Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Advertisements

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Α. Σεμινάρια Βραχείας Διάρκειας (120 ωρών) Β. Επαγγελματικά Σεμινάρια (120 ωρών) Γ. Ταχύρυθμα Σεμινάρια 80 ωρών Δ. Συνέδρια –
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΩΝ Αθήνα - 14 Μαΐου 2012 Κ. Μ. ΠΑΣΕΓΕΣ.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
BizExperts. ΤI EINAI ? Πρόκειται για μια δυναμική πλατφόρμα παροχής όλων των υπηρεσιών που έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις Πρόκειται για.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
Αποφάσεις Διανομής. Εισαγωγή Για την διανομή των αγαθών από τον παραγωγό στον καταναλωτή απαιτείται μια σειρά λειτουργιών και δραστηριοτήτων μάρκετινγκ,
1 Η έννοια του Πελάτη- Προμηθευτή. 2 Θεματικές ενότητες Η διαφορά μεταξύ αναγκών και προσδοκιών. Οι έννοιες των πελατών και προμηθευτών. Ο «εσωτερικός»
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ Τι είναι αλκοολισμός;
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΕΘΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Προφίλ Facebook.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Στρατηγικές & Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
ΗΛΕΚΤΡΑ ΜΩΥΣΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΑΡΟΓΙΑΝΝΗ
Γιορτής ανάδειξης – προώθησης τοπικών προϊόντων
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Social Media Networks.
ΣΟΚΟΛΑΤΑ LACTA ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες / Αγαπητοί κύριοι,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία Τ.Ε.Ι. ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Διαχείριση Κρίσης και επίλυση προβλημάτων στην Εταιρεία Lidl Μέλη Ομάδας: Κότσοβα Μιλένα Καραδήμου Βαΐα Διαμαντοπούλου Κωνσταντίνα Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία

LIDL Eίναι ένας όμιλος επιχειρήσεων με διεθνή παρουσία στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Είναι γερμανική ιδιωτική εταιρία και παγκόσμια αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Ιδρύθηκε το 1930. Έχει καταστήματα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Βασική αρχή της Lidl είναι η “Ποιότητα και τιμή με διαφορά“.

Δυνατό Σημείο Lidl Ήταν και είναι οι κατηγορίες των προϊόντων nonfoods. Την τελευταία περίοδο προσπαθεί να ενισχύσει και την κατηγορία των τροφίμων. Το πιο σημαντικό επίτευγμα είναι η «εκπαίδευση» του καταναλωτή στην αγορά μη επωνύμων προϊόντων.

Κατηγορίες προϊόντων Τροφή Ένδυση / Υπόδηση Οικιακά Γραφική ύλη Άρτος / Οίνος Απορρυπαντικά

Η κρίση στην εταιρεία Με την έναρξη της λειτουργίας της στην Ελλάδα το 1999, η εταιρία Lidl ήρθε αντιμέτωπη με πολλά εμπόδια. Το ελληνικό καταναλωτικό κοινό είχε απόμακρη και εχθρική στάση. 2012-2015 άρχισε να διαδίδεται κακή φήμη για την εταιρία. Η επίθεση κυρίως στόχευε στα προϊόντα της.

Ενδεικτικά παραδείγματα (1)

Ενδεικτικά παραδείγματα (2)

Ενδεικτικά παραδείγματα (3) • Milko από τα LIDL, για να πεθάνεις με το κεφάλι ψηλά..!! • Lacta από τα LidL… το τελευταίο κομμάτι της ζωής σου! • Βρεφική κρέμα LIDL για το μωράκι σας, άντε γιατί πολύ κλαίει τελευταία! • Θέλετε να παίξετε ρακέτες και δεν έχετε….; Τα Lidl φρόντισαν για σας… • Από δευτέρα μόνο στα Lidl. ..

Η εταιρεία για την επίλυση του προβλήματος Αναγνώριση ύπαρξης προβλήματος. Διατύπωση του προβλήματος αναζητώντας τις αιτίες του προβλήματος. Εύρεση λύσης και η εξέταση της καταλληλότερης για το πρόβλημα.

Σκοπός της εταιρίας Είναι να κρατά το θετικό κοινό ευχαριστημένο, να κάνει θετικό το ουδέτερο κοινό και αντίστοιχα τους αρνητικούς να τους μετατρέπει σε ουδέτερους.

Επίλυση και αποκατάσταση της κρίσης από την εταιρεία Η στρατηγική που ακολούθησε: Στόχος της Lidl ήταν να υπερβεί τα εμπόδια από τα στερεότυπα των Ελλήνων και να παλέψει τον αντιγερμανισμό. Επειδή τα περισσότερα προϊόντα είναι δικά της, απέφευγε το κόστος για την διαφήμιση τους . Δεν χρησιμοποιούσε ούτε τα social media για διαφήμιση, αλλά banners.

Αυτή η τακτική δεν ήταν αρκετή για να ξεπεράσει τα εμπόδια Αυτή η τακτική δεν ήταν αρκετή για να ξεπεράσει τα εμπόδια. Έτσι επέλεξε να διαφημίσει τα προϊόντα της ως προς την ποιότητα τους με έξυπνους τρόπους: Εκπομπή μαγειρικής με προϊόντα της Lidl «Τι θα φάμε σήμερα μαμά;», όπου πρωταγωνίστρια ήταν η Chef Νταϊάν Κόχυλα.

Διαφημίσεις Λαζάρου και Σκαρμούτσου Χρησιμοποιεί και πάλι δύο γνωστούς chef, με σκοπό να αναδείξει την ποιότητα των προϊόντων της, αφού ακόμα και οι δύο γνωστοί και ταλαντούχοι chef τα προτιμούν. Αυτό δεν είχε μεγάλη επιτυχία, επομένως πρόσθεσαν το «Αξίζει και φαίνεται» και ξεκίνησαν να εκδίδουν βιβλία συνταγών των δύο chef.

Διαγωνισμός «Τα ψώνια όλης της χρονιάς» Όπου οι νικητές του διαγωνισμού κερδίζουν 300 ευρώ κάθε μήνα για να κάνουν τα ψώνια τους μόνο από τη Lidl. Στον διαγωνισμό οι συμμετοχές ξεπέρασαν το 1.200.000. Ξυστά κουπόνια Με αγορές άνω των 20 ευρώ μοίραζαν ξυστά κουπόνια, στα οποία αναγράφονταν ένας κωδικός. Μέσω της ιστοσελίδας ο ενδιαφερόμενος δήλωνε συμμετοχή στο διαγωνισμό και έπειτα από κλήρωση οι νικητές κέρδιζαν διάφορα δώρα.

Διαγωνισμός Newsletter

Δράσεις ΕΚΕ Αποστολή μας ένα καλύτερο αύριο Στόχος μας είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