ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ “Γίνε φίλος με το φύλο σου”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
TRAIN THE TRAINER Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Alpha Polis Ο κόσμος της Generation Alpha στο Ζάππειο! Σύντομη εισαγωγή Ιανουάριος 2010 v H πνευματική ιδιοκτησία του παρόντος (προσέγγιση, ονομασίες,
Ανάπτυξη και Εφαρμογή Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Comenius Ελληνικό ημερολόγιο Φεβρουάριος 2014.
Ορισμός Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού
Τα Online Παιχνίδια ως Δυνητικές Κοινότητες (;) MMORPG (massively multiplayer online role-playing games) Χαράλαμπος Τσέκερης, Δρ. Κοινωνιολογίας Διδάσκων.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ντενίτσα Ντίκοβα Πέννυ Παπαγεωργίου Ιωάννα Χρονοπούλου
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
ΛΑΜΙΑ 20-21/11/2010 Αρχηγός: Λίνα Μαρμαρά Ομάδες: Χαλκίδας & Λαμίας.
A little about us Mrs Ioanna’s class 1 st Special Education School of Acharnai, Attiki.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Alpha Polis Ο κόσμος της Generation Alpha! Ένα θεματικό δια-δραστικό πάρκο για παιδιά & νέους στο Ζάππειο Σύντομη εισαγωγή Ιανουάριος 2010 v H πνευματική.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Μηντζιαρίδης Κώστας PRESENT CONTINUOUS. Paint = Dance = Fly = Run = Walk = Laugh = Sing = Ride = Play = Drive = Clap = τραγουδώ γελώ χορεύω τρέχω ζωγραφίζω.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής Υποψήφιος Διδάκτορας Κωνσταντίνος Μανός Επιβλέπουσα Καθηγήτρια Μαρία Βίρβου Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Ιουλιος 2011.
Εκπαίδευση Ανθρώπινου δυναμικού Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ E.ERIKSON, D.WINNICOTT, L.KOHLBERG ΚΑΙ J.FOWLER ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΣΧΟΛΕΙΟ). ΕΘΝΙΚΟ.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 3 : Φωνολογικό σύστημα Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
PRESENT SIMPLE X PRESENT CONTINUOUS.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) Διατύπωση προβλήματος
Ενσωμάτωση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία και τη μάθηση
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ποιοτικη ερευνητικη μεθοδολογια
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Tolerance and Autoimmunity
Πληροφοριακά Συστήματα
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Σχολική εργασία αγγλικών
Μορφές Δραματικής Έκφρασης
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Σχολή Κλασσικών Ανθρωπιστικών Σπουδών Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Μιχαλησ λιοντοσ Παθολογοσ ογκολογοσ
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Adherence to medication in stroke survivors dependent on caregivers
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΥΓΕΊΑ (Family Health)
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Διαταραχές διάθεσης (Διπολική διαταραχή Κατάθλιψη)
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Year UTI % Growth Public Sector (other than UTI) Private Overall
Dual role of IL-2 in T cell activation.
Taking It Home / Planning – 2 Months
Σοβαρά παιχνίδια και gamification
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ “Γίνε φίλος με το φύλο σου” ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ “Γίνε φίλος με το φύλο σου”

Γίνε φίλος με το φύλο σου Το πρόγραμμα που υλοποιηθήκε στο σχολείο μας εντάσσεται στη θεματολογία: Αγωγή Υγείας Σεξουαλική Αγωγή Έμφυλοι Ρόλοι

Η ομάδα μας Η ομάδα που πραγματοποίησε το πρόγραμμα αποτελείται από δέκα (10) μαθητές, τέσσερα(4) αγόρια και έξι (6) κορίτσια και τρεις υπεύθυνους καθηγητές και συγκεκριμένα τους: Δροσάκη Δημήτρη (κεραμίστας) Κατεβάτη Μαρία (εικστικός) Σερλέτη Μαρία (κοινωνιολόγος)

Γίνε φίλος με το φύλο σου Αρχικά επικεντρωθήκαμε σε ζητήματα σωματονωσίας και αναγνώρισης των προσωπικών ορίων των μαθητών. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι αναλογιζόμενοι το ότι οι μαθητές είναι άτομα με αναπηρία και αρκετοί από αυτούς ήρθαν πρώτη φορά σε επαφή με το θέμα μέσα από το πρόγραμμα.

Γίνε φίλος με το φύλο σου Στη συνέχεια μέσα από συναντήσεις σε μικρές ομάδες προσπαθήσαμε να αποδώσουμε τους όρους “άνδρας” και “γυναίκα” με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού αλλά και μέσα από βιβλία, ιστορίες που φτιάχναμε εμείς οι ίδιοι. Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν επαρκώς σε παιχνίδια ρόλων (role playing) και βίωσαν κατά κάποιο τρόπο στο βαθμό που μπορούν το τι δύνανται να σημαίνουν οι δύο όροι.

Γίνε φίλος με το φύλο σου Στο καλλιτεχνικό εργαστήρι του σχολείου, οι μαθητές πέρασαν αρκετές δημιουργικές ώρες προσπαθώντας να αποτυπώσουν στο χαρτί με χρώματα όλα εκείνα που έμαθαν από τις συζητήσεις μας, τα παιχνίδια, τις παρουσιάσεις. Ήταν μία δημιουργική εργασία και πολύ ευχάριστη για τους μαθητές.

Συμμετοχή του σχολείου σε διαγωνισμό Η προσπάθεια των μαθητών και η καλλιτεχνική τους έκφραση οδήγησε στη δημιουργία μίας αφίσας με την οποία το ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας συμμετείχε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς. (επισυνάπτεται με το αρχείο)

Διάχυση αποτελεσμάτων Η συμμετοχή του σχολείου στο διαγωνισμό βοήθησε στη διάχυση των αποτελεσμάτων και των πληροφοριών του προγράμματος. Ταυτόχρονα, ενίσχυσε την αυτοεκτίμηση των μαθητών και την επιθυμία τους για δημιουργία.