ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΘΗΝΑ 13 Μαρτίου 2010 Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Αναφορά στα Έργα 1. Το Νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης ( ETWINNING) 2. Ecomobility 2007-2008 Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου KAINOTOMIA Ως καινοτομία μπορούν να θεωρηθούν oι αλλαγές είτε στον τρόπο σκέψης είτε στα προϊόντα ή στις διαδικασίες και μπορεί να έχουν χαρακτήρα σταδιακό, αναδυόμενο, ριζοσπαστικό ή επαναστατικό. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Η Καινοτομία στην Εκπαίδευση Ο κατεξοχήν παράγοντας που μπορεί να θέσει τις βάσεις για την παραγωγή καινοτόμων ιδεών είναι η Παιδεία. Οι άνθρωποι θα πρέπει να καταστούν ικανοί να αξιοποιούν τις δημιουργικές ή καινοτόμες ικανότητές τους μέσα σε ασταθή περιβάλλοντα, όπου η γνώση αλλάζει και ανανεώνεται με γοργούς ρυθμούς Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Στόχοι των δραστηριοτήτων Εφαρμογή στο ΣΕΠ Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής Βελτίωση της αυτοεκτίμησης Προώθηση θεμάτων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης & Οικολογίας Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία (τοπική, εθνική, Ευρωπαϊκή) Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Έργο «Το νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης» Διαγωνισμός Video Μια ομάδα παιδιών Έγραψε ποίημα το οποίο και ηχογράφησε Έφτιαξε παζλ Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Χόρεψαν Αξιοποιώντας ελληνική κλασσική μουσική και Παρακίνησαν πολλούς άλλους συμμαθητές και συμμαθήτριες στη δράση κάνοντας γνωστό το etwinning σε όλη τη σχολική κοινότητα και….. τέλος βιντεοσκόπησαν. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Έργο « Οικολογική Μετακίνηση 2007-2008» Ένας γαλαξίας δημιουργημάτων… Απόλυτη αυτενέργεια των παιδιών Κάθε του κομμάτι και ένα ξεχωριστό μάθημα! Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Στα δημιουργήματα που απαρτίζουν το έργο περιλαμβάνονται Δημιουργία κόμικ 1. με δικό τους σενάριο σχετιζόμενο με την τοπική κοινωνία και περνώντας οικολογικά μηνύματα και 2. δική τους εικονογράφηση Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Δημιούργησαν επίσης Επιτραπέζιο παιχνίδι Παζλ αφίσα Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Έφτιαξαν PPT όπου επισημαίνουν τα προβλήματα στον τόπο τους, παρουσιάζουν το υβριδικό αυτοκίνητο, προτείνουν λύσεις. Προβλήματα και λύσεις γράφουν επίσης στο κείμενο Έχουν πάρει συνεντεύξεις από το Δήμαρχο και άλλους παράγοντες του τόπου. Έγραψαν ποίημα, σκετσ το οποίο και βιντεοσκόπησαν Έγραψαν ακόμη τραγούδι, παραμύθι, την ιστορία ενός λουλουδιού και την ιστορία του ποδηλάτου έκαναν δημοσκόπηση και ανέλυσαν τα αποτελέσματα. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Στο πρόγραμμα αυτό δημιούργησαν έργα τρεις ομάδες παιδιών…! Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Συμπερασματικά Οι δραστηριότητες αυτές έχουν συμβάλει πολύ θετικά στην εκπαιδευτική διαδικασία με την ευρεία έννοια του όρου Θα μπορούσαν δε, να αξιοποιηθούν από πολλούς παράγοντες και σε ποικίλα επίπεδα. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου