Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού ΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ 5η Διάλεξη (Ι)

2 Σκοπός Διάλεξης η παράθεση βασικών εννοιών & ορισμών της Τεχνολογίας Λογισμικού (Software Engineering)

3 Τεχνολογία Λογισμικού
Λογισµικό: εντολές (προγράµµατα ηλεκτρονικού υπολογιστή) οι οποίες όταν εκτελούνται επιτυγχάνουν επιθυµητά αποτελέσµατα και επιδόσεις δοµές δεδοµένων που επιτρέπουν σε προγράµµατα να δια- χειριστούν µε επάρκεια πληροφορίες και κείµενα, διαγράµµατα κτλ. που περιγράφουν τη λειτουργία και χρήση των προγραµµάτων

4 Τεχνολογία Λογισμικού

5 Τεχνολογία Λογισμικού
Αρχές '80: το IRS ανέθεσε στην Sperry Corp την ανάπτυξη συστήματος για την αυτόματη επεξεργασία φορμών το 1985 απαιτήθηκαν επιπλέον $90 million για τον εμπλουτισμό του αρχικού έργου (αξίας $103 million) το σύστημα δεν βελτιώθηκε αισθητά Στο Κογκρέσο κατηγορήθηκε ότι στο έργο είχαν χαθεί συνολικά $4 billion Αρχές '90: Therac-25, σύστημα ελέγχου ακτινοβολίας ασθενών Κακή σχεδίαση του λογισμικού: Οδήγησε στο θάνατο αρκετών ασθενών από υπερβολικές δόσεις ακτινοβολίας

6 Τεχνολογία Λογισμικού

7 Τεχνολογία Λογισμικού

8 Τεχνολογία Λογισμικού
Το κόστος του λογισμικού συχνά κυριαρχεί στο κόστος ενός συστήματος και είναι υψηλότερο από το κόστος του αντίστοιχου υλικού Κόστος υλικού  Κόστος λογισμικού  Licenses για πρόγραμμα (Requirements Engineering). 700 euro/license (ακαδημαϊκή χρήση) Το λογισμικό κοστίζει περισσότερο να συντηρηθεί παρά να υλοποιηθεί. Για συστήματα με μεγάλο χρόνο ζωής το κόστος συντήρησης είναι πολλαπλάσιο του κόστους υλοποίησης

9 Τεχνολογία Λογισμικού

10 Τεχνολογία Λογισμικού

11 Τεχνολογία Λογισμικού

12 Τεχνολογία Λογισμικού
Οι διαδικασίες ανάπτυξης λογισμικού είναι οι εξής:

13 Τεχνολογία Λογισμικού

14 Τεχνολογία Λογισμικού
Μοντέλο καταρράκτη

15 Τεχνολογία Λογισμικού
Μοντέλο προτυποποίησης

16 Τεχνολογία Λογισμικού
Μοντέλο λειτουργικής επαύξησης

17 Τεχνολογία Λογισμικού

18 Τεχνολογία Λογισμικού

19 Τεχνολογία Λογισμικού

20 Τεχνολογία Λογισμικού

21 Τεχνολογία Λογισμικού

22 Τεχνολογία Λογισμικού

23 Τεχνολογία Λογισμικού

24 Τεχνολογία Λογισμικού

25 Τεχνολογία Λογισμικού

26 Τεχνολογία Λογισμικού

27 Τεχνολογία Λογισμικού

28 Τεχνολογία Λογισμικού

29 Τεχνολογία Λογισμικού

30 Τεχνολογία Λογισμικού

31 Τεχνολογία Λογισμικού

32 Τεχνολογία Λογισμικού

33 Τεχνολογία Λογισμικού

34 Τεχνολογία Λογισμικού

35 Τεχνολογία Λογισμικού

36 Τεχνολογία Λογισμικού
Ο μηχανικός λογισμικού (software engineer) όπως κάθε επαγγελματίας θα πρέπει να τηρεί συγκεκριμένους νομικούς και ηθικούς κανόνες. Εχεμύθεια (σεβασμός πελάτη – εργοδότη) Υπευθυνότητα (Μη αποδοχή έργου πέραν των δυνατοτήτων) Πνευματικά Δικαιώματα Καλή Χρήση Υπολογιστών (no game-playing on employer’s machine, no dissemination of viruses !!!)

37 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας…


Κατέβασμα ppt "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google