Διατύπωση και αποσαφήνιση του ερευνητικού θέματος Δρ. Λουκία Ευριπίδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Συνέντευξη με νήπια.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Που και πως ψάχνουμε.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Επιλογή κατάλληλης μεθόδου στην ποιοτική έρευνα
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διατύπωση και αποσαφήνιση του ερευνητικού θέματος Δρ. Λουκία Ευριπίδου

Διατύπωση και αποσαφήνιση του ερευνητικού θέματος Τα σημαντικά βήματα Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών ενός καλού ερευνητικού θέματος Δημιουργία ιδεών που σας βοηθούν να επιλέξετε ένα κατάλληλο θέμα Μετατρέποντας τις ιδέες σε σαφή ερευνητικά ερωτήματα και στόχους Γράφοντας την ερευνητική σας πρόταση

Χαρακτηριστικά ενός καλού ερευνητικού θέματος (1) Δυνατότητα: είναι εφικτό; Είστε συναρπασμένοι από το θέμα; Έχετε τις απαραίτητες ερευνητικές δεξιότητες; Μπορείτε να ολοκληρώσετε το έργο στο διαθέσιμο χρόνο; Θα συνεχίσει η έρευνα όταν τελειώσετε; Έχετε επαρκείς οικονομικούς και άλλους πόρους; Θα μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα δεδομένα;

Χαρακτηριστικά ενός καλού ερευνητικού θέματος (2) Καταλληλότητα: αξίζει τον κόπο; Θα εκπληρωθούν τα απαιτούμενα πρότυπα; Το θέμα περιέχει θέματα με σαφή σύνδεση με τη θεωρία; Αναφέρονται σαφώς τα ερωτήματα και οι στόχοι της έρευνας; Η προτεινόμενη έρευνα θα προσφέρει νέες ιδέες στο θέμα; Είναι πιθανόν τα ευρήματα να είναι συμμετρικά; Το ερευνητικό θέμα ταιριάζει με τους στόχους της σταδιοδρομίας σας;

Χαρακτηριστικά ενός καλού ερευνητικού θέματος (3) Και - (αν υπάρχει) Το θέμα σχετίζεται σαφώς με μια ιδέα σου δόθηκε - ενδεχομένως από τον οργανισμό σου;

Δημιουργία ερευνητικών ιδεών Χρήσιμες τεχνικές Ορθολογιστική σκέψη Δημιουργική σκέψη Αναζήτηση στη βιβλιογραφία Αναζήτηση από το μαζικά μέσα ενημέρωσης Καταιγισμός ιδεών (Brainstorming) Εξερευνώντας προηγούμενα έργα Συζήτηση Δέντρο Ενδιαφέροντος

Ορθολογιστική σκέψη Εξετάζοντας τα δικά σας πλεονεκτήματα και ενδιαφέροντα Κοιτάζοντας τους προηγούμενους τίτλους έργων Συζήτηση Αναζήτηση στη βιβλιογραφία Αναζήτηση από το μαζικά μέσα ενημέρωσης

Δημιουργική σκέψη Κρατώντας ένα σημειωματάριο ιδεών Εξερευνώντας προσωπικές προτιμήσεις χρησιμοποιώντας προηγούμενα έργα Δέντρο Ενδιαφέροντος καταιγισμός ιδεών

Ορθολογική σκέψη και δημιουργική σκέψη Αυτές οι τεχνικές θα δημιουργήσουν πιθανό ένα από τα δύο αποτελέσματα: –Μία ή περισσότερες πιθανές ιδέες έργων που μπορεί να αναλάβετε. –Απόλυτος πανικός, διότι τίποτα στο οποίο σας ενδιαφέρει ή που φαίνεται κατάλληλο σας έρχεται στο μυαλό σας.

Εξετάζοντας τα δικά μας πλεονεκτήματα και ενδιαφέροντα Έχοντας κάποια ακαδημαϊκή γνώση Κοιτάξτε εκείνες τις εργασίες για τις οποίες έχετε λάβει καλή βαθμολογία. Μπορείτε, ως μέρος της ανάγνωσής σας, να είστε σε θέση να εστιάσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια στο είδος των ιδεών για τις οποίες θέλετε να διεξάγετε την έρευνά σας Υπάρχει ανάγκη να σκεφτείτε το μέλλον σας

Διατριβές. Ερευνητικές εργασίες. – Έλεγχος του πανεπιστημιακού σας καταλόγου των προηγούμενων τίτλων έργου για οτιδήποτε συλλαμβάνει τη φαντασία σας –‘ Έλεγχος πραγματικών ερευνητικών έργων. Πρέπει να προσέχετε. Το γεγονός ότι ένα έργο βρίσκεται στη βιβλιοθήκη σας δεν εγγυάται την ποιότητα των επιχειρημάτων και των παρατηρήσεων που περιέχει Κοιτάζοντας τους τίτλους προηγούμενων εργασιών

Συζήτηση Συνάδελφοι, φίλοι, καθηγητές πανεπιστημίων, επαγγελματίες και επαγγελματικές ομάδες

Αναζήτηση στη βιβλιογραφία Ως μέρος των συζητήσεών σας, μπορεί επίσης να προταθεί σχετική βιβλιογραφία. Οι Sharp et al, (2002) συζητούν τους τύπους βιβλιογραφίας που είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι για τη δημιουργία ερευνητικών ιδεών. Αυτά περιλαμβάνουν: –Άρθρα σε ακαδημαϊκά και επαγγελματικά περιοδικά. –Αναφορές (Report); –Βιβλία.

Κρατώντας ένα σημειωματάριο ιδεών Μία από τις πιο δημιουργικές τεχνικές που χρησιμοποιούμε όλοι είναι να κρατήσουμε ένα σημειωματάριο ιδεών. Όλα αυτά απαιτούν απλώς να σημειώσετε οποιεσδήποτε ενδιαφέρουσες ερευνητικές ιδέες, όπως τις σκέφτεστε, και, εξίσου σημαντικό, αυτό που προκάλεσε τη σκέψη σας. Στη συνέχεια μπορείτε να ακολουθήσετε την ιδέα χρησιμοποιώντας πιο ορθολογική τεχνική σκέψης αργότερα.

Εξερευνώντας προσωπικές προτιμήσεις χρησιμοποιώντας προηγούμενα ερευνητικά έργα (1) 1.Επιλέξτε έξι έργα που σας αρέσουν 2.Για κάθε ένα από αυτά τα έξι έργα, σημειώστε τις πρώτες σκέψεις σας απαντώντας σε τρεις ερωτήσεις (αν οι απαντήσεις για διαφορετικά έργα είναι τα ίδια δεν έχει σημασία). – Τι σας ενδιαφέρει σχετικά με αυτό το έργο; – Τι είναι καλό για αυτό το έργο; – Γιατί είναι καλό το έργο;

Εξερευνώντας προσωπικές προτιμήσεις χρησιμοποιώντας προηγούμενα ερευνητικά έργα (2) 3.Επιλέξτε τρία έργα που δεν σας αρέσουν. 4.Για καθένα από αυτά τα τρία έργα που δεν σας αρέσει. – Τι δεν σας αρέσει στο έργο; – Τι είναι κακό για το έργο; – Γιατί είναι το έργο κακό;

Εξερευνώντας προσωπικές προτιμήσεις χρησιμοποιώντας προηγούμενα ερευνητικά έργα (1) 3.Επιλέξτε τρία έργα που δεν σας αρέσουν. 4.Για καθένα από αυτά τα τρία έργα που δεν σας αρέσει. – Τι δεν σας αρέσει στο έργο; – Τι είναι κακό για το έργο; – Γιατί είναι το έργο κακό;

Εξερευνώντας προσωπικές προτιμήσεις χρησιμοποιώντας προηγούμενα ερευνητικά έργα (2) 3.Επιλέξτε τρία έργα που δεν σας αρέσουν. 4.Για καθένα από αυτά τα τρία έργα που δεν σας αρέσει. – Τι δεν σας αρέσει στο έργο; – Τι είναι κακό για το έργο; – Γιατί είναι το έργο κακό;

Δέντρο Ενδιαφέροντος Αρχίζετε με μια ευρεία έννοια από την οποία δημιουργείτε περισσότερα (συνήθως πιο συγκεκριμένα) θέματα. Κάθε ένα από αυτά τα θέματα αποτελεί έναν ξεχωριστό κλάδο από τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε περαιτέρω, πιο λεπτομερείς υποκαταστήματα. Καθώς συνεχίζετε τις υποκατηγορίες, δημιουργούνται και καταγράφονται περισσότερες ιδέες. Αυτά μπορούν στη συνέχεια να εξεταστούν και ένας αριθμός επιλεγμένος και συνδυασμένος για να παρέχει μια ερευνητική ιδέα

