ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟ 2018 ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ Ν.Α. ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
SWOT ANALYSIS.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
 Πληθυσμός :  Πληθυσμός :
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ Α΄ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων -
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ – ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ Η SWOT ανάλυση ως εργαλείο σχεδιασμού
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Θεματική ανάλυση των αφηγήσεων
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης

α) αναγνώριση των πλεονεκτημάτων (θετικών εσωτερικών στοιχείων) και μειονεκτημάτων (ασθενών εσωτερικών στοιχείων) μιας κατάστασης & β) εξέταση των προοπτικών (εξωτερικών ευκαιριών) και των (εξωτερικών) απειλών που αντιμετωπίζονται.

Πλεονεκτήματα – θετικά στοιχεία Ποια είναι τα πλεονεκτήματα; Τι ‘γίνεται καλά’; Μειονεκτήματα – ασθενή στοιχεία Τι θα μπορούσε να βελτιωθεί; Τι ‘γίνεται άσχημα’; Τι θα έπρεπε να αποφευχθεί;

Προοπτικές - ευκαιρίες Ποιες είναι η καλές ευκαιρίες που φαίνονται; Ποιες είναι οι ενδιαφέρουσες τάσεις; Αξιοποιήσιμες ευκαιρίες μπορούν να προέλθουν από παράγοντες όπως: Αλλαγές στην τεχνολογία και τις αγορές Αλλαγές στις πολιτικές Αλλαγές στους κοινωνικούς εταίρους, τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού, το στυλ ζωής κλπ. Τοπικά γεγονότα κλπ.

Απειλές Ποια είναι τα εμπόδια; Τι κάνουν οι ανταγωνιστές; Αλλαγές στις προδιαγραφές της εργασίας, του παραγόμενου προϊόντος, των παρεχόμενων υπηρεσιών κλπ. Αλλαγές στην τεχνολογία Οικονομικές δυσχέρειες (δάνεια, χρέη, χρηματοδοτικά σχήματα κλπ.)

SWOT Θετικοί παράγοντες Πλεονεκτήματα Προοπτικές Αρνητικοί παράγοντες Πλεονεκτήματα Προοπτικές Αρνητικοί παράγοντες Μειονεκτήματα Απειλές (Εσωτερικοί) (Εξωτερικοί) ------------------------------------------------------------------- Π & Μ   Π & Α (εσωτερική ανάλυση)  (εξωτερική ανάλυση)  Στρατηγική προσαρμογή