Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Γιάννης Μόκιας1 Δημιουργία ιστοσελίδων με το FrontPage 2003 Χρήσιμος οδηγός βήμα προς βήμα.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο Επαφής (NCP) για το IST (2002 – 2006) Μ. Κουτροκόη Αθήνα, 13 Δεκεμβρίου 2004 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Συνεδρίαση διευθυντών
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Session 3.2. Δημιουργία προσωπικού φακέλου n 1. Βιογραφικό Σημείωμα - Απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας n 2. Τεκμηρίωση.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 7: Δημοσιότητα Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Σχέσεις Υπευθύνων Δημοσίων Σχέσεων
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα ΔιοίκησηςΕπιχειρήσεων Ακαδ. Έτος 2016-2017 Δρ Σπύρος Αβδημιώτης & Δρ Χριστίνα Μπονάρου Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό 6η Διάλεξη: Ο ρόλος του γραφείου τύπου

Αρχές που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις με τα Μ.Μ.Ε. Αρχές που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις με τα Μ.Μ.Ε. Ειλικρίνεια: Δεν πρέπει να αποκρύπτουμε την αλήθεια των γεγονότων. Εγκυρότητα: Τα στοιχεία και οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι ελεγμένα, διασταυρωμένα και ακριβή. Αντικειμενικότητα: Δεν μεροληπτούμε ποτέ υπέρ του ενός ή του άλλου μέσου ή εκπροσώπου. Ακρίβεια χρόνου: η τουριστική επιχείρηση οφείλει να στέλνει εγκαίρως το πληροφοριακό υλικό και πάντα μέσα στις γνωστές προθεσμίες έκδοσης του κάθε μέσου. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Γραφείο Τύπου Συγκεντρώνει όλες εκείνες τις αρμοδιότητες που είναι απαραίτητες για την καλλιέργεια Δημοσίων Σχέσεων με τα ΜΜΕ. Μέσω αυτού επιτυγχάνεται καλύτερη επικοινωνία με τα ΜΜΕ. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: Δημιουργία καταλόγων ΜΜΕ και δημοσιογράφων ανά αντικείμενο. Παρακολούθηση δημοσιότητας (τι γράφουν για εμάς;) Αρχειοθέτηση δημοσιεύσεων. Ενημέρωση τουριστικής επιχείρησης για αναφορές των ΜΜΕ. Ενημέρωση των ΜΜΕ (συνεντεύξεις τύπου, δελτία τύπου, ξεναγήσεις δημοσιογράφων, προσωπικές συνεντεύξεις, απαντήσεις σε δημοσιεύματα) Καλλιέργεια σχέσεων με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Συνέντευξη Τύπου (Press Conference) Πρόσκληση των εκπροσώπων διαφόρων ΜΜΕ σε συγκεκριμένο χώρο με σκοπό την παροχή ενημέρωσης. Συνεντεύξεις σε ομάδα δημοσιογράφων που καμιά φορά υπερβαίνουν τους εκατό. Αποτελούν τον πιο συνηθισμένο τρόπο για να δώσουν οι επιχειρήσεις δημοσιότητα στις απόψεις τους, στις ενέργειές τους, στις συμφωνίες ή τις διαφωνίες τους. Προγραμματισμένη ή απρογραμμάτιστη (π.χ. σε περίπτωση κρίσης) Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Σκοπιμότητα της συνέντευξης Επιλογή σωστής ημερομηνίας Βασικές λεπτομέρειες για την επιτυχία της Συνέντευξης Τύπου (Press Conference) Σκοπιμότητα της συνέντευξης Επιλογή σωστής ημερομηνίας Επιλογή καταλλήλου χρόνου: ιδανικές ώρες για τους δημοσιογράφους είναι 11.30-12.30 και 18.30-19.30. Σωστή επιλογή χώρου (π.χ. στις εγκαταστάσεις της τουριστικής επιχείρησης ή σε κάποιο ξενοδοχείο;) Κατάρτιση καταλόγων εκπροσώπων Προσκλήσεις: αποστολή 10-15 ημέρες πριν το γεγονός και τηλεφωνική παρακολούθηση της εξέλιξης των συμμετοχών. (συν.) Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Βασικές λεπτομέρειες για την επιτυχία της Συνέντευξης Τύπου (Press Conference) (συν.) Οργάνωση αίθουσας (χωροταξία) Διακόσμηση (διακριτική παρουσία της επωνυμίας της επιχείρησης) Οπτικοακουστικά μέσα Καρτελάκια ομιλητών Καφές/μπουφέ Φωτογραφική κάλυψη της εκδήλωσης Πρόβλεψη για χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων Γραμματεία Δημοσιογραφικός φάκελος (Press Kit) Αποστολή συμπληρωματικού υλικού (π.χ. φωτογραφίες) Αποστολή ειδησεογραφικού υλικού σε όσους δεν ήρθαν Πιθανή προσφορά δώρων ως φιλοφρόνηση & όχι ως «δωροδοκίας» Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Press Kit Προσφέρεται στους προσκεκλημένους δημοσιογράφους και περιλαμβάνει: Το Δελτίο Τύπου του γεγονότος Αναλυτικό ενημερωτικό υλικό για την επιχείρηση Σύντομα βιογραφικά των ομιλητών με τις ομιλίες τους Φωτογραφίες ή λογότυπα σε ψηφιακή μορφή και υψηλή ανάλυση Μπλοκ με στυλό Η παροχή όλου του υλικού σε ηλεκτρονική μορφή (CD- ROM/USB Stick) διευκολύνει τους δημοσιογράφους Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Δελτίο Τύπου (Press Release) Ανακοίνωση εκ μέρους της τουριστικής επιχείρησης μιας δραστηριότητας που θέλει να δημοσιοποιήσει μέσω των ΜΜΕ. Μοιάζει με άρθρο ειδησεογραφικού και ενημερωτικού χαρακτήρα. Ο δημοσιογράφος και/ή ο εκδότης του ΜΜΕ είναι απόλυτα ελεύθερος να επιλέξει αν θα δημοσιεύσει το υλικό, πότε, και πώς. Στέλνεται πάντα σε συγκεκριμένους δημοσιογράφους που ασχολούνται με το συγκεκριμένο (π.χ. οικονομικό, τουριστικό ρεπορτάζ). Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Αρχές για σωστή σύνταξη δελτίων τύπου α. Σωστή συγγραφή: σαφές κείμενο μικρές προτάσεις σωστή σύνταξη & ορθογραφία Απαντήσεις στο τί, ποιος, πού, πότε, γιατί. Αλήθειες με διασταυρωμένες πληροφορίες. Δεν πρόκειται για διαφήμιση, ούτε για πρόσκληση, ούτε για διάγγελμα, αλλά για ΕΙΔΗΣΗ. Δίνουμε πάντα στοιχεία επικοινωνίας Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Αρχές για σωστή σύνταξη δελτίων τύπου β. Καλαίσθητη μορφοποίηση: χαρτί λευκό Α4, χωρίς πειραγμένα περιθώρια. Προσεκτική επιλογή γραμματοσειράς (όχι «καλλιτεχνικές», ευανάγνωστο μέγεθος γραμμάτων) γ. Επικεφαλίδα: με «νόημα», περιεκτικός τίτλος που περνά κάποιο μήνυμα. δ. Έκταση: Συνήθως δεν ξεπερνά τα 2/3 της σελίδας. (Εξαρτάται ωστόσο από την περίπτωση) ε. Φωτογραφίες: απαραίτητες στις περισσότερες περιπτώσεις. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Γραφή «αντεστραμμένης πυραμίδας» Πηγή: www.youbrandinc.com & http://buildawebsitetonight.com Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Δελτίο τύπου Λογότυπο επιχείρησης Ημερομηνία Στοιχεία επικοινωνίας Τίτλος (με κεφαλαία) Υπότιτλος Lead (πρώτη παράγραφος που απαντάει στα 5 W: who, what, when, where & why) Κυρίως κείμενο (από τα πιο σημαντικά στα λιγότερο σημαντικά) Πληροφορίες για την επιχείρηση Φωτογραφίες «Με την θερμή παράκληση για δημοσίευση» Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Δημοσιογραφικές αποστολές και επισκέψεις Αποτελεσματικοί τρόποι ενημέρωσης των ΜΜΕ, ιδιαίτερα για την τουριστική επιχείρηση. Ιδιαίτερη περιποίηση των δημοσιογράφων: διευκόλυνση στη μετακίνηση, γεύματα, ξεναγήσεις, παροχή ενημερωτικού υλικού, φιλοξενία. Στόχοι: καλλιέργεια καλύτερης επικοινωνίας με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ Παρουσίαση της επιχείρησης στους δημοσιογράφους Ευνοϊκή προβολή/δημοσιότητα μέσα από άρθρα/παρουσιάσεις κλπ. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Προσκλήσεις σε «ειδικούς» του τουρισμού Δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την τουριστική ενημέρωση, τηλεοπτικά κανάλια και συγγραφείς του τουρισμού. Στην πράξη, οι ειδικοί προσκαλούνται συνήθως μετά από κοινές προσπάθειες των γραφείων Δημοσίων Σχέσεων των διαφόρων τουριστικών επιχειρήσεων της συγκεκριμένης περιοχής (π.χ. Συνεργασία Ξενοδοχείων - Πρακτορείων Ταξιδιών, Αεροπορικών Εταιρειών, Τοπικών Φορέων Τουρισμού κλπ.). Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Ατομική Συνέντευξη Είτε με πρωτοβουλία της τουριστικής επιχείρησης είτε του δημοσιογράφου του συγκεκριμένου ΜΜΕ. Αποτελεσματική τεχνική ιδιαίτερα με ΜΜΕ που εξειδικεύονται στο χώρο δραστηριοτήτων της τουριστικής επιχείρησης. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Απαντήσεις σε δημοσιεύματα Όσο καλύτερα λειτουργούν οι Δημόσιες Σχέσεις και το Γραφείο Τύπου της Τουριστικής Επιχείρησης τόσο σπανιότερα παρουσιάζεται η ανάγκη για απαντήσεις σε δυσμενή δημοσιεύματα. Εφόσον παραστεί ανάγκη, οι απαντήσεις θα πρέπει να έχουν τα εξής χαρακτηριστικά: α. να τεκμηριώνουν «ψυχρά» και χωρίς συναισθηματική φόρτιση την απάντηση. β. να δίδονται χωρίς περιττά σχόλια ή υπονοούμενα. γ. να μην υπάρχουν αιχμές κατά του εντύπου που τα έχει δημοσιεύσει. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

5η ΑΣΚΗΣΗ (για την τάξη & για το σπίτι) Παρουσίαση συγκεκριμένων δελτίων τύπου Συζήτηση και σχολιασμός τους στην τάξη Επισήμανση σωστών και λάθος πρακτικών Υποθέστε ότι είστε υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων μιας τουριστικής επιχείρησης ή ενός τουριστικού φορέα (πραγματικού ή φανταστικού –σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να δώσετε τα στοιχεία του (& τα δικά σας) και να χρησιμοποιήσετε ένα λογότυπο): γράψτε ένα δελτίο τύπου με σκοπό να δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για μια εκδήλωση την οποία πρόκειται να διοργανώσετε (επιλέξτε ελεύθερα την θεματολογία, τους ομιλητές και άλλες σχετικές λεπτομέρειες). Η άσκηση θα πρέπει να έχει σταλεί στο bonarou@gmail.com μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου 2011. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Πηγές & βιβλιογραφία Charnley, M.V. και Charnley, B. (1992). Η τέχνη του ρεπορτάζ. Μτφρ. και επιμέλεια Α. Χριστοδουλίδης, Αθήνα: Γνώση , 1992. Δεληγιάννης, Β. και Κυριακίδης, Μ. (1995). Ραδιοφωνική παραγωγή και δημο- σιογραφία. Αθήνα: Παρα πέντε/Ροή. Κιλιπίρης, Φ. (2011). Διδακτικές σημειώσεις «Δημόσιες σχέσεις τουριστικών επιχειρήσεων. ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων. Λύτρας, Π. (2008). Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία στον τουρισμό. Αθήνα: Interbooks. Μαγκλιβέρας, Δ. (1980). Εγχειρίδιο δημοσίων σχέσεων. Αθήνα: Παπαζήσης. Ξύγγη, Μ. (2006). Δημόσιες σχέσεις. Προγραμματισμός και σωστή επικοινωνία με το κοινό σας. Αθήνα: Προπομπός. Πασαλάρης, Χ. (2001). 60 Χρόνια ΜΜΕ: Την αλήθεια κι ας πονάει. Αθήνα: Μύρτος. Σταμάτης, Γ. (2007). Ολοκληρωμένη Στρατηγική Επικοινωνία. Αθήνα: Σταμούλης. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Ερωτήσεις; Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη

Επικοινωνία: rdoffice@gmail.com Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον τουρισμό - 6η Διάλεξη