Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς 9ος διαγωνισμός πρωτοπόρων εκπαιδευτικών microsoft Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου mail@3gym-korinth.kor.sch.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Advertisements

Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Διδακτική της Πληροφορικής
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Παιδαγωγική σχέση.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς 9ος διαγωνισμός πρωτοπόρων εκπαιδευτικών microsoft Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου mail@3gym-korinth.kor.sch.gr

Λίγα λόγια Η Κίνα αποτελεί την πιο πολυπληθή χώρα του κόσμου. Η γνώση Κινέζικων αποτελεί σημαντικό παράγοντα γνωριμίας της κουλτούρας αυτού του Μεγάλου λαού. Είναι γνωστές οι επιδόσεις των Κινέζων στα μαθηματικά. Παλαιότερα αλλά και τώρα χρησιμοποιούν ειδική συμβολολογία γεωμετρικών σχημάτων για να παρουσιάσουν τους αριθμούς. Τα γεωμετρικά σχήματα γραμμές, κύκλοι τρίγωνα, γωνίες και άλλα χρησιμοποιούνται για την παράσταση των αριθμών.

Ρουλέτα με ΚιΝέΖιΚοΥς αριθμούς

Διδακτική πρακτική Χρήση της web2.0 ρουλέτας στην εκμάθηση των Κινέζικων αριθμών. Οι μαθητές ποντάρουν σε έναν αριθμό (1-12), που αλλάζει το χρώμα του, και μαθαίνουν αν είναι ο τυχερός. Το τυχερό νούμερο παρουσιάζεται στα Κινέζικα από τον δείκτη της ρουλέτας. Αν έχουν κερδίσει αλλάζει το χρώμα μόνο του τυχερού αριθμού. Χρήση του web 2.0 μετατροπέα για την μετατροπή των αραβικών ψηφίων (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) σε Κινέζικους αριθμούς. Μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα Κινέζικων αριθμών παρουσιάζεται από τον μετατροπέα αριθμών. Γίνεται εύκολη μετατροπή στον αριθμό της προτίμησης τους. Επίσκεψη του συνδέσμου στην wikipedia για πληροφορίες σχετικές με τους Κινέζικους αριθμούς. Οι μαθητές μαθαίνουν τους μηχανισμούς παραγωγής κινέζικων αριθμών (δεκάδες, εκατοντάδες, κλπ) και την αντιστοιχία τους με τα Αραβικά ψηφία Επίσης μαθαίνουν στοιχεία για τους ίδιους τους αριθμούς. Συμπλήρωση φύλλου αξιολόγησης.

Διαδικασία μάθησης

Στόχοι της πρακτικής Γνωριμία με τους κινέζικους αριθμούς και των μηχανισμών παραγωγής τους. Εύκολη χρήση των εργαλείων μάθησης από μικρότερες ηλικίες. Διερεύνηση χρήσης των εφαρμογών από ΑΜΕΑ. Διερεύνηση της προσφοράς των παιχνιδιών στην εκπαίδευση. Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας και της ευχρηστίας των διαδικτυακών πολυμεσικών εφαρμογών μάθησης. Δημιουργία εργαλείων για μάθηση από απόσταση.

Μετατροπέας κινέζικων αριθμών

Συμπεράσματα Τα web2.0 μαθησιακά εργαλεία αποτελούν ικανές πλατφόρμες μετάδοσης γνώσης. Η μάθηση γίνεται πιο διασκεδαστική με web 2.0 παιχνίδια. Τα καλά σχεδιασμένα γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ανταποκρίνονται στην μάθηση μικρών ηλικιών. Η διαδικασία μάθησης ΑΜΕΑ γίνεται πιο εύκολη μέσα από διαδραστικές web 2.0 εφαρμογές με υψηλό δείκτη ευχρηστίας. Υψηλός δείκτης ευχρηστίας μιας διαδικτυακής πολυμεσικής εφαρμογής σημαίνει και καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα web2.0 εργαλεία συντελούν στην μάθηση από απόσταση.

Τα παιδιά ανταποκρίνονται θετικά στην χρήση των εφαρμογών κατά την διαδικασία της μάθησης και επίσης ανταποκρίνονται θετικά σε ότι έχει σχέση με τις ΤΠΕ.

Το υλικό αναπτύχθηκε με προγράμματα που υπάρχουν σε οποιονδήποτε Η/Υ με βάση την wikipedia.

ΤΕΛΟΣ