Project: Εθισμός στο Internet

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project: Εθισμός στο Internet Από τους μαθητές της Β1 τάξης του 17 γυμνασίου Πατρών Νίκο Κοντογιώργη και Γιάννη Κωνσταντόπουλο

Τι θα δούμε; Με μία πρώτη ματιά Οι μαθητές απαντούν Τι λένε οι γιατροί; Κλείνοντας

Με μία πρώτη ματιά Το διαδίκτυο όπως όλοι έχουμε καταλάβει αποφέρει πολλά θετικά αποτελέσματα κατά την χρήση του, όμως πολλά είναι και τα μειονεκτήματα και οι κίνδυνοι που υπαρχουν. Στους σημαντικότερους κινδύνους εντάσσεται ο εθισμός στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στα online παιχνίδια, γεγονός που έχει σοβαρές επιπτώσεις οχι μόνο στην ψυχοσωματική υγεία του ατόμου , αλλά και στην γενικότερη οικογενειακή γαλήνη και ισορροπία.

Οι εθισμένοι χρηστές, λοιπόν παρουσιάζουν συμπτώματα όπως: 1) ανικανότητα να σταματήσουν την διαδυκτιακή δραστηριότητα, 2) αίσθηση ευφορίας μόνο όταν βρίσκονται μπροστά απο μία οθόνη, 3) συνεχή αναζήτηση βαθμιαία αυξανόμενου χρόνου στο Internet, 4) παραμέληση της οικογένειας και αισθήματα όπως: κενό, θλίψη,οξυθυμία,ψεύδος σε οικογένεια και φίλους.

Πώς όμως μπορούν οι γονείς να προλάβουν και να προστατέψουν τα παιδιά τους απο τον διαδικτυακό κίνδυνο; Οι γονείς προκειμένου να μπορούν να ελέγχουν αποτελεσματικά την χρήση του διαδυκτίου απο τα παιδιά τους, πρέπει να γνωρίζουν οι ίδιοι το μέσο.Οι γονείς θα πρέπει κάποιες φορές να χρησιμοποιούν το Internet μαζί με το παιδί, έτσι ώστε να του δίνουν τις σωστές κατευθύνσεις, ενώ η εγκατάσταση κάποιων φίλτρων στον υπολογιστή μπορεί να αποτρέψει την εμφάνιση κακόβουλου υλικού. Είναι απαραίτητο υπάρχουν σαφή όρια απο μικρή ακόμα ηλικία,σχετικά με την διάρκεια κατα την οποία το παιδί θα μπορεί να παραμένει στν Η/Υ και τις δραστηριότητες που θα μπορεί να επιτελεί.Ο υπολογιστής είναι καλό να βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο και όχι στο δωμάτιο του παιδιού, έτσι ώστε οι γονείς να έχουν την δυνατότητα επίβλεψης του.

Οι μαθητές απαντούν ΟΧΙ: 3% ΝΑΙ: 97% Έγινε μια έρευνα σε μαθητές των τάξεων Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου, καθώς και Β’ και Γ’ Λυκείου. ΟΧΙ: 3% ΝΑΙ: 97%

ΝΑΙ: 78% ΟΧΙ: 22%

ΝΑΙ: 34% ΟΧΙ: 66%

Τι λένε οι γιατροί; Στο Παίδων νοσηλεύονται πάνω από 130 παιδιά.Ο μέσος όρος της ηλικίας των οποίων είναι η εφηβεία.Έχουν δεχθεί 800-860 τηλεφωνήματα περιπτώσεων εξαρτημένων παιδιών απο τα οποία το 10% καταλήγουν στη μονάδα.Εκεί παρέχεται ψυχολογική, ψυχιατρική υποστήριξη, και παρακολούθηση, καθώς και πρόγραμματα κοινωνικότητας.Δραστηριότητες ομαδοποίησης παιδιών και παρακολούθηση γονιών είναι εφικτές, ακόμα και η θεραπεία τους, αν είναι απαραίτητη. Πρώτα συμπτώματα: Ανοχή Σύνδρομο απόστασης Ασχολέια με το Internet ακόμα και όταν είναι εκτός Έλλειψη προσωπικής ασχολίας με τις παλιές του δραστηριότητες Διαταραχή σχέσεων

Συνέπειες στην οικογένεια: Κατακόρυφη πτώση των σχολικών βαθμών(κάτω απο 12) , Απομάκρυνση από τις παρέες, τους φίλους και κάθε άλλη δραστηριότητα ώστε να περνούν περισσότερη ώρα στον υπολογιστή Γονείς οδηγούνται σε απόγνωση που προκαλεί βιοπραγίες στο σπίτι , άγριους τσακωμούς , αντιδράσεις λόγο εφηβείας Ο έφηβος αμφισβητεί την γονική εξουσία Σοβαρή διαταραχή στο οικογενειακό περιβάλλον

Κλείνοντας Συμπερασματικά χρειάζεται μέγαλη προσπάθεια κυρίως απο το οικογενειακό περιβάλλον του ατόμου ώστε να επιστρέψει καποιος εθισμένος στο διαδίκτυο στην αρχική του κατάσταση, όμως δεν είναι ακατόρθωτο.Παρόλα αυτά είναι καλό να ξεκαθαρίσουμε πως το διαδίκτυο θεωρέιται επικίνδυνο γιατί είναι ανεξέλεγκτο.Όπως πάντα το κλειδί είναι η γνώση, μιάς και πολλά προβήματα που έχουν σχέση με το διαδίκτυο δεν εμφανίστηκαν τώρα, μα αυτό που άλλαξε έιναι το μέσο που προσεγγίζει τους νέους. Τέλος, πρέπει όλοι οι γονεις να προβληματιστούν και να αφυπνιστούν έτσι ώστε να ξεπεραστεί το πρόβλημα αυτό.