Καταιγισμός Ιδεών Καθορίστε το πρόβλημά σας - δηλαδή, τα είδη ιδεών που σας ενδιαφέρει - όσο το δυνατόν ακριβέστερα. Ζητήστε προτάσεις σχετικά με το πρόβλημα Καταγράψτε όλες τις προτάσεις, τηρώντας τους ακόλουθους κανόνες:\ – Καμία πρόταση δεν πρέπει να επικριθεί ή να αξιολογηθεί με οποιονδήποτε τρόπο πριν ληφθούν υπόψη όλες οι ιδέες. – Όλες οι προτάσεις, όσο άγριες, πρέπει να καταγράφονται και να λαμβάνονται υπόψη –Πρέπει να καταγράφονται όσο το δυνατόν περισσότερες προτάσεις. Αναθεωρήστε όλες τις προτάσεις και εξερευνήστε τι σημαίνει καθένας. Αναλύστε τον κατάλογο των προτάσεων και αποφασίστε ποια έκκληση απευθυνθείτε σε εσάς ως ερευνητικές ιδέες γιατί.

Διευρύνετε τις ερευνητικές ιδέες Χρησιμοποιώντας την Delphi Technique Διεξαγωγή προκαταρκτικής μελέτης Να δοκιμάζετε συνεχώς τις ιδέες σας Ενσωμάτωση ιδεών Διευρύνετε τα θέματα που σας δόθηκαν από τον οργανισμό σας

Delphi Technique Αυτό συνεπάγεται τη χρήση μιας ομάδας ατόμων που είτε συμμετέχουν είτε ενδιαφέρονται για την ερευνητική ιδέα για να δημιουργήσουν και να επιλέξουν μια πιο συγκεκριμένη ερευνητική ιδέα. Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική χρειάζεστε: 1.Να ενημερωθούν τα μέλη της ομάδας για την ερευνητική ιδέα. 2.Να ενθαρρύνετε τα μέλη της ομάδας να ζητήσουν διευκρινίσεις και περισσότερες πληροφορίες κατά περίπτωση στο τέλος της ενημέρωσης 3.Να ζητηθεί από κάθε μέλος της ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του δημιουργού των ερευνητικών ιδεών, με βάση την ιδέα που έχει περιγραφεί (αιτιολόγηση) 4.Να συλλεχθούν οι ερευνητικές ιδέες σε μη επεξεργασμένη και μη κατανεμημένη μορφή και να διανεμειθούν σε όλα τα μέλη της ομάδας.

Delphi Technique Ένας δεύτερος κύκλος της διαδικασίας (βήματα 2 έως 4) στην οποία σχολιάζονται οι ερευνητικές ιδέες και αναθεωρείται η συνεισφορά τους υπό το πρίσμα των όσων είπαν οι άλλοι. Επαναληπτικοί κύκλοι της διαδικασίας έως ότου επιτευχθεί συναίνεση. Αυτά είτε ακολουθούν παρόμοιο μοτίβο (βήματα 2 έως 4) είτε χρησιμοποιούν τη συζήτηση. Ψηφοφορία ή κάποια άλλη μέθοδο.

Ερευνητικά Ερωτήματά Γράψτε τις ερωτήσεις έρευνας που είναι –Σύμφωνα με τα αναμενόμενα πρότυπα –Είναι σε θέση να παράγει σαφή συμπεράσματα –Στο σωστό επίπεδο (όχι πολύ δύσκολο) Όχι πολύ περιγραφικά Χρησιμοποιήστε το ‘Goldilocks Test’

‘Goldilocks Test Οι Clough και Nutbrown χρησιμοποιούν αυτό που αποκαλούν το τεστ Goldilocks για να αποφασίσουν εάν τα ερευνητικά ερωτήματα είναι είτε πάρα πολύ μεγάλα ή πολύ μικρά ή πολύ ‘καυτά’ ή ακριβώς σωστά Τα υπερβολικά μεγάλα χρειάζονται σημαντική χρηματοδότηση Τα πολύ μικρά είναι πιθανό να είναι ανεπαρκής ουσία Τα πολύ καυτά ίσως επειδή μπορεί να προκληθούν ευαισθησίες ως αποτέλεσμα της έρευνας. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο χρονοδιάγραμμα της έρευνας ή σε πολλούς άλλους λόγους που μπορεί να διαταράξουν τους βασικούς ανθρώπους που έχουν κάποιο ρόλο να διαδραματίσουν. Ακριβώς σωστοί στόχοι είναι αυτοί που έχουν δίκιο για έρευνα αυτή τη στιγμή από αυτή την έρευνα σε αυτό το πλαίσιο

