ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Advertisements

Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
« ΠΡΑΣΙΝΕΣ » ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Η έννοια του συστήματος σωμάτων – Εσωτερικές και εξωτερικές δυνάμεις
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
ETWINNING.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Πέρα από ένα απλό ιστολόγιο
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΘΗΝΑ 13 Μαρτίου 2010 Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Αναφορά στα Έργα 1. Το Νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης ( ETWINNING) 2. Ecomobility 2007-2008 Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου KAINOTOMIA Ως καινοτομία μπορούν να θεωρηθούν oι αλλαγές είτε στον τρόπο σκέψης είτε στα προϊόντα ή στις διαδικασίες και μπορεί να έχουν χαρακτήρα σταδιακό, αναδυόμενο, ριζοσπαστικό ή επαναστατικό. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Η Καινοτομία στην Εκπαίδευση Ο κατεξοχήν παράγοντας που μπορεί να θέσει τις βάσεις για την παραγωγή καινοτόμων ιδεών είναι η Παιδεία. Οι άνθρωποι θα πρέπει να καταστούν ικανοί να αξιοποιούν τις δημιουργικές ή καινοτόμες ικανότητές τους μέσα σε ασταθή περιβάλλοντα, όπου η γνώση αλλάζει και ανανεώνεται με γοργούς ρυθμούς Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Στόχοι των δραστηριοτήτων Εφαρμογή στο ΣΕΠ Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής Βελτίωση της αυτοεκτίμησης Προώθηση θεμάτων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης & Οικολογίας Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία (τοπική, εθνική, Ευρωπαϊκή) Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Έργο «Το νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης» Διαγωνισμός Video Μια ομάδα παιδιών Έγραψε ποίημα το οποίο και ηχογράφησε Έφτιαξε παζλ Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Χόρεψαν Αξιοποιώντας ελληνική κλασσική μουσική και Παρακίνησαν πολλούς άλλους συμμαθητές και συμμαθήτριες στη δράση κάνοντας γνωστό το etwinning σε όλη τη σχολική κοινότητα και….. τέλος βιντεοσκόπησαν. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Έργο « Οικολογική Μετακίνηση 2007-2008» Ένας γαλαξίας δημιουργημάτων… Απόλυτη αυτενέργεια των παιδιών Κάθε του κομμάτι και ένα ξεχωριστό μάθημα! Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Στα δημιουργήματα που απαρτίζουν το έργο περιλαμβάνονται Δημιουργία κόμικ 1. με δικό τους σενάριο σχετιζόμενο με την τοπική κοινωνία και περνώντας οικολογικά μηνύματα και 2. δική τους εικονογράφηση Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Δημιούργησαν επίσης Επιτραπέζιο παιχνίδι Παζλ αφίσα Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Έφτιαξαν PPT όπου επισημαίνουν τα προβλήματα στον τόπο τους, παρουσιάζουν το υβριδικό αυτοκίνητο, προτείνουν λύσεις. Προβλήματα και λύσεις γράφουν επίσης στο κείμενο Έχουν πάρει συνεντεύξεις από το Δήμαρχο και άλλους παράγοντες του τόπου. Έγραψαν ποίημα, σκετσ το οποίο και βιντεοσκόπησαν Έγραψαν ακόμη τραγούδι, παραμύθι, την ιστορία ενός λουλουδιού και την ιστορία του ποδηλάτου έκαναν δημοσκόπηση και ανέλυσαν τα αποτελέσματα. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Στο πρόγραμμα αυτό δημιούργησαν έργα τρεις ομάδες παιδιών…! Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Συμπερασματικά Οι δραστηριότητες αυτές έχουν συμβάλει πολύ θετικά στην εκπαιδευτική διαδικασία με την ευρεία έννοια του όρου Θα μπορούσαν δε, να αξιοποιηθούν από πολλούς παράγοντες και σε ποικίλα επίπεδα. Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου

Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Σοφία Σμυρνή, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου