Aπόλλωv Valeria Musca Clara Colombo Giacomo Vitali Greta Bernini.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Presentarsi παρουσιάζομαι
Advertisements

A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste thématique Laoriste athématique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
Les planètes géantes du système solaire et la découverte de Neptune
Entre les murs Date de sortie: 24 septembre 2008 (2h08min) 24 septembre 2008 Réalisé par: Laurent CantetLaurent Cantet Avec: François Bégaudeau, Agame.
Το παλατι των Βερσαλλιων
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
6 ο Γ / ΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Καπουράνης Αλέξιος Κόσσυφας Δημήτριος Λιτσεσελίδου Σμαράγδα Πολύζος Παύλος Πρίφτη Οριάνα.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
Η ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ
LE SUBJONCTIF actif et moyen A. FILLON avril 2006 Epidaure, le théâtre.
Παντελής Μηνιώτης Αικατερίνη Μπατίδη Ρόζα Μπεκρή Παναγιώτα Παλαμάρα
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
Plutarco e historia (Nicia) 1.1 Nicia 1.5: κα ὶ τελέως ἀ ναίσθητον. ἃ ς γο ῦ ν Θουκυδίδης ἐ ξήνεγκε πράξεις κα ὶ Φίλιστος, ἐ πε ὶ παρελθε ῖ ν ο ὐ κ ἔ στι,
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Small spaces Big ideas! ΜΙΚΡΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ. ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΙΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ/ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ.
UNE ILE, UNE HISTOIRE…….. Η Κύπρος είναι το τρίτο σε μέγεθος νησί της Μεσογείου, μετά τη Σαρδηνία και τη Σικελία. Chypre est la troisième plus grande.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΑΡΧΑΪΚΟ ΕΠΟΣ: ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ Α. Τσοπανάκης, Εισαγωγή στον Όμηρο, Θεσ/νίκη 2004, σ
HOW DID EARLY CHRISTIANS READ THE BIBLE? DR. DAVID TROBISCH
Δημοσιονομικό δίκαιο ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1)
NIKE DI SAMOTRACIA Nike di Samotracia Nike di Samotracia
Jean Racine (Ρακίνας), τεχνίτης της «ψυχολογικής τραγωδίας»
Ο άνθρωπος έχει πάει στ’ αλήθεια στη σελήνη;
Μικρή επανάληψη.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Τοῦ Πλάτωνος Συμποσίον.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Mάθημα 7 Εργαλεία Web 2.0 Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere.
Enseignante Αργυρώ Μουστάκη Μαντζακίδη Μαρία Α.Μ
Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Polytimi Ioanna-Georgoula
Commentaire texte 1 Ajoutez un titre avec une idée à défendre sur cette partie de texte et mettez en couleur les mots concernés. Il y a 2 diapositives.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σπάρτη.
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Φιόνα Τρίμι – Ελένη Ερμίδη
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
La prima declinazione dei nomi
Δημήτριος Λαμπρόπουλος, Angelika Wolman & Thémis Apostolidis
Vert = nominatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
O θρύλος του Διγενή Ακρίτα
Στρατηγικές μάθησης: Η σημασία της παρατήρησης της σκέψης του παιδιού
Exercise 8 Parsing Word Case Num Gen Lex Fm Lex M 1. ἡμέρᾳ Dat Sing
ETONNEZ-VOUS, EMERVEILLEZ-VOUS !
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
Cesana S., Crispiani G., Santonocito A., Spaziante G.
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Enseignement de spécialité en classe de 1ère
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante: Xylogianni Artemis ( )
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Exo : Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Des expressions figées avec des animaux
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Aπόλλωv Valeria Musca Clara Colombo Giacomo Vitali Greta Bernini

Apollo Apollo was the god of the sun, of all the arts and the plagues. The statue was made between 471-456 BC by the anonymous Master of Olympia and is preserved in the archaeological museum of Olympia. Apollon était le dieu du soleil, de tous les arts et des pestilences. La statue d'Apollon a été réalisée entre  471 et 456 a. J.C. par le maître anonyme d'Olympia et est conservée au musée archéologique d'Olympia. Apollo era il dio del Sole, di tutte le arti e delle pestilenze. La statua di Apollo è stata realizzata tra il 471-456 a.C. dall’anonimo Maestro di Olimpia ed è conservata al museo archeologico di Olimpia

Apollo La statua rappresenta il dio Apollo: un giovane magro e alto con i capelli riccioli e castani. Gli occhi erano azzurri e grandi. Aveva un piccolo mantello rosso fiammante. La pelle era rosa e chiara. Le labbra erano carnose. Aveva una bellezza straordinaria.

Apollon La statue représente le dieu Apollon, un jeune homme mince et grande, les cheveux châtains. Ses yeux étaient bleus et grands. Il portait un court manteau rouge flamboyant. Sa peau était rose et claire. Ses lèvres étaient charnues. Il était d'une beauté extraordinaire.

Aπόλλωv Τό ἄγαλμα τόν θεόν Απόλλον δηλοῖ: ἦν νεανίας ξηρός καί μέγας καί εἶχε βοστρύχους μέλανας. Τὰ ὄμματα κυανά καί μέγαλα ἦσαν. Εἶχε ἱμάτιον μικρόν καί φλογέον. Ὁ χρώς ἦν ῥοδοειδής καὶ λαμπρός. Τό στόμα ἦν σάρκινον. Κάλλος ὑπερβάλλον εἶχε.

Apollo Statua deum Apollinem effingit: iuvenis exilis et magnus cum capillis murreis et cincinnatis. Oculi caerulei et magni erant. Parvum pallium flammeum habebat. Pellis rosea et clara erat. Ora carnosa erant. Pulchritudo inaudita ei erat.

Apollo The statue represents god Apollo: a thin and tall young man with curly and brown hair. His eyes were blue and big. He had a small red flaming cloak. The skin was pink and clear. The lips were fυll. He was of extraordinary beauty.