Μετατροπή ιδεών σε ερευνητικά έργα (1) Παραδείγματα ερευνητικών ιδεών και τα ερευνητικά τους ερωτήματα τους Ερευνητική ιδέαΓενική ερευνητική ερώτηση Διαφήμιση και η τιμή της μετοχής Πώς μια τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία που αποσκοπεί στην ενίσχυση της εικόνας της εταιρείας επηρεάζει την τιμή της μετοχής της; Προσλήψεις εργασίας μέσω Διαδικτύου Πόσο αποτελεσματική είναι η πρόσληψη νέου προσωπικού μέσω διαδικτύου σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους;

Μετατροπή ιδεών σε ερευνητικά έργα (2) Χρήσιμες τεχνικές Ξεκινήστε με μια γενική ερώτηση εστίασης Συζητήστε περιοχές ενδιαφέροντος με τον καθηγητή σας

Μετατροπή ιδεών σε ερευνητικά έργα (3) Γράφοντας σαφείς ερευνητικούς στόχους Ελέγξτε τους στόχους που αναφέρονται στις οδηγίες για την εργασία σας Χρησιμοποιήστε μια γενική ερώτηση εστίασης για να επιτύχετε συγκεκριμένους στόχους

Μετατροπή ιδεών σε ερευνητικά έργα (4) Συμπεριλάβετε προσωπικούς στόχους SMART Specific -Συγκεκριμένα: Τι ακριβώς επιθυμείτε να επιτύχετε από την πραγματοποίηση της έρευνας; Measurable – Μετρήσιμοι: Ποια μέτρα θα χρησιμοποιήσετε για να διαπιστώσετε εάν έχετε επιτύχει τους στόχους σας (εξασφάλισε μια πρώτη θέση εργασίας σε επίπεδο καριέρας στο σχεδιασμό λογισμικού) Achievable - Επιτεύξιμοι: Είναι οι στόχοι που έχετε ορίσει για εσάς εφικτό, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους πιθανούς περιορισμούς; Realistic –Ρεαλιστικοί: Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις άλλες απαιτήσεις του χρόνου σας, θα έχετε το χρόνο και την ενέργεια για να ολοκληρώσετε την έρευνα εγκαίρως; Timely - Εγκαίρως: Θα έχετε χρόνο για να πετύχετε όλους τους στόχους σας;

Η σημασία της Θεωρίας Ζητώντας απόψεις και συλλογή γεγονότων - ερωτήσεις «τι» (περιγραφική έρευνα) Χρησιμοποιώντας ερωτήσεις που ξεπερνούν την περιγραφή και απαιτούν ανάλυση - ερωτήσεις «γιατί» - Phillips και Pugh (2005) Ωστε να: –Εξηγήστε τα φαινόμενα Αναλύστε τις σχέσεις –Προβλέψτε τα αποτελέσματα Συγκρίνετε και γενικεύστε

Θεωρία "Μια διατύπωση σχετικά με τη σχέση αιτίας- αποτελέσματος μεταξύ δύο ή περισσοτέρων μεταβλητών, οι οποίες μπορεί ή όχι να έχουν ελεγχθεί"

Τρισδιάστατη τυπολογία θεωριών Μεγάλες θεωρίες: Συνήθως θεωρείται περιοχή φυσικών επιστημόνων. (που θα οδηγήσει σε έναν εντελώς νέο τρόπο σκέψης για τη διαχείριση) Θεωρίες μέσης γκάμας: οι οποίες στερούνται την ικανότητα να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε τον κόσμο, αλλά είναι παρόλα αυτά σημαντικές. (μερικές από τις θεωρίες ανθρώπινων κινήτρων που είναι γνωστές στον διευθυντή θα είναι σε αυτή την κατηγορία. Ουσιαστικές θεωρίες: οι οποίες περιορίζονται σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, σε περιβάλλον έρευνας, σε ομάδα ή σε πληθυσμό ή πρόβλημα