Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS
Advertisements

Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (1)
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
SWOT ANALYSIS.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 7 & 8: Επιχείρηση & Περιβάλλον - SWOT, PEST & Porter Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
19o ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΟΛΟΓΩΝ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
OASIS PALACE.
STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ – ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ Η SWOT ανάλυση ως εργαλείο σχεδιασμού
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Διοίκηση επιχειρήσεων
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ S.W.O.T. ANALYSIS Ν.ΔΡΑΜΑΣ STRENGTHS-δυνατά σημεία * Φυσικός πλούτος *Ιστορικό ενδιαφέρον *Ξενοδοχειακές Υποδομές Weakness- Αδυναμίες *Έλλειψη τουριστικής ταυτότητας *Έλλειψη Υποδομών ( λιμάνια- δρόμοι κλπ) *κοντινά τουριστικά κέντρα ( Καβάλα - θεσ/νικη ) Opportunities- ευκαιρίες *Κοντά στα σύνορα *Κομβικό σημείο στις διεθνείς οδικές αρτηρίες *Ευρωπαικά προγράμματα ανάπτυξης & τουριστικής προβολής Threats-απειλές *Ανταγωνισμός *Κακή οργάνωση τοπικών φορέων s.w.o.t Ν. Δράμας

Μερικές συμβουλές που θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της ανάλυσης SWOT που πρόκειται να πραγματοποιήσετε: Αφιερώστε χρόνο για τη συγκεκριμένη διαδικασία. Ζητήστε τη γνώμη των γνωστών σας αλλά και των ειδικών. Να είστε ειλικρινής στις απαντήσεις σας. Η ανάλυση SWOT χρειάζεται ακρίβεια και επίκαιρα δεδομένα. Χρησιμοποιήστε δεδομένα αδιαμφισβήτητα και τεκμηριωμένα. Η ανάλυση SWOT δεν θα σας δώσει κάποιο αποτέλεσμα. Είναι το μέσο που θα σας οδηγήσει στη λήψη ορθών αποφάσεων.