ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Αρχάρια Τμήματα Κολύμβησης Διδακτική Κολύμβησης.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Η Ασφάλεια των Μαθητών σας Μάθετε να αναγνωρίζετε τις πηγές κινδύνου και είτε εξαλείψτε τες είτε ελαχιστοποιήσετε τες. Προβλέψτε τις επικίνδυνες και προβληματικές συμπεριφορές των μαθητών σας. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Ασφάλεια στη θάλασσα

Η Ασφάλεια των Μαθητών σας Χρησιμοποιήστε το σύστημα των ζευγαριών, είναι μία δυνατή ακτίνα στην ρόδα της ασφάλειας. Να έχετε πάντα ένα παρατηρητή στην αποβάθρα ή στην παραλία για να σας βοηθάει ενώ εσείς διδάσκεται. Η δουλειά του παρατηρητή είναι να σας ειδοποιήσει σε περίπτωση κάποιος από την ομάδα διατρέχει κίνδυνο και χρήζει άμεσης βοήθειας. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Η Προετοιμασία των Μαθητών Κολύμβησης Βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία νερού και περιβάλλοντος είναι ευχάριστη. Η «προθέρμανση» έξω από το νερό βοηθάει σημαντικά στην είσοδο των μαθητών σε δροσερό ή κρύο νερό. Επίσης βοηθάει στην χαλάρωση των αρχαρίων. 3-5 λεπτά ασκήσεων είναι απαραίτητα. Διατάσεις, Στροφές του Κορμού, περιστροφές των αρθρώσεων των άκρων. Κινήσεις των 4 στυλ κολύμβησης. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Η Προετοιμασία των Μαθητών Κολύμβησης share print email                                                                                                                               Η διάρκεια των αρχικών μαθημάτων εξαρτάται από τις συνθήκες του περιβάλλοντος και την ανταπόκριση των μαθητών. Προσαρμόζουμε τα διαλλείματα ανάλογα. Τα διαλείμματα δεν πρέπει να διαρκούν πάνω από 2 λεπτά και οι επεξηγήσεις να είναι απλές κοφτές και σαφείς. Μην διστάσετε να βγάλετε από το νερό έναν μαθητή που δείχνει σημεία υπερβολικής εξάντλησης, κρύου ή δυσφορίας. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Διάρκεια Μαθήματος Τα αρχικά μαθήματα παιδιών ή αρχαρίων ενηλίκων δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 30 λεπτά. Καθώς προοδεύουν οι μαθητές αυξάνεται και ο χρόνος συμμετοχής, ανάλογα με τις αντιδράσεις των μαθητών και τις συνθήκες του περιβάλλοντος. Συνήθως οι μαθητές δείχνουν τι θέλουν δηλαδή είτε να φύγουν νωρίτερα είτε να κολυμπήσουν λίγο ακόμα αν τους επιτρέπεται. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Διάρκεια Μαθήματος Μέχρι 7 ετών: 30΄ Μέχρι 13 ετών: 45΄ Μέχρι 14 ετών: 60΄ Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Θερμοκρασία και Συνθήκες του Νερού 3-5 χρονών 32ο 6-10 χρονών 30ο 10 και άνω 28o Η θερμοκρασία του περιβάλλοντος πρέπει να είναι λίγους βαθμούς πιο ζεστή από το νερό αν είναι δυνατόν (σκεπαστή πισίνα). Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Επιλογή του κολυμβητικού χώρου Ασφαλής διάταξη του χώρου (απομάκρυνση επικίνδυνων υλικών από το κατάστρωμα του κολυμβητήρίου) Εξακρίβωση της καθαρότητας του νερού από τις αρμόδιες υπηρεσίες Ύπαρξη σωστικών μέσων σε συγκεκριμένα σημεία Εξασφάλιση ασφαλούς βυθού (ειδικά στη θάλασσα) Ιδανικά πρέπει να υπάρχει ρηχό και βαθύ άκρο στην πισίνα Να έχουν ενημερωθεί από την πρώτη ημέρα οι μαθητές για το βάθος κάθε πλευράς Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Αριθμοί κολυμβητών ανά ομάδα 2-3 ετών 1-3 μαθητές 4-6 ετών 3-6 μαθητές 7-10 ετών 6-10 μαθητές 10-11 ετών 15 μαθητές Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Τρόποι Παρουσίασης του Υλικού Διδασκαλίας Η επιτυχία σας εξαρτάται από την ικανότητα σας να επικοινωνήσετε με τους μαθητές σας. Οι παρακάτω οδηγίες μπορούν να σας βοηθήσουν: Ξεκινήσετε το μάθημα αφού εξασφαλίσετε την ΠΡΟΣΟΧΗ όλων. Θυμηθείτε ότι δεν κάνετε διάλεξη και συζητήστε με τους μαθητές σας όταν είναι δυνατό. Εξασφαλίστε οπτική επαφή με όλους τους μαθητές σας. Κοιτάτε τους στα μάτια. Να είστε επικοινωνιακοί και όχι αδιάφοροι. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Τρόποι Παρουσίασης του Υλικού Διδασκαλίας Χρησιμοποιείται την αντωνυμία «εμείς» για να ευνοείται η ομαδικότητα. Να είστε πάντα σε επαγρύπνηση και να έχετε έλεγχο της τάξης σας δίνοντας λύσεις στα προβλήματα και τις δυσκολίες των μαθητών. Ελέγξτε το άγχος σας (στα πρώτα μαθήματα) έτσι ώστε να έχει θετική επίπτωση στο μάθημα Καλή προετοιμασία θα μειώσει τις αδυναμίες σας προσεχτικά πλάνο και γνώση του αντικειμένου, σωστή προσέγγιση, προετοιμάστε καλά τα αρχικά λεπτά διδασκαλίας, επαναλάβετε ύλη από το προηγούμενο μάθημα, μιλάτε αργά). Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Τρόποι Παρουσίασης του Υλικού Διδασκαλίας Προσέξτε τον τρόπο που κινείστε στο μάθημα. Πού και πώς στέκεστε Δείξτε ενθουσιασμό. Προβάλλεται και προσαρμόστε την φωνή σας ανάλογα. Αλλαγές τόνου όταν χρειάζεται Χρησιμοποιείστε γνωστό λεξιλόγιο και μικρές προτάσεις. Μάθετε να σκέπτεστε με συνέχεια και πρόοδο ενώ διδάσκετε. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Τρόποι Παρουσίασης του Υλικού Διδασκαλίας Φτιάξτε πλάνα με φράσεις για τα σημαντικότερα σημεία. Κώδικας επικοινωνίας (λέξεις – κινήσεις) Μην έχετε απολογητικό τόνο ή στάση προς το τμήμα σας και μην προβάλλεται δικαιολογίες για τις ελλείψεις σας. Δεν θα λάβουν μεγάλη διάσταση εάν εσείς δεν εστιάσετε σε αυτές. Αποφύγετε να επιδεικνύεται αλαζονεία και υπέρμετρη αυτοπεποίθηση. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Το ΠΛΑΝΟ ενός Αρχάριου Μαθήματος Κολύμβησης Κάθε μάθημα κολύμβησης πρέπει να ακολουθεί ένα καλά καθιερωμένο πλάνο. Αυτά τα πλάνα διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία, την ικανότητα και την πνευματική και φυσική κατάσταση. Υπάρχει όμως μία γενική φόρμα που μπορεί να εφαρμοσθεί με ευρύτητα σε διάφορα μαθήματα. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Επανάληψη του Προηγούμενου Μαθήματος Σκοπός της είναι γεφυρώσει την παλιά με την νέα γνώση μέσα από την: Συζήτηση Επίδειξη ή ένα Σύντομο Τεστ Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Εξήγηση και Επίδειξη Νέων Επιδεξιοτήτων Είναι το κυριότερο μέρος του πλάνου Απαιτεί όλη την προετοιμασία Εκτελείτε είτε με επίδειξη είτε με επεξήγηση είτε και τα δύο Σε πιο προχωρημένα επίπεδα αποτελεί το προπονητικό πρόγραμμα Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Προθέρμανση Για την ετοιμότητα του βιολογικού συστήματος Για την ετοιμότητα του βιολογικού συστήματος Για την εστίαση της προσοχής των μαθητών και την προσαρμογή τους στην ομάδα Μεταξύ 2-5 λεπτών Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Κύριο Μέρος Πρώτη Φάση: Ρυθμικές αναπνοές στο νερό. Ανεβοκατεβαίνοντας στο νερό ρυθμικά βοηθά στην βελτίωση του ελέγχου της αναπνοής και την δημιουργία ενός πιο άνετου κολυμβητή. Δεύτερη φάση: Γρήγορη επανάληψη των παλαιοτέρων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τις νέες επιδεξιότητες που θα διδαχθούν στους μαθητές κολύμβησης. Τρίτη Φάση: Εισαγωγή νέας επιδεξιότητας με προοδευτικές ασκήσεις. Οι διορθώσεις αρχικά επικεντρώνονται σε όλη την ομάδα και μετά σε ατομικές αδυναμίες. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Αποθεραπεία 3-5 λεπτά πριν από το προκαθορισμένο χρόνο του μαθήματος κολύμβησης σταματά η εξάσκηση/προπόνηση. Σε αυτά τα λεπτά μπορούν να γίνουν οι τελευταίες παρατηρήσεις και να αφιερώνονται σε παιγνίδια και απλές, εύκολες και σύντομες δοκιμασίες. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Επανάληψη του Μαθήματος της Ημέρας Συνοπτική Επανάληψη προφορική ή πρακτική. Δίδεται έμφαση στα σημεία κλειδιά που πρέπει να θυμούνται οι μαθητές για το επόμενο μάθημα. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Δουλειά Εξάσκησης και Παρουσίαση μερικών Επιδεξιοτήτων για το Επόμενο Μάθημα Δώστε ένα κίνητρο εξάσκησης για το επόμενο μάθημα. Εισαγωγή μίας επιδεξιότητας που θα σχετίζεται με τις προηγούμενες. Προοδευτική διδασκαλία από τα γνωστά προς τα σχετικά άγνωστα. Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : Α.Μ.: ΤΜΗΜΑ: ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΧΡΟΝΟΣ: 15 ΛΕΠΤΑ ΗΛΙΚΙΑ: 19-22 ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 25 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ Ασκήσεις Νοητικής & Φυσικής Προθέρμανσης Επαναληπτικές Ασκήσεις Ασκήσεις Κυρίου Μέρους Μαθήματος ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ Σελ 2 Πιθανά Λάθη και Διορθώσεις ΑΣΚΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ (κανόνες ασφάλειας, απλές μορφές διάσωσης, αποδέσμευση από κράμπα σε βαθειά νερά, μορφές επίπλευσης για εξοικονόμηση ενέργειας, ναυαγοσωστικό κολύμπι,κλπ) Μία Ψυχαγωγική Δραστηριότητα ή ένα Παιχνίδι (αγώνες, σκυταλοδρομίες, παιχνίδι) ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -ΧΑΛΑΡΩΜΑ

ΠΛΕΥΣΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Όχι για να πετύχουν την φυσική και πνευματική προσαρμογή, αλλά: -Για την εξασφάλιση μίας καλής θέσης του σώματος στο νερό. -Για την διευκόλυνση της μάθησης των στυλ κολύμβησης. Σωσίβια Χρήση & Περιορισμοί Ψυχολογικοί Παράγοντες Αποτελεσματικότητα και Τοποθέτηση σωσιβίων Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Άλλα Βοηθήματα Μάσκες (απαγορεύεται η εκκίνηση ) Κλιπ Μύτης Βατραχοπέδιλα Σφυρίχτρα Αντικείμενα Βυθού Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.

Προασκήσεις για τη διδασκαλία του ελευθέρου και υπτίου Στο επόμενο μάθημα Προασκήσεις για τη διδασκαλία του ελευθέρου και υπτίου Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ.