Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
TAΞH Ε’. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΘΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» Έρευνα για την καταγραφή.
Advertisements

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΜΑΡΙΝΑ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΆΝΝΑ ΙΣΟΥΦΙ Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Σιγρίου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΟΒΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Α.Ε.Μ. :10028 ΧΟΥΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Ε.Μ. :10037 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ' ΕΞΑΜΗΜΟ.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Διδακτική αξιοποίηση Ψηφιακού Υλικού στη Θρησκευτική Εκπαίδευση
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Ζαχαρίας-Σωτήρης Μ..
Παραδοσιακές καλλιέργειες
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Πετράκη Ειρήνη Σολωμός Αλέξανδρος Σπύρου Μαριαλένα Τάξη: Β’2
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Ινδιάνοι.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΑΠΟ QUARK ΣΕ QUASAR.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Απορρυπαντική δράση σαπώνων
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΑ042-ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ & ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1, Χατζόπουλος Στυλιανός2 1.Φοιτήτρια Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2.Φοιτητής.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
3ο Δημοτικό Σχολείο Βασιλικού Εύβοιας
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
ΑΑ041-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΑΣΤΟΥ: ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1Χατζόπουλος Στυλιανός2Μπανιώτη Δέσποινα1 1.Φοιτήτρια.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Τα άστρα και οι μύθοι τους
Ένα νησί βγαλμένο από τα πιο…παγωμένα παραμυθια!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Οι εκρήξεις των ηφαιστείων και κυρίως οι σεισμοί είναι φυσικά φαινόμενα που προκαλούν ανθρώπινα θύματα και υλικές ζημιές σημαντικής έκτασης Οικονομικές συνέπειες  :αλλαγές στην οικονομική ζωή κρατών , επιχειρήσεων ή οικογενειών . Ανθρώπινες απώλειες : θάνατοι ή τραυματισμοί ανθρώπων. ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Γεωθερμία : κλάδος της γεωλογίας που ασχολείται με την μελέτη και την εκμετάλλευση της φυσικής θερμότητας που υπάρχει μέσα στην Γη. Ηφαιστειακά ορυκτά  : ορυκτά που σχηματίζονται κατά τις ηφαιστειακές εκρήξεις ή δημιουργούνται γενικότερα από τα ηφαιστειακά φαινόμενα . Τέτοια ορυκτά είναι ο οψιδιανός , η κίσσηρης (ελαφρόπετρα) , ο περλίτης κ.ά Τουρισμός : κάθε οικονομική δραστηριότητα που προκύπτει από μετακίνηση ανθρώπων με σκοπό την αναψυχή την διασκέδαση και την ξεκούραση σε μέρη με ηφαίστεια. Ιαματική λουτροθεραπεία : η μετακίνηση των ανθρώπων προς τις γνωστές ιαματικές θερμές πηγές και η χρήση των θερμών μεταλλικών νερών για την αντιμετώπιση ασθενειών.

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ-ΕΛΛΑΔΑ Οι σεισμοί και οι ηφαιστειακές εκρήξεις είναι συνηθισμένα φαινόμενα στις περιοχές που βρίσκονται κοντά σε τεκτονικά ενεργές ζώνες . Στην Ευρώπη οι δυο σημαντικότερες τεκτονικά ενεργές ζώνες είναι η Μεσόγειος και η Ισλανδία . Στην Ελλάδα οι σεισμοί είναι ένα φαινόμενο πάρα πολύ συχνό σχεδόν κάθε μέρα έχουμε και ένα μικρό σεισμό , ενώ οι μεγαλύτεροι είναι πιο σπάνιοι . Η θάλασσα όμως απορροφά ένα μεγάλο μέρος από την σεισμική ενέργεια που παράγεται όταν γίνεται ένας σεισμός στη χώρα μας . Ωστόσο η ζωή των Ελλήνων είναι συνυφασμένη με τον κίνδυνο του σεισμού .

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ Το πιο σημαντικό από όλα τα μέτρα για την μείωση των επιπτώσεων ενός μεγάλου σεισμού είναι η αντισεισμική κατασκευή κτιρίων . Αυτή προσφέρει ασφάλεια στους κατοίκους και επιτρέπει στην κοινωνία και στην αγορά να συνεχίσουν την λειτουργία τους .Βέβαια , αυτή η προστασία αφορά τα μέτρα για την αποτροπή επιπτώσεων από ένα σεισμό, όταν όμως θέλουμε να μειώσουμε τις επιπτώσεις ενός σεισμού , θα πρέπει να βοηθήσουμε ανθρώπους που δεν έχουν συγγενείς να στηριχτούν , ανθρώπους με ανάγκες που δεν μπορούν να καλύψουν μόνοι τους κ.λ.π

ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ Η παρουσία ενός ηφαιστείου σε μια περιοχή δεν προκαλεί καμία ζημιά , αντίθετα έχει ευεργετική επίδραση στην τοπική κοινωνία , αφού προσελκύει τουρίστες που αφήνουν αρκετά χρήματα στα καταστήματα της περιοχής προκειμένου να δουν το ωραίο και περίεργο τοπίο των ηφαιστείων  . Επιπλέον τα ηφαιστειακά εδάφη είναι πολύ γόνιμα και δίνουν σημαντικό εισόδημα στους αγρότες. Επίσης υπάρχει εκμετάλλευση της γεωθερμίας , εξόρυξη πετρωμάτων και ορυκτών και μετάλλων που δημιουργούνται κατά τις εκρήξεις των ηφαιστείων  Το ηφαίστειο προκαλεί ζημιές μόνο όταν εκρήγνυται .Τότε στέλνει στην ατμόσφαιρα σκόνη , στάχτη, κομμάτια από λιωμένο πέτρωμα , τοξικά αέρια , ενώ η λάβα που ξεχύνεται από τον κρατήρα καλύπτει χωράφια και χωριά προκαλώντας τεράστιες ζημιές . Οι σημαντικότερες εκρήξεις στην Ευρώπη είναι δυο .Η πρώτη είναι η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης μεταξύ του 1600 και 1800 π.χ .Η δεύτερη σημαντικότερη έκρηξη ήταν του Βεζούβιου το 79 μ.χ που κάλυψε με στάχτη την Πομπηία .

Βεζούβιος

Ο Βεζούβιος είναι βουνό-ηφαίστειο στις δυτικές ακτές της Ιταλίας και σε απόσταση 12 χλμ. από τη Νάπολη. Η πρώτη έκρηξη του Βεζούβιου σύμφωνα με τους ιστορικούς, που κατάστρεψε ολοκληρωτικά και εξαφάνισε μέσα στη λάβα τις τρεις μεγάλες πόλεις, την Πομπηία, το Ηράκλειο και τις Σταβίες, έγινε το 79 μ.Χ. Άλλες μεγάλες εκρήξεις καταγράφηκαν το 1794, το 1872 και το 1906, που προκάλεσαν μεγάλες καταστροφές και θανάτους πολλών ανθρώπων. Σήμερα, οι περιοχές γύρω από τον Βεζούβιο είναι ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες, παρά τον κίνδυνο που γνωρίζουν ότι διατρέχουν οι κάτοικοι, καθώς το ηφαιστειογενές έδαφος του βουνού είναι ιδιαίτερα εύφορο.

Ηφαίστεια Iσλανδίας 1.Εϊγιαφιάτλαγιοκουλτ 2.Χέκλα

3.Γκρίμσβοτν 4. Κάτλα

5.Ασκγια 7. Χερδουμπρέιδ

Ηφαίστειο Σαντορίνης

Η Σαντορίνη είναι γνωστή για το ηφαίστειό της. Η τελευταία ηφαιστειακή δραστηριότητα ήταν το έτος 1950. Τμήματα του ηφαιστείου της Σαντορίνης είναι: Η Νέα Καμένη (1707-1711 μ.Χ.), η Παλαιά Καμένη (46-47 μ.Χ.), το υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπο(ενεργό) (1650 μ.Χ.), τα Χριστιανά νησιά. Η Σαντορίνη ανήκει στο ηφαιστειακό τόξο του Αιγαίου και χαρακτηρίζεται ενεργό ηφαίστειο μαζί με τα Μέθανα, την Μήλο και την Νίσυρο. Η Σαντορίνη καθώς και τα νησιά Θηρασία και Ασπρονήσι είναι απομεινάρια του ηφαιστειογενούς νησιού Στρογγύλη.

Η Στρογγύλη ήταν ένας ηφαιστειακός κώνος Η Στρογγύλη ήταν ένας ηφαιστειακός κώνος. Το κεντρικό τμήμα της ανατινάχτηκε μαζί με τον κρατήρα του ηφαιστείου από τη Μινωική έκρηξη που έγινε το 1613 π.Χ. και είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αυτού που σήμερα ονομάζουμε καλδέρα της Σαντορίνης και την καταστροφή του προϊστορικού πολιτισμού του νησιού.

ΠΗΓΕΣ www.wikipedia.com Eικόνες google Εργασία από τον μαθητή Θάνο Συρεγγέλα