Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Σιακκαγιαννη Φωτεινη ΑΕΜ 696
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Creativity, innovation and change...in class.
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Προφίλ Facebook.
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
Η φοίτηση στο ….
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Social Media Networks.
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες / Αγαπητοί κύριοι,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2 Μαθήτριες Ιωάννα Κορέλα Φένια Παραρά Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός Φιλιππούσης Γεώργιος

Γεια σας είμαι η Άννα και έχω πολλές απορίες σχετικά με την ασφάλεια του διαδικτύου

Tι πρέπει να προσέχω όταν βρίσκομαι στο διαδίκτυο ; Χμ… δύσκολη ερώτηση . Η ερώτησή σου έχει πολλές απαντήσεις

Για να σου απαντήσω θα σου πω μία ιστορία που έζησα Ακούγεται ωραίο !

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτή η ιστορία είναι αληθινή οπότε πρέπει να προσέχετε σε πoια sites μπαίνετε και να μην καταγράφετε τη προσωπική σας ταυτότητα!

Ήταν μια κοπέλα που λεγόταν Μαρίνα Ήταν μια κοπέλα που λεγόταν Μαρίνα. Ήταν 17 χρονών και στο σχολείο της δεν είχε πληροφορηθεί για την ασφάλεια του διαδικτύου.

Ουάου. Κέρδισα ένα τηλέφωνο σε έναν διαδικτυακό διαγωνισμό Ουάου ! Κέρδισα ένα τηλέφωνο σε έναν διαδικτυακό διαγωνισμό ! Ας πατήσω για να δω ποιο μοντέλο κέρδισα !

Όταν λοιπόν , μπήκε στην ιστοσελίδα , για να δει ποιο μοντέλο κέρδισε , είδε ένα μήνυμα που έλεγε :

Το τηλέφωνό σας απέκτησε έναν ιό και για να τον αφαιρέσετε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο ! στείλτε SMS στον αριθμό : **********

Εκείνη δεν ήθελε να μιλήσει στους γονείς της , οπότε χωρίς να ξέρει τι πρέπει να κάνει , έστειλε το SMS στον υπεύθυνο του διαδικτυακού διαγωνισμού ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΑ SMS ΠΟΥ ΑΝΤΑΛΑΞΑΝ Έχω πολύ αγωνία !

Στείλε μου τους κωδικούς σου και το email σου. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Πώς σε λένε ; Μαρίνα Μαυρομάτη Τι έγινε ; Κόλλησε το κινητό μου έναν ιό Ααα… συνηθισμένο. Στείλε μου τους κωδικούς σου και το email σου. Γιατί; Για να σου φτιάξω το τηλέφωνο οκ

Τελικά του το έστειλε; Ναι και μετά εκείνος την ντρόπιαζε στα social media και της κατέστρεψε το τηλέφωνο και της διέγραψε όλα τα αρχεία της

Για αυτό δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι αγνώστους