Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ  Μάθημα : Εκπαίδευση Μαθητών με Νοητική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΥ2- ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ο ΕΠΑΛ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Άσκηση, ποιότητα ζωής και λειτουργικότητα στην τρίτη ηλικία Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Ο ελεύθερος χρόνος των εφήβων Εργασία στο μάθημα της Πληροφορικής.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. Τσώνη Αλεξία, Μετ. Φοιτήτρια , Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ  Μάθημα : Εκπαίδευση Μαθητών με Νοητική Αναπηρία ή / και Πολλαπλές Αναπηρίες  Καθηγήτρια: Καρτασίδου Λευκοθέα  Φοιτητές: Μουτσάκη Άρτεμις Γλερίδου Αγάπη Ζαγκουντίνου Θεοδώρα Καλλιοντζής Γεώργιος

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Ο αθλητισμός και η άσκηση γενικότερα στα άτομα με αναπηρίες συμβάλλει στη βελτίωση τους τόσο στο συναισθηματικό τομέα όσο και στο θεραπευτικό. Καταλυτικός ο ρόλος και οι απόψεις των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην ενασχόληση αυτών των ατόμων με τον αθλητισμό. Σημαντικός ο θεσμός της Παραολυμπιάδας αλλά και των Ολυμπιακών Αγώνων.

ΣΚΟΠΟΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός : Να ερευνήσουμε τις απόψεις Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής σχετικά με τον αθλητισμό στα άτομα με πολλαπλές αναπηρίες και τις γνώσεις τους γύρω από το θέμα. Διερευνητικά Ερωτήματα: Έχοντας ως βάση τα διερευνητικά μας ερωτήματα και με σχετική μελέτη της βιβλιογραφίας δημιουργήσαμε τις ερωτήσεις της συνέντευξης. Τα διερευνητικά μας ερωτήματα ήταν τα εξής:  Ποια η άποψη των Ειδικών Εκπαιδευτικών στο θέμα του αθλητισμού για τα άτομα με αναπηρίες.  Ποια η άποψη τους για την προσφορά του αθλητισμού στα άτομα αυτά.  Ποια η άποψη τους για το αντίκτυπο των αθλητών αυτών στην κοινωνία και συζήτηση γύρω από το θεσμό της παραολυμπιάδας.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ Αθλητισμός (Athletics, Sports) Άτομα με νοητική αναπηρία (Individuals with Intellectual Disabilities) Άτομα με πολλαπλές αναπηρίες (Individuals with Multiple Disabilities) Αντίκτυπο στην κοινωνία (Society’s perceptions) Θεσμός της παραολυμπιάδας (Paralympics) Special Olympics Απόψεις εκπαιδευτικών (Teacher’s Attitudes)

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ & ΔΕΙΓΜΑ Μεθοδολογία : 15 άρθρα εκ των οποίων επιλέχθηκαν 5 για συστηματική μελέτη. Βάσεις αναζήτησης:  ERIC  SAGE  RESEARCH GATE  GOOGLE SCHOLAR Δείγμα:Το δείγμα που επιλέχθηκε για την διεξαγωγή της συνέντευξης ήταν ειδικοί παιδαγωγοί. Πιο συγκεκριμένα, για όλες τις συνεντεύξεις επιλέχθηκαν άτομα ίδιας ειδικότητας, διότι επιδιώκουμε να διερευνήσουμε την τοποθέτηση των ειδικών παιδαγωγών, αλλά και τις διαφορετικές απόψεις που ενδεχομένως υπάρχουν στο θέμα του αθλητισμού των ατόμων με αναπηρίες.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ,ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Διαδικασία: Για τη διεξαγωγή της εργασίας περάσαμε από κάποια στάδια. Αρχικά πήραμε συνέντευξη από 4 ειδικούς παιδαγωγούς για να ερευνήσουμε τις απόψεις τους στο θέμα των αθλητών με πολλαπλές αναπηρίες. Στη συνέχεια οργανώσαμε τη συχνότητα και τους άξονες της συνέντευξης ώστε να συγκρίνουμε τις απόψεις τους. Έπειτα, ερευνήσαμε σχετικά άρθρα από διάφορες πηγές και τέλος καταγράψαμε τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα αυτή. Εργαλείο Συλλογής Δεδομένων: Το εργαλείο που χρησιμοποιήσαμε ήταν η συνέντευξη και συγκεκριμένα από ίδια ειδικότητα δηλαδή ειδικούς παιδαγωγούς οι οποίοι είτε συνεργάστηκαν με αθλητές με πολλαπλές αναπηρίες λόγω του ότι τους είχαν μαθητές, είτε τους γνωρίζουν διότι έχουν στο φιλικό ή και στο ευρύτερο κοινωνικό τους περιβάλλον. Άξονες Συνέντευξης: Κατά τη δημιουργία των ερωτήσεων κινηθήκαμε σε δυο άξονες, τον ψυχολογικό όπου εξετάζουμε την επίδραση που έχει ο αθλητισμός στην Ψυχολογία των αθλητών και στον κοινωνικό όπου ρωτάμε ποιο είναι το αντίκτυπο που προσφέρουν στην κοινωνία αυτοί οι αθλητές

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ 1. Γνωρίζετε κάποιο άτομο με νοητική αναπηρία που να ασχολείται με τον αθλητισμό; 2. Ποια η άποψη σας για αυτούς τους αθλητές; 3. Τι θεωρείτε ότι προσφέρει ο αθλητισμός στους αθλητές με αναπηρία; 4. Τι αντίκτυπο έχουν αυτοί οι άνθρωποι στην κοινωνία; 5. Είστε ενήμερος για τον θεσμό της παραολυμπιάδας; 6. Γνωρίζετε κάποιο παραολυμπιακό άθλημα; 7. Πιστεύετε ότι ο αθλητισμός συμβάλλει στην βελτίωση της ψυχολογίας; 8. Θα ενθαρρύνατε κάποιο άτομο με βαριά αναπηρία να ασχοληθεί με τον αθλητισμό; 9. Θεωρείτε ότι υπάρχουν κατάλληλες υποδομές στην χώρα μας για τους αθλητές με βαριά αναπηρία; 10. Αισθάνεστε μειονεκτικά όταν βλέπετε αυτούς τους ανθρώπους να διαπρέπουν στον αθλητισμό;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ & ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ Στην πρώτη ερώτηση οι δύο ειδικοί παιδαγωγοί μας απάντησαν πως γνώριζαν αθλητή με πολλαπλές αναπηρίες καθώς τους είχαν μαθητές, ενώ οι άλλοι δύο δεν γνώριζαν. Στην δεύτερη ερώτηση όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί φαίνεται να έχουν θετική γνώμη για αυτούς τους αθλητές καθώς ο αθλητισμός τους δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση. Στην τρίτη ερώτηση όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί απάντησαν πως ο αθλητισμός προσφέρει βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης, της αυτοεικόνας τους, της ψυχολογίας τους αλλά και της κοινωνικοποίησής τους. Στην τέταρτη ερώτηση όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί απάντησαν πως οι αθλητές είναι θετικά πρότυπα για την κοινωνία, αποτελούν παράδειγμα παρόλο που παλαιότερα επικρατούσε ένα αίσθημα οίκτου γι αυτά τα άτομα. Με αυτόν τον τρόπο φανερώνουν τις ικανότητές τους. Στην πέμπτη ερώτηση όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί δήλωσαν πως είναι ενήμεροί για το θεσμό της παραολυμπιάδας και ένας μάλιστα ήταν εθελοντής στους παραολυμπιακούς αγώνες στην Αθήνα το 2004.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ & ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ Στην έκτη ερώτηση ο ένας απάντησε πως γνωρίζει τη σφαίρα, ενώ οι άλλοι τρεις ανέφεραν το καθιστό βόλεϊ, το μπάσκετ, τον στίβο, την κολύμβηση και το ποδόσφαιρο για τυφλούς και αμβλύωπες. Στην έβδομη ερώτηση όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί ανέφεραν πως ο αθλητισμός συμβάλλει στην βελτίωση της ψυχολογίας των ανθρώπων αυτών, ένας μάλιστα ανέφερε πως η βελτίωση της ψυχολογίας τους βοηθάει και στην κοινωνικοποίηση των ατόμων αυτών, ενώ μία άλλη άποψη αναφέρει πως είναι ένας τρόπος να εκτονωθούν. Στην όγδοη ερώτηση ο ένας ειδικός παιδαγωγός απάντησε πως θα ενθάρρυνε τα άτομα αυτά αν υπήρχαν κατάλληλες υποδομές, οι άλλοι τρεις ανέφεραν πως θα το έκαναν με ευχαρίστηση καθώς είναι κάτι που έχει πολλά οφέλη. Στην ένατη ερώτηση οι τρεις παιδαγωγοί απάντησαν πως υπάρχουν υποδομές σε ελάχιστες πόλεις, και πως οι υπάρχουσες συνθήκες δεν βοηθούν για την προπόνηση των αθλητών. Ο τέταρτος παιδαγωγός απάντησε πως δεν υπάρχουν υποδομές. Στην δέκατη ερώτηση οι τρεις ειδικοί παιδαγωγοί απάντησαν πως δεν αισθάνονται μειονεκτικά αντιθέτως νιώθουν θαυμασμό γι'αυτά τα άτομα, και ένας απάντησε πως αισθάνεται μειονεκτικά ίσως γιατί δεν ασχολείται με τον αθλητισμό.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΑΡΘΡΑ Σύμφωνα με το άρθρο > 1) Tα άτομα με νοητική αναπηρία σχετίζονται λιγότερο με τον αθλητισμό σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό. 2)Ο αθλητισμός συμβάλλει στη βελτίωση της ψυχολογικής κατάστασης των ατόμων αυτών. 3) Η υγεία των ατόμων με πολλαπλές αναπηρίες βελτιώνεται μέσα από τον αθλητισμό. 4)Τα άτομα με νοητική αναπηρία που ασχολούνται με τον αθλητισμό έχουν οφέλη στην ποιότητα ζωής και την κοινωνική συμμετοχή, αυξάνεται η φυσική τους λειτουργικότητα, βελτιώνεται γενικά η ευζωία τους και η ψυχική τους ευεξία.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΑΡΘΡΑ Σύμφωνα με το άρθρο > οι στάσεις των προπονητών απέναντι στα άτομα με αναπηρίες επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την ενασχόληση τους με τον αθλητισμό. Σύμφωνα με το άρθρο > οι κοινωνικοί παράγοντες, τα media αλλά και η προσέγγιση της αναπηρίας από το ιατρικό μοντέλο επηρεάζουν αρνητικά τις απόψεις απέναντι στα άτομα με αναπηρίες και δυσχεραίνουν την εμπλοκή τους στον αθλητισμό. Σύμφωνα με το άρθρο > η ένταξη των ατόμων αυτών είναι δύσκολη λόγω κοινωνικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Σύμφωνα με μία έρευνα από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με τίτλο > γίνεται λόγος για ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και αποδοχής από την κοινωνία.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ Οι αθλητές με αναπηρίες έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία μας. Αποτελούν πρότυπο για όλους εμάς με το μεγαλείο ψυχής που έχουν. Στην χώρα μας αυτά τα άτομα δεν διαθέτουν τις κατάλληλες υποστηρικτικές δομές για να πετύχουν καλύτερα τους στόχους τους. Ο Αθλητισμός συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και στην βελτίωση της ψυχολογίας των ατόμων αυτών.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!