Εισηγητής: Μιχάλης Χρυσός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Λειτουργία και Δυναμική της ομάδας
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Είναι σύνολο ατόμων, που έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά, βρίσκονται σε αλληλεξάρτηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλληλεπιδρούν μεταξύ.
Ανακαλυπτική θεωρία μάθησης
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Προώθηση / Επικοινωνία
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική & τον Προσανατολισμό (Π. Ε. ΣΥ
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
«Περιοδική έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ εμπορικών επιχειρήσεων» ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013   Ενίσχυση της επιστημονικής και επιχειρησιακής ικανότητας.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ομάδα είναι… Τα μέλη της (άτομα και υπο-ομάδες),
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Η έννοια της επιχείρησης
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
Μη λεκτική επικοινωνία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Δυναμική της ομάδας: Η συμβολή της αποτελεσματικής επικοινωνίας (ακρόασης) Εισηγητής: Μιχάλης Χρυσός Παιδαγωγός-Αναλυτής Σχεδιασμού Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Η ομάδα……. Αναφέρεται σε ένα σύνολο αλληλεπιδρώντων ατόμων που διαθέτουν τη συνείδηση της συμμετοχής και τα κίνητρα τόσο της εκτέλεσης κάποιου κοινού έργου όσο και της ικανοποίησης κοινών συναισθηματικών αναγκών (Κοσμόπουλος, 1983) Είναι ενταγμένη σε συγκεκριμένο περιβάλλον και αποτελεί μια ζωντανή αναπτυσσόμενη διεργασία που διαρκώς αλλάζει (Βασιλείου, 1987)

Διαδικασίες προώθησης ή διάλυσης ομάδας Παράγοντες που προωθούν την ομάδα ΩΣ ΠΡΟΣ: Παράγοντες που διαλύουν την ομάδα Δομή ομάδας Κανόνες Συνοχή Όρια Ρόλοι Επικοινωνία

Ως προς τη δομή της ομάδας Κοινός στόχος Συγκεκριμένα μαθησιακά έργα Χρονοδιάγραμμα εργασιών Μέγεθος ομάδας Ε= ν(ν-1) Ομοιογένεια ή ανομοιογένεια

Ως προς τους κανόνες Ρυθμιστικοί κανόνες (νόρμες) Υπό διαπραγμάτευση, ευλύγιστοι Δυνατότητα παραβίασης ή αλλαγής Συνειδητοί Ασκήσιμοι

Ως προς τη συνοχή Αναφορά των μελών στο ‘εμείς’ Συλλογικότητα και έλξη

Ως προς τα όρια Προσχώρηση νέου μέλους Αποχώρηση παλιού μέλους

Ως προς τους ρόλους Διακριτοί ρόλοι Ο ηγέτης Ο εμψυχωτής Ο αμφισβητίας Ο αποδιοπομπαίος τράγος

Ως προς την επικοινωνία Λειτουργεί στο επίπεδο του περιεχομένου (εμφανές) Λειτουργεί στο επίπεδο της σχέσης των επικοινωνών (κάτω από το συνειδητό) Πηγή: V. Satir (1989)

Η σημασία της επικοινωνίας Η επιτυχής επικοινωνία και αλληλεπίδραση μεταξύ των ατόμων οδηγούν στην ανάπτυξη των διαπροσωπικών τους σχέσεων, όταν η συμπεριφορά του ενός επηρεάζει και/ή επηρεάζεται από τη συμπεριφορά του άλλου (face to face) ή των άλλων (διατομικά) ή μεταξύ ομάδων (διομαδικά).

Η αποτελεσματική ακρόαση  διάθεση χρόνου  καλή βλεμματική επαφή  κανονική ένταση και χρωματισμός της φωνής  χαμόγελο, σιωπή  μέτρια φυσική απόσταση και κλίση του σώματος  μικρές ενθαρρύνσεις (απλές λέξεις, π.χ. ‘συνέχισε….’, νεύματα του κεφαλιού)  απουσία διακοπών ή επικριτικής στάσης ή διατύπωσης κρίσεων