηρία για την ολοκλήρωση του αρχιτεκτονικού έργου.

Σκοπός και Στόχος του μαθήματος Προκειμένου για ιστορικά κτίρια, συμπεριλαμβάνεται και η κατανόηση της αναγκαιότητας του ρόλου των αποτυπώσεων για την τεκμηρίωση, την αποκατάσταση και τον ανασχεδιασμό των κτισμάτων της Παραδοσιακής Αρχιτεκτονικής.

Σκοπός και Στόχος του μαθήματος Η εξοικείωση με τον εντοπισμό των μνημείων μέσω οδοιπορικών επισκέψεων, συλλογής πληροφοριών από προφορικές και γραπτές μαρτυρίες, άντλησης στοιχείων από την υπάρχουσα βιβλιογραφία, την αναγνώριση, την αποτύπωση και τη σχεδίασή τους.

Σκοπός και Στόχος του μαθήματος Η καταγραφή και η αποτύπωση ενός μνημείου της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής δεν είναι αυτοσκοπός, ούτε γίνεται για λόγους αποκλειστικώς αρχειακούς, αλλά κυρίως για να αποκτήσουν οι σπουδαστές εμπειρίες από την κλίμακα αυτών των κατασκευών, να διδαχθούν την ορθή αποτίμηση του χώρου και να κατανοήσουν το πνεύμα και το ύφος που επικρατούσε κατά την εποχή της ανεγέρσεως.

Σκοπός και Στόχος του μαθήματος Η συγκέντρωση υλικού από τα σωζόμενα μνημεία της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, το οποίο θα αποτελέσει για τους ερευνητές τη βάση για διεξαγωγή συγκριτικής έρευνας, παρατηρήσεων και διατύπωσης συμπερασμάτων που θα διαφωτίσουν το πρόβλημα καταγωγής των τύπων και των μορφών από τους αντίστοιχους της αρχαιότητας, της παλαιοχριστιανικής, της βυζαντινής και της μεταβυζαντινής εποχής.

Περιγραφή μαθήματος Η αρχιτεκτονική αποτύπωση είναι μία έρευνα ιδιαιτέρως σύνθετη, που απαιτεί μεθόδευση και συστηματική ακρίβεια.

Περιγραφή μαθήματος Στο πλαίσιο μιας αποτύπωσης: Συγκέντρωση στοιχείων για το υπό εξέταση κτίριο Φωτογραφικές απεικονίσεις, εσωτερικές και εξωτερικές Μεθοδολογία λήψης μετρήσεων Σχεδιαστική απεικόνιση του τεκμηριωμένου υλικού σε κατόψεις, όψεις, τομές, αξονομετρικά, σχέδια λεπτομερειών, με την επιλογή των κατάλληλων κλιμάκων σχεδίασης, με τρόπο ώστε να παρουσιασθούν όλα τα κατασκευαστικά, τυπολογικά και μορφολογικά στοιχεία του κτιρίου