Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Δρ Έφη Κυπριανίδου, Λειτουργός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Πόσο πιστή στη πραγματικότητα είναι η εικόνα του κόσμου που προβάλλει ο κινηματογράφος ; Τουντακόβ Βλαδίμηρος Τμήμα Α 3 Σχολικό Έτος :
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
Αγαπημένο μου παιδί....
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Γεωγραφικές συντεταγμένες.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό Τμήμα Επιστημών της Αγωγής Πανεπιστήμιο Κύπρου Μετρώντας Αντίστροφα..!

Πάντα υπάρχει Χρόνος για Νέες Φιλίες..! Πάντα υπάρχει Χρόνος για Νέες Φιλίες..! Με λένε… ο χρόνος για ‘μένα είναι…

Ο Χρόνος στον Φακό της Ιστορίας..! Ο άνθρωπος, προσπαθώντας να οργανώσει τη ζωή του, διατύπωσε την έννοια του χρόνου και εφηύρε τα πρώτα μέσα μέτρησης και προσδιορισμού του, παρατηρώντας τις μεταβολές των φαινομένων γύρω του. Η εναλλαγή της ημέρας και της νύχτας ήταν η πρώτη φυσική υποδιαίρεση που ανακάλυψε ο άνθρωπος και τη χρησιμοποίησε ως μονάδα χρόνου.

Ο Χρόνος στον Φακό της Ιστορίας..!

Ο Χρόνος στον Φακό της Ιστορίας..! Η μέτρηση του χρόνου με τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα και τις υποδιαιρέσεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο, δείχνει την επιτακτική ανάγκη των ανθρώπων να αποκτήσουν «ένα κοινόν τόπο», μια κοινή γλώσσα για να συνεννοηθούν σε ζητήματα που αφορούν στον χρόνο.

Ο Χρόνος στον Φακό της Ιστορίας..! Έτσι, αποφασίστηκε από το 1884 να μετράμε τον χρόνο με σημείο αναφοράς την ώρα Γκρίνουιτς ή GMT (Greenwich Mean Time), δηλαδή την "Ώρα Mηδέν"του πρώτου μεσημβρινού της Γης, η νοητή γραμμή του οποίου περνάει από ταστεροσκοπείο του Γκρίνουιτς, στα περίχωρα της βρετανικής πρωτεύουσας.

Κοινός Παρονομαστής-Ο Χρόνος ..! 20 λεπτά είναι αρκετά για τα μακαρόνια; Πότε παραδίδεται η εργασία; Τι ώρα ξεκινά ο αγώνας; Πόσο χρονών είσαι; Τι ώρα είναι; Πότε πρέπει να πληρωθεί ο λογαριασμός;

Μέσα Μέτρησης του Χρόνου ..!

Αποτυχημένη Διαχείριση του Χρόνου ..! Άγχος Πανικός Ανεκπλήρωτοι Στόχοι Κούραση Απογοήτευση Ξενύχτι

Η Αυτοαξιολόγησή μας..!

Η Βοήθεια του Κοινού είναι Πάντα Πολύτιμη..!

Υπάρχουν Πάντα Περιθώρια Βελτίωσης..! Υπολογισμός του διαθέσιμου χρόνου Καταγραφή εφικτών και μετρήσιμων στόχων συγκεκριμένοι εφικτοί μετρήσιμοι επιβραβεύσιμοι

Υπάρχουν Πάντα Περιθώρια Βελτίωσης..! Ετοιμασία καταλόγου εβδομαδιαίων στόχων δραστηριότητες ρουτίνας δραστηριότητες αναψυχής Τερματισμός των αναβολών Ευελιξία στην περίπτωση απρόοπτων συμβάντων Δεύτερα Τρίτη Τετάρτη Πέμτη Παρασκευή Ucy Μελέτη Καφές Σιδέρωμα Περπάτημα Ταινία

Υπάρχουν Πάντα Περιθώρια Βελτίωσης..! Καταμερισμός του διαθέσιμου χρόνου σημαντικά- μη σημαντικά έργα επείγοντα- μη επείγοντα έργα Αναγκαιότητας Προγραμμάτισε καλύτερα Ποιότητας Επένδυσε περισσότερο Απάτης Κάνε αργότερα πιο αποδοτικά Σπατάλης Ελαχιστοποίησε Επείγοντα Μη Επείγοντα Σημαντικά Μη Σημαντικά Μοντέλο Διαχείρισης Χρόνου του Covey

Γεμίζοντας το Δοχείο Αποτελεσματικά..!

Μετρήστε το Τρίπτυχο: Σκέψη-Συζήτηση-Δράση..! Σκέψη: «Το θέμα είναι δύσκολο και καινούριο, επομένως θα χρειαστεί να διαβάσω και να αναζητήσω πράγματα στο ιντερνέτ, θα χρειαστεί να σκεφτώ σοβαρά, αν θέλω να παρουσιάσω την εργασία με power point ή θα το κάνω με φωτοτυπίες». (Χρόνος: 3 ώρες) Συζήτηση: «Συζητώ με τους συνεργάτες για το θέμα και την παρουσίαση». (Χρόνος:3 ώρες)

Μετρήστε το Τρίπτυχο: Σκέψη-Συζήτηση-Πράξη..! Σκέψη: «Σκέφτομαι αυτά που άκουσα, κάνω αλλαγές/ή δεν κάνω αλλαγές». (Χρόνος:1 ώρα) Δράση: «Κάνω την παρουσίαση». (Χρόνος: 45 λεπτά) Συνολικός χρόνος: 7 ώρες και 45 λεπτά.

να έχω ισορροπία σε όλους τους τομείς της ζωής Αν αλλάξω, θα μπορώ να… είμαι χαρούμενος είμαι ευδιάθετος είμαι παραγωγικός γίνω θετικό πρότυπο να έχω ισορροπία σε όλους τους τομείς της ζωής έχω λιγότερο άγχος

Όταν η Ιστορία γίνεται Μάθημα Ζωής… … ο πραγματικός μου χρόνος…

Τι κάνω απ’ εδώ και πέρα; Θα σταματήσω να κάνω… Θα αναθεωρήσω τον τρόπο που έκανα και… Θα αρχίσω να… «Ένα όνειρο είναι μονάχα ένα όνειρο. Ένας στόχος είναι ένα όνειρο με σχέδιο και προθεσμία.» Harvey Mackay

 Ευχαριστώ για το όμορφο απόγευμα που περάσαμε παρέα  Κρατήστε, από το σημερινό μας σεμινάριο, ό,τι εσείς θεωρείτε σημαντικό και χρήσιμο για εσάς!!! Σας εύχομαι ό,τι καλύτερο στη μετέπειτα πορεία σας!!! Επικοινωνήστε μαζί μου για το υλικό του σεμιναρίου: email: petrou.stella@ucy.ac.cy τηλ. 22-893408 Επικοινωνήστε μαζί μου για το υλικό του σεμιναρίου: email: petrou.stella@ucy.ac.cy τηλ. 22-893408