Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄
Γκίκα Ελένη Ανδρουλάκη Μαρία Δρεπάνου Αναστασία Καλαϊτζιδάκη Αργυρώ Αλιφεροπούλου Μαριάννα Βουράκη Άρτεμις

2 Η γλώσσα της Διαφήμισης
Η μορφή της γλώσσας σε μια διαφήμιση έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ανάλογα με το πώς χρησιμοποιούνται δίνουν άλλη αίσθηση στην διαφήμιση.

3 Το λεξιλόγιο, το συντακτικό, ο πληθωρικός ή ελλειπτικός λόγος, τα
λογοπαίγνια και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες είναι αυτοί που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα προωθηθεί ένα προϊόν ή το οτιδήποτε άλλο που είναι δυνατόν να διαφημιστεί. Συγκεκριμένα, το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, η σύνταξη που θα γίνει σε αυτό το λεξιλόγιο, και ο τρόπος που θα προβληθεί το τελικό αποτέλεσμα (ειρωνικά ή σοβαρά) θα είναι αυτά που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον ενός νέου ή σε έναν μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο,ακόμα μπορεί μια διαφήμιση να προορίζεται να διαφημίσει κάτι σε όλες τις ηλικίες, οπότε τα χαρακτηριστικά της γλώσσας είναι κοινά και για τις δύο ηλικιακές ομάδες.

4 Η Διακειμενικότητα ευθύνεται για την ένταξη τυποποιημένων εκφράσεων, όπως είναι οι παροιμίες, τα συνθήματα, στίχοι τραγουδιών, φράσεις από άλλες διαφημίσεις, γνωστές σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

5 Η ομοιοκαταληξία αποτελεί μια πολύ γνωστή τεχνική που χρησιμοποιείται στην ποίηση και προσδίδει ρυθμό και λόγο, στοιχεία που είναι απαραίτητα, ώστε να προκληθεί η προσοχή.

6 Η Διαφήμιση της Lacta που ταυτίζει την απόλαυση της σοκολάτας με την ζωή και τον έρωτα!


Κατέβασμα ppt "Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google