Customer Satisfaction

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Advertisements

Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
 Αυτοκάθαρση - Δημιουργία ομάδας έλεγχου του ΠΦΣ και τήρηση των προβλεπόμενων σε όλους τους συλλόγους.  Εναρμονισμός συλλογών σε μια κοινή πρακτική.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Πρακτική Εφαρμογή.
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Customer Satisfaction Αγγελική Χριστοφίδου Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Citigroup Απρίλιος 2006

Περίγραμμα παρουσίασης Λίγα λόγια για τη Citigroup Ικανοποιημένος Εργαζόμενος=Ικανοποιημένος Πελάτης; Σύνδεση ικανοποίησης εργαζόμενου με πελάτη Έρευνες Ικανοποίησης Τί κάνουμε στη Citibank

Η Citigroup παγκοσμίως Ο μεγαλύτερος χρηματοοικονομικός οργανισμός στον κόσμο Παρουσία σε 150 χώρες 300.000 εργαζόμενοι 3 Business Units Citigroup Global Consumer Bank Corporate and Investment Banking Global Wealth Management

H Citigroup στην Ελλάδα Παρουσία από το 1964 59 καταστήματα Consumer Bank – 1.370 εργαζόμενοι Corporate & Investment Banking – 140 εργαζόμενοι Citigroup Private Bank – 6 εργαζόμενοι Σύνολο: 1.500 + εργαζόμενοι

Τι λέει η Θεωρία Έρευνες αποδεικνύουν πως όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι το κλίμα εργασίας τους είναι θετικό, τότε οι πελάτες που εξυπηρετούν εισπράττουν καλύτερη εξυπηρέτηση και είναι πιo ικανοποιημένοι από αυτήν (satisfaction mirror). B.Schneider & W.H.Macey

Ικανοποίηση εργαζομένων / Κερδοφορία Internal Service Quality Employee Satisfaction Employee Retention & Productivity External Service Value Customer Satisfaction Customer Loyalty Revenue Growth & Profitability Harvard Business Review Putting the Service-Profit Chain to Work

Ικανοποιημένος Εργαζόμενος = Ικανοποιημένος Πελάτης; Το ερώτημα είναι... Ικανοποιημένος Εργαζόμενος = Ικανοποιημένος Πελάτης; Όχι απαραίτητα...

Σ τ ρ α τ η γ ι κ ή Από τί εξαρτάται η ικανοποίηση του πελάτη; Φιλικές προς τον πελάτη διαδικασίες Ικανοποίηση εργαζομένων Τιμολόγηση/αξία προϊόντος Σ τ ρ α τ η γ ι κ ή Ευελιξία Προϊόν Ικανοποίηση Πελάτη Customer Promise Εκπαίδευση προσωπικού Βάθος γνώσεων προσωπικού Επίπεδο προϊόντων/υπηρεσιών ανταγωνισμού Προσδοκίες πελάτη

Σημεία επαφής με πελάτη - Citibank Δίκτυο καταστημάτων Επιχειρηματικοί Σύμβουλοι Citiphone/Kέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (24hrs) ATMs/APCs Εναλλακτικά δίκτυα/εξωτερικοί συνεργάτες Internet Τμήμα Εισπράξεων/Εμπλοκών Τμήμα Εγκρίσεων Treasury

Customer Contacts - Citibank Κάθε μήνα έχουμε... 500,000 επισκέψεις πελατών στα καταστήματά μας. Δηλαδή: η ποιότητα των υπηρεσιών στους πελάτες μας κρίνεται 6,000,000 φορές ετησίως (μόνο στο δίκτυο καταστημάτων)! 300,000 κλήσεις στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Που σημαίνει ότι 3,600,000 φορές τον χρόνο οφείλουμε να παρέχουμε εξαιρετική τηλεφωνική εξυπηρέτηση!

O ρόλος της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού Σχέση Ικανοποίησης Πελάτη και Ικανοποίησης Προσωπικού Mystery Shopping/Δίκτυο Customer Satisfaction Survey Vital Few Metrics Customer Attrition Waiting time measurements Complaints Handling/Monitoring Ικανοποίηση πελάτη O ρόλος της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού Voice of the Employee Σύστημα Αξιολόγησης Συναντήσεις με το προσωπικό Coffee together Ικανοποίηση προσωπικού

Ο ρόλος της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού Εργαλεία σύνδεσης Ικανοποίησης Εργαζομένων με Ικανοποίηση Πελατών Στοχοθέτηση Διαδικασία αξιολόγησης Αναγνώριση και ανταμοιβή Εκπαίδευση και ανάπτυξη Ο ρόλος της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού

Ο ρόλος του Manager στη Citibank Εστίαση στον πελάτη αλλά και τον εργαζόμενο Επιθυμία και ικανότητα να ΑΚΟΥΕΙ Αφιέρωση χρόνου στον πελάτη και τον εργαζόμενο Προσωπική ανάμειξη στην επιλογή, ανάπτυξη και αναγνώριση του προσωπικού

Πώς θα μπορέσουμε να ποσοτικοποιήσουμε τις ποιοτικές παραμέτρους; Εστίαση στον Εργαζόμενο Το ζητούμενο είναι: Πώς θα μπορέσουμε να ποσοτικοποιήσουμε τις ποιοτικές παραμέτρους;

Έρευνες Ικανοποίησης Αμοιβές και Παροχές Διοίκηση Φύση της εργασίας Γενική ικανοποίηση Πρόθεση αποχώρησης

Voice Of the Employee (V.O.E.) “We can Manage what we can Measure” Ουσιαστικό εργαλείο για τη μέτρηση και διαχείριση της ικανοποίησης των εργαζομένων

Voice Of the Employee (V.O.E.) Ετήσια έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων Διεξάγεται σε παγκόσμια βάση, με κοινές ημερομηνίες διεξαγωγής σε όλες τις χώρες Μέση συμμετοχή εργαζομένων: ~90% Ανοιχτή επικοινωνία αποτελεσμάτων

Voice Of the Employee (V.O.E.) Δείκτες Ικανοποίησης: Ικανοποίηση πελατών (Employee Customer Satisfaction) Αφοσίωση εργαζομένων (Employee Loyalty) Διαφορετικότητα (Diversity) Κοινές Ευθύνες (Shared Responsibilities) Συνολική ικανοποίηση εργαζομένων (Overall Employee Satisfaction) Πρόθεση αποχώρησης (Intent to Leave)

Voice Of the Employee (V.O.E.) Ενθαρρύνουμε τον διάλογο Αποζητούμε τις (ανώνυμες) απόψεις των ανθρώπων μας Μετράμε τους σημαντικότερους παράγοντες για την ικανοποίηση των πελατών και την αφοσίωση των εργαζομένων μας Έχουμε σαφή εικόνα των τάσεων στο εργασιακό περιβάλλον Δημιουργούμε τη βάση για πλάνο δράσης

V.O.E. - Επεξεργασία Διαβάζουμε τα αποτελέσματα και κάνουμε τη διάγνωση ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Μοιραζόμαστε τα αποτελέσματα με τους εργαζόμενους Ομάδες εθελοντών ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: Λύνουμε τα προβλήματα θέτοντας πλάνο ΔΡΑΣΗ: ΠΡΑΞΗ: Υλοποιούμε το πλάνο Παρακολουθούμε τη διαδικασία ενεργά και σε συστηματική βάση ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ:

V.O.E. - Manager Feedback Survey Αναζητούμε τις (ανώνυμες) απόψεις των ανθρώπων μας για τις πρακτικές διοίκησης Έμφαση σε θέματα παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου

Best Workplace Survey, ALBA Στόχος: να διαμορφώσει την λίστα των “20 Best Workplaces in Greece” και “100 Best Workplaces in Europe” Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Citibank αναδείχθηκε η Τράπεζα με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον 2006: η Citibank κατατάσσεται στην 10η θέση

You can Manage what you can Measure Συμπεράσματα You can Manage what you can Measure Μόνο με εστίαση στον στόχο και επένδυση σε χρόνο μπορούμε να έχουμε αποτελέσματα Κύριο μέλημά μας είναι ο άνθρωπος: επιδιώκουμε την αμεσότητα και τον σεβασμό σε όλες τις απόψεις

Σας ευχαριστώ